Dlaczego poznanie potrzeb jest kluczowe w procesie projektowania? Jaka jest specyfika badań UX? Jakie metody badań najlepiej się sprawdzają i jak się ich nauczyć? Jakie narzędzia pomagają w przeprowadzeniu analizy wyników? Kto najlepiej sprawdzi się w roli badacza i czy będą to humaniści? Czy badania w UX można przeprowadzać zdalnie? Między innymi o tym będą rozmawiać Łukasz Tyrała – ekspert zajmujący się projektowaniem, a także wdrażaniem produktów i usług cyfrowych, oraz Łukasz Ogrodniczak – Research Leader w Allegro.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

15 października 2020 r.
18.00
online

Gość

258 Piotr MarszałkowskiŁukasz
Ogrodniczak

Senior UX Researcher i Research Leader w Allegro. Po godzinach wykłada na Uniwersytecie SWPS i realizuje interdyscyplinarne studia doktoranckie ICT & Psychology. Dzieli się doświadczeniami na różnych konferencjach, m.in. Element Talks czy UX India. Pasja do poznawania nowych rzeczy zaprowadziła go do Indonezji, gdzie przez rok poznawał kulturę tego kraju i uczył się języka indonezyjskiego. Dzięki pracy w dużej organizacji może wykorzystywać różne metody badawcze do rozwijania produktów cyfrowych.

Prowadzący

258 Łukasz TyrałaŁukasz
Tyrała

Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem oraz wdrażaniem produktów i usług cyfrowych. Wykładowca i mentor na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, a także na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie starszy projektant i badacz w Grafana Labs. Wcześniej odpowiadał za zespół UX i projektowanie produktów cyfrowych w Grupie TVN Discovery, pracował jako starszy projektant usług, zarządzał wdrożeniem produktów cyfrowych w Miastologii oraz budował zespół UX w VML Poland. Pracował z wieloma markami i instytucjami w Polsce oraz Europie.

 

Wydarzenia

28. 06. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/SD_projektowanie_komunikacji_marek_etycznych_cover.jpg

Projektowanie komunikacji marek etycznych i odpowiedzialnych społecznie

Archiwum wydarzeń

07. 06. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/projektowanie-produktow-cyfrowych-dla-branzy-medycznej.jpg

Projektowanie produktów cyfrowych dla branży medycznej

24. 05. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Projektowanie-graficzne-materialow-edukacyjnych-intro.jpg

Projektowanie graficzne materiałów edukacyjnych

10. 05. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Ekologia-cyfrowa-intro.jpg

Ekologia cyfrowa – jak korzystanie z technologii wpływa na planetę

05. 05. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Jak-uczyc-projektowania-intro.jpg

Jak uczyć (się) projektowania?

12. 04. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/teoria-i-praktyka-projektowania-komunikacji.jpg

Teoria i praktyka projektowania komunikacji

24. 03. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/grafika_portfolio.jpg

Grafika: Portfolio 2021. Design widziany oczami studentów grafiki

04. 03. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/grafika_portfolio.jpg

Grafika: Portfolio 2021. Design widziany oczami studentów grafiki

06. 02. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Wystawa_gragfki_uzytkowej_2021.jpg

27. Wystawa Wrocławskiej Grafiki Użytkowej

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Projektowanie komunikacji marek etycznych i odpowiedzialnych społecznie”