sz logo

logo uswps nazwa 3

Żyjemy w czasach, w których w pracy, w domu czy w szkole wymaga się od nas wysokiej efektywności. Chcemy więc być pełni werwy i z entuzjazmem przyjmować kolejne wyzwania, które natychmiast zrealizujemy. Okazuje się jednak, że najważniejsze zadania zostawiamy na ostatnią chwilę. Motywacja jest nieodzowną częścią naszego życia. To, jakie działania wybieramy, zależne jest od kierunku i siły naszej motywacji. Samoświadomość jest niezbędnym elementem do zrozumienia własnej motywacji i rozpoczęcia pracy nad nią.

Czym jest motywacja? Jak ją wzmacniać, aby realizować swoje cele? Czy trzeba chcieć, by móc? Odpowiedzi na te pytania poszukamy w Strefie Zarządzania razem z Karoliną Wójcik, psychologiem, trenerem grupowym, doktorantką na Uniwersytecie SWPS.

21 lutego
18.00
Warszawa

Jak znaleźć siłę do działania? 

Jest szary, zimowy poranek. Z trudem podnosisz się z łożka, żeby wstać do pracy. Nie dość, że jest zimno, to jeszcze czeka cię dużo pracy. Wchodzisz do biura. Robisz kawę, rozmawiasz z kolegami i koleżankami. Mija dłuższa chwila nim siadasz do komputera i otwierasz swoją skrzynkę mailową. Nagle przypominasz sobie, że zbliża się deadline oddania raportu. O nie!

Zaczynasz czuć się przytłoczony, a ten dzień jeszcze się przecież na dobre nie rozpoczął. Wchodzisz więc na Facebooka. Mówisz sobie: „Za chwilę rozpocznę pracę”. Kiedy orientujesz się, że ta chwila trwa dłużej niż planowałeś, zaczynasz szybko odpowiadać na maile. Nagle dzwoni telefon, odbierasz, mijają kolejne minuty. Później wpada kolega z pokoju obok, prosi o pomoc w rozwiązaniu problemu. Kolejne dni mijają, aż nagle mija także termin oddania raportu...

Dlaczego najważniejsze zadania zostawiamy na ostatnią chwilę? Czego możemy nauczyć się z własnego działania pod wpływem deadline’ów?

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też:  Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

258 karolina wójcik

Karolina Wójcik

Psycholog, dyplomowany trener grupowy, doktorantka na Uniwersytecie SWPS. Specjalizuje się w psychologii narracji oraz tematyce wytrwałości w działaniu. Od 2013 r. Zdobywała doświadczenie z zakresu zarządzania projektami w ramach projektów badawczych i naukowych Uniwersytetu SWPS, takich jak „Horyzonty Poznania SWPS”, „QUO VADIS? Narzędzie oraz pakiet materiałów metodycznych do diagnozy predyspozycji, zainteresowań zawodowych i uzdolnień przedsiębiorczych uczniów/słuchaczy”. Od 2015 r. koordynuje projekty szkoleniowe SWPS Training, w tym projekt „Musimy siać... – program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim”, w ramach którego zorganizowała ponad 130 dni szkoleniowych dla około 300 uczestników.

Współorganizowała konferencję TEDxWarsaw 2016, gdzie pełniła funkcję Internal Communications Manager oraz była odpowiedzialna za przygotowywanie mówców do występów. Od 2017 r. jest związana z SWPS Consulting, w którym koordynowała projekt „Opracowanie modelu rozbudowy platformy internetowej. Baza Monitorująca do dokumentowania i ewaluacji projektów społecznych”.

[Form StrefaZarzadzania_21022019_Warszawa not found!]

Termin i miejsce

21 lutego 2019, godz.18.00 (czwartek)
Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31, aua 214 im. T. Tomaszewskiego

Wydarzenia

27 lutego 2020

Biznes kontra branża kreatywna. Jak znaleźć wspólny język? – Tomasz Graszewicz (agencja Up i Job’n’Joy)

in Webinar

Proces kreatywny dla wielu jest ogromną tajemnicą, która wprawdzie budzi ciekawość, ale też obawy. To właśnie oryginalnych, nieszablonowych i efektywnych rozwiązań oczekują dziś wszyscy w biznesie, ale brak odpowiedniej komunikacji…
03 marca 2020

Rozmowy o startupach: Tomasz Plata (Autenti) i Marta Wujek (MamStartup.pl)

in Webinar

Kto nie marzy o założeniu własnej firmy, własnego startupu, który z małej garażowej działalności przerodzi się w wielki biznesowy sukces? Podczas najbliższego webinaru porozmawiamy o drodze od pomysłu do milionowych…
04 marca 2020

Budowanie przedsiębiorstw na ekonomii współdzielenia – prof. Jerzy Hausner

in Webinar

Ekonomia współdzielenia – to do niedawna mało znany i dość trudny do zastosowania model biznesowy, z którego korzystały tylko nieliczne przedsiębiorstwa. Dzisiaj tzw. sharing economy, polegający na pożyczaniu i wymianie…
17 marca 2020

Rewolucja czy ewolucja – biznes w perspektywie 10 lat

Żyjemy w wymagającym, różnorodnym i szybko zmieniającym się świecie. Aby sprostać wyzwaniom epoki cyfryzacji i postępu technologicznego, organizacje muszą modyfikować modele biznesowe i dostosowywać zarządzanie kapitałem pracowników do globalnych trendów.…

Archiwum wydarzeń

21 stycznia, 2020

Marketing rekrutacyjny – jak efektywniej szukać pracowników?

in Webinar

Priorytetem dla większości firm jest pozyskanie nowych pracowników o odpowiednich kompetencjach ‒ tak wynika z Raportu Płacowego 2019 Hays Poland. Aż 9 na 10 firm prowadzi dziś procesy rekrutacyjne, ale…
07 stycznia, 2020

Biznes a psychologia

Biznes tworzą ludzie – wiedza o człowieku staje się więc jednym z najważniejszych narzędzi pracy menedżera. Jak