Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Szukasz studiów? Wybierz tematykę:

Szukasz studiów?

Digital Media Campus Day

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/dmc2.jpg

Przenoszenie się mediów do Internetu jest w tej chwili faktem. Bez warsztatowych kompetencji dotyczących tego, jakie są cechy specyficzne pracy dziennikarskiej w internecie, jak wizualizować dane, jak budować swój własny wizerunek w mediach i wreszcie jak na tym wszystkim zarobić trudno przetrwać na współczesnym rynku medialnym. Podczas czterech prelekcji w ramach Digital Media Campus Day będzie można poznać tajniki funkcjonowania dziennikarstwa w Internecie oraz zapoznać się z praktycznymi aspektami procesu digitalizacji, czyli „uinternetowienia” mediów.  Obowiązują zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy » 

Organizatorem wydarzenia jest Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu) oraz Grupa ONET.

Spotkanie

marzec
16 2017

Wrocław

Harmonogram

11.00-12.00 – Czym są „fake newsy” i jak z nimi walczyć?

  • ​Aleksandra Karasińska – zastępca redaktora naczelnego Newsweeka

12.00-13.00 – Obraz w dziennikarstwie internetowym. Infografiki i wizualizacja danych

  • Maciej Kabroński - szef Fakt24.pl

13.00-14.00 – Chcesz zostać gwiazdą You Tube’a?

  • Wojciech Wieman - video manager ONET i OnetRano

14.00-15.00 – SEO – Jak zarobić pierwszy miliard

  • Grzegorz Strzelec - Head of SEO ONET-RAS Polska

 


Obecność na spotkaniu jest obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy interesują się dziennikarstwem internetowym i wizualizacją danych. Ale nie tylko. Zapraszamy też tych, którzy chcieliby zostać influencerami i gwiazdami You Tube’a oraz dowiedzieć się, jak na mediach elektronicznych zarabiać.

dr Karina Stasiuk-Krajewska, organizator

Warsztaty

Czym są „fake newsy” i jak z nimi walczyć?

„Fake newsy” to potężna broń o której dowiedzieliśmy się przy okazji ostatnich wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Jak potężną są bronią okazało się po wyborze Donalda Trumpa.

Czym są „fake newsy”? Jak z nimi walczyć w social mediach? Jak działają serwisy „Fact checkingowe” i jak duzi wydawcy w kraju i na świecie weryfikują „fake newsy”.

karasinska

​Aleksandra Karasińska

Jest dziennikarzem z dużym doświadczeniem zawodowym, zarówno w mediach elektronicznych jak i w prasie. Swoją karierę zaczynała w Radiu Wolna Europa w 1996 roku. Pracowała w Radiu Zet, TVN24 i w Telewizji Polsat, gdzie była zastępcą szefa działu informacji. W latach 2008-2010 Karasińska pracowała na Ukrainie, była dyrektorem projektu ukraińskiej telewizji informacyjnej w grupie TRK. Od 2010 do 2012 roku pełniła funkcję zastępcy redaktora naczelnego tygodnika Wprost. Od 2012 roku jest zastępcą redaktora naczelnego Newsweeka Tomasza Lisa.

Obraz w dziennikarstwie internetowym. Infografiki i wizualizacja danych

Komunikacja wizualna, to coraz częściej nowy język nie tylko dla młodych odbiorców treści. Prezentacja danych w postaci wykresów, tabel i infografik sprawia, że użytkownicy lepiej przyswajają dane, które pozwalają łatwiej wizualizować dane zjawisko, a przy okazji stało się sztuką przekazu.

