Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Szukasz studiów? Wybierz tematykę:

Szukasz studiów?

Drzwi Otwarte we Wrocławiu

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/wroclaw-hall1.jpg

Wybór studiów wyższych nie jest zadaniem łatwym. Decyzja ta jest jedną z ważniejszych, jakie przychodzi nam podjąć w życiu, bo jej konsekwencje mają wpływ na nasz dalszy rozwój oraz przyszłą karierę. Jak zatem wybrać, kiedy rynek uczelni wyższych przepełniony jest licznymi i różnorodnym ofertami? Mądrze. Wybór ten nie powinien być przypadkowy ani oparty na powierzchownej analizie informacji. Na Uniwersytecie SWPS uważamy, że warto się poznać i porozmawiać dlatego zapraszamy na Drzwi Otwarte, które odbędą się 1 lipca.

Poza szczegółowymi informacjami na temat studiów na kierunkach: grafika, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, komunikacja i media, prawo oraz psychologia, uczestnicy lipcowych Drzwi Otwartcyh będą mieli okazję do zapoznania się z infrastrukturą uczelni – salami wykładowymi, aulami, strefą studenta – a także do porozmawiania ze studentami i wykładowcami. Dodatkowo będą mogli wziąć w udział w wykładach i warsztatach prowadzonych przez wykładowców Uniwersytetu SWPS.

Osoby zdecydowane będą mogły złożyć dokumenty w Biurze Rekrutacji, które czynne będzie w godz. 10.00-14.00. Zapraszamy do zapisywania się za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Drzwi Otwarte

lipiec1 2017

Wrocław

Program

11.00-12.30 – prezentacja oferty edukacyjnej | sala 127

  • informacje o II Wydziale Psychologii i kierunku psychologia
    prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz, Dziekan II Wydziału Psychologii we Wrocławiu
  • informacje o Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej i kierunku prawo
    dr hab. Monika Lewandowicz-Machnikowska, prof. Uniwersytetu SWPS, Dziekan Wydziału Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu
  • zasady rekrutacji
    Karolina Marczyńska, Biuro Rekrutacji
  • informacje o kierunku grafika 
    dr Mariusz Wszołek, dr Krzysztof Moszczyński, Katedra Grafiki
  • informacje o kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz specjalności kreowanie mediów 
    dr Karina Stasiuk-Krajewska, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
  • stypendia i świadczenia dla osób z niepełnosprawnością – Małgorzata Dziedzic, Dziekanat
  • oferta staży, praktyk, szkoleń 
    Marta Gaj, Biuro Karier
  • informacje o kierunkach studiów podyplomowych
    Natalia Fuchs-Dzierżyc, Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń we Wrocławiu

12.30-13.00 – zwiedzanie uczelni

13.00-13.15 – przerwa

13.15-14.45 – wykłady i warsztaty kierunkowe

Psychologia, prawo - studia jednolite magisterskie
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, grafika, psychologia - studia I stopnia
Komunikacja wizualna, kreowanie mediów, psychologia - studia II stopnia
29 kierunków studiów podyplomowych oraz studia doktoranckie

Sprawdź ofertę studiów Uniwersytetu SWPS we Wrocłwiu »

Wykłady i warsztaty


Grafika jest bez sensu — o projektowaniu w tak zwanej współczesności

Na rynku jest wielu grafików, ale niewielu z nich to projektanci. Różnica jest bardzo prosta: ci pierwsi ganiają za świniami lecącymi przez kolejne wsie, ci drudzy rozwiązują problemy — nierzadko z sukcesem, choć w projektowaniu ważne jest umieć się mylić i wykorzystywać błędy i porażki do samodoskonalenia. W trakcie wystąpienia opowiemy o naszym rozumieniu studiów graficznych przez pryzmat krytyki współczesnego uganiania się za markami, blogami, aplikacjami, snapchatami i co tam jeszcze sobie wymyślimy. I tak, grafika jest bez sensu, jeśli nie studiuje się jej u nas.

