nagrody

logo uswps nazwa 3

Centrum Prasowe

 

W ostatnią sobotę listopada obchodzimy Międzynarodowy dzień bez zakupów. To dobra okazja do zastanowienia się nad tym, ile i w jaki sposób kupujemy. Czy nasze zakupy powodowane są rzeczywistą potrzebą, czy może wszechobecnym konsumpcjonizmem? Kim jest świadomy konsument? Jak nie ulec sztuczkom marketingowców? O tym, jak dobrze robić zakupy w okresie przedświątecznym opowiada prof. Alicja Grochowska, psycholog biznesu z Uniwersytetu SWPS.

pobierz pakiet 2

 

Świadomy konsument to osoba, która nie tylko czyta etykiety. To osoba, która wie co kupuje zarówno jeśli chodzi o produkty spożywcze, kosmetyki czy środki chemiczne. Świadomy konsument zdaje sobie sprawę z funkcjonowania różnych mechanizmów marketingowych.

prof. Alicja Grochowska, psycholog biznesu, Uniwersytet SWPS

 

Materiały Audio

Kim jest świadomy konsument?

Pobierz plik MP3 (1,55 MB)

Sztuczki marketingowe w sklepach

Pobierz plik MP3 (1,86 MB)

 

Jak wpływa na nas robienie zakupów?

Pobierz plik MP3 (1,86 MB)

O przyczynach ograniczania zakupów

Pobierz plik MP3 (2,35 MB)

Zalety ograniczania zakupów

Pobierz plik MP3 (1,10 MB)

Dlaczego sklepy rozpoczynają tak wcześnie kampanie świąteczne?

Pobierz plik MP3 (1,64 MB)

 

 

Strona rekomendowana przez: nauka w polsce  Patronat: mnisw