Maciej Kabroński w pasjonujący sposób opowiada o tych technikach i pracach swojego zespołu nie tylko przygotowanych na rynek Polski

258 michal kabronski

Maciej Kabroński

Szef Fakt24.pl , wydawca, dziennikarz, ekspert w dziedzinie wizualizacji danych. Od 17 lat w branży mediowej. Od dwóch lat w Grupie Onet-RASP, gdzie pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego Fakt.pl. Przez ostatnich 7 lat był związany z WP.PL, wcześniej przez 8 lat w Grupie PolskaPress współtworzył serwis Gratka.pl oraz NaszeMiasto.pl. Od 12 lat kieruje eksperckimi zespołami wizualizacji danych. Pochodzi z Gdańska, jest absolwentem nauk politycznych i socjologii na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie pracuje w tamtejszym Instytucie Dziennikarstwa, specjalizując się w zagadnieniach wizualizacji danych i funkcjonowania projektów internetowych. Współtwórca Polskiej Grupy Infograficznej. W wolnych chwilach gra w brydża i wizualizuje świat. 

Chcesz zostać gwiazdą You Tube’a?

Każdy z nas może nakręcić film i wrzucić do sieci, ale takich filmików są na świecie miliony. Jak znaleźć temat, wybrać odpowiednią formę, sprzęt aby osiągnąć sukces w sieci?

Wojciech Wieman od kilku lat prowadzi Akademię Video dla osób, które już stawiają pierwsze kroki na You Tubie, dzięki niemu także stały się gwiazdami. Opowie również o pracy z Jarosławem Kuźniarem przy powstawaniu programu Onet Rano.

258 wojtek wieman

Wojciech Wieman

Ma tytuł magistra psychologii mediów, ukończył studia podyplomowe dla producentów filmowych, telewizyjnych i radiowych. Na rynku pracy funkcjonuję od czerwca 2006 (zaczynał na drugim roku studiów) i od tamtego czasu pracuje w różnych miejscach. W Onecie na stanowisku video managera, choć ewoluował do social media shoguna (ninja to za mało) przy produkcji Onet Rano, co sprowadza się do robienia śmiesznych gifów z Jarkiem Kuźniarem w roli głównej.
Poza tym jest człowiekiem orkiestrą - sam produkuję materiały video, udziela się na Twitterze i Facebooku, zna się na nowych technologiach, urządzeniach mobilnych, marketingu, social media i wielu wielu innych.

SEO – Jak zarobić pierwszy miliard

Na obecnym runku internetowym nie wystarczy mieć tylko dobry materiał, trzeba również dotrzeć do osób które będą go chciały przeczytać, wysłuchać czy obejrzeć.

Grzegorz Strzelec wyjaśni fundamenty SEO, techniki pracy przygotowania materiału pod SEO, czym są kluczowe frazy i dlaczego to takie wszystko jest ważne w zdobyciu nawet miliarda odsłon w sieci.

258 grzegorz strzelec

Grzegorz Strzelec

Od ponad 30 lat wielbiciel świata IT. Pierwsze kroki stawiał w latach 80 na komputerach Atari i języku BASIC. Ma za sobą ponad dekadę doświadczeń biznesowych nie tylko w świecie IT. Obecnie zarządza SEO w największym w Polsce portfolio serwisów i jest odpowiedzialny za wyniki SEO całej grupy Onet-RAS Polska liczone w miliardach sesji rocznie.
Posiada prestiżowy tytuł „Top Contributor” nadany przez Google Inc. gdzie wspomaga zespół Quality w Google w rozwiązywaniu problemów polskich Webmasterów z zakresu SEO. Założyciel grupy społecznościowej "SEO Poland", zrzeszającej już ponad 4500 osób zainteresowanych polską branżą SEO. Wykłada SEO zarówno dla początkujących blogerów i właścicieli stron internetowych, jak i zaawansowanych specjalistów IT. Występował na ogólnopolskich konferencjach jak See Bloggers czy Festiwal SEO. Dzielił się wiedzą ze studentami na UJ i ramach Bloga Roku. Prywatnie miłośnik podróży, kotów oraz kultury hiszpańskiej.

Zgłoszenia

Termin i miejsce

16 marca 2017 r., godz. 11.00–15.00, sala 119

Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30b

Kontakt

w sprawie zgłoszeń
[email protected]

w sprawach organizacyjnych
dr Karina Stasiuk-Krajewska
(+48) 608 36 45 54
[email protected]