dr Mariusz Wszołek - Projektant i wykładowca w Instytucie Grafiki Uniwersytetu SWPS. W pracy naukowej zajmuje się głównie reklamą, ze szczególnym uwzględnieniem dyferencji rynkowych oraz mechanizmów działania reklamy w kontekście komunikacyjnym. Ponadto zajmuje się projektowaniem komunikacji (w tym design thinking, human centered design, corporate identity), dyskursami wizualnymi i teorią społeczeństwa i komunikacji. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z kreacji, communication design, designu opakowań, corporate identity, reklamy społecznej i teorii i praktyki designu. Redaktor serii wydawniczej projektowanie komunikacji w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

dr Krzysztof Moszczyński – projektant, wykładowca w Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS. Zajmuje się wizualizacją danych, obrazowaniem procesów i projektowaniem wizerunku. Interesuje się graphic designem, designem opakowań, rozwojem systemów operacyjnych opartych o UNIX (np. MacOSX, Android), programowaniem w języku python. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu corporate design, interaction design, information design, web design, mobile design oraz systemu automatycznego składu tekstu LaTeX.


Jak polubić siebie?

Przyczyną wielu problemów z samooceną i pewnością siebie jest zniekształcone myślenie. Myśli automatyczne, nieadaptacyjne schematy i zniekształcenia poznawcze pośredniczą w utrwalaniu negatywnych emocji i wpływają na zachowanie. Uczestnicy wykładu dowiedzą się, dlaczego niektórym z nas tak trudno uwierzyć w siebie, co może być przyczyną kompleksów, skąd bierze się destrukcyjne poczucie winy, czym są porównania „w górę” i dlaczego lepiej ich unikać. Poznają również kilka prostych zasad, których przestrzeganie pomaga w zdrowym myśleniu o sobie samym i otaczającym nas świecie.

mgr Zofia Szynal – psycholog (absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu), specjalizuje się w seksuologii i diagnozie psychologicznej. Wiedzę z zakresu psychoterapii zdobywa w czteroletniej Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Przyjmuje pacjentów w Centrum Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej, udziela wsparcia psychologicznego podopiecznym Stowarzyszenia „Nadzieja”. Prowadzi również warsztaty psychoedukacyjne dla uczniów szkół średnich w ramach współpracy ze Strefą Młodzieży SWPS.


Branding - skąd się biorą silne marki? | brak miejsc

„Do niedawna o przewadze konkurencyjnej decydowała funkcjonalność: jakość, cena, walory użytkowe, siła wpływów. Dziś liczą się głównie uczucia i emocje. Szanse na wygraną ma naprawdę tylko ten, kto jest potrzebny”. Tak twierdził Wally Olins, jeden z klasyków współczesnego myślenia o marce, jej wizerunku i komunikacji. I wiecie co? Ma rację. Jego słowa pozostają aktualne w odniesieniu również do naszej rzeczywistości rynkowej, oddają jej dynamikę i szorstkie reguły, które sprawiają, że aby przetrwać na dłuższą metę należy wyróżnić się z tłumu - wykształcić tożsamość konkurencyjną, nawiązać emocjonalną więź z klientem. Czym zatem jest brand, jak go efektywnie komunikować, jak nie popaść w nijakości? O tym włąsnie będziemy rozmawiać (- a jest o czym).

Michał Ulidis - wykładowca Uniwersytetu SWPS oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Zawodowo od lat związany m.in. z agencją brandingową MorrisMarlowe, gdzie zajmuje się strategią marki. Prowadził liczne projekty z zakresu brandingu, planowania strategicznego, czy komunikacji marki. Autor i współautor kilkunastu publikacji poruszających tematykę szeroko pojętej komunikacji społecznej, badań empirycznych oraz brandingu.



Termin i miejsce

1 lipca 2017 r. godz. 11.00-14.45
Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30b
53-238 Wrocław

Kontakt

Iga Lewicka
Koordynator Projektu Strefa Młodzieży we Wrocławiu
tel. 71 750 72 51 | tel. kom. +48 785 202 527
e-mail: [email protected]