Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Szukasz studiów? Wybierz tematykę:

Szukasz studiów?

BIO Izabela Krejtz

dr hab.

Izabela Krejtz

 

Profil zawodowy

Psycholog poznawczy, profesor w Interdyscyplinarnym Centrum Stosowanych Badań Poznawczych, współzałożycielka Ośrodka Badań Okulograficznych oraz Laboratory for the Study of Daily Experience w Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Naukowo interesuje się m.in. tendencyjnością uwagi z perspektywy psychopatologii poznawczej, rolą odczuwania wdzięczności w radzeniu sobie z chorobą, różnicami indywidualnymi w reakcji na codzienne stresy oraz stymulowaniem rozwoju poznawczego dzieci. Obecnie zajmuje się badaniami procesów uwagi wzrokowej z wykorzystaniem okulografii. Wybrane publikacje: „Using a gratitude intervention to improve the psychological functioning of women with breast cancer: a daily diary study”, “Attention to negative words predicts daily rumination among people with clinical depression: Evidence from an eye tracking and daily diary study”, “Positive online attentional training as a means of modifying attentional and interpretational biases among the clinically depressed: An experimental study using eye-tracking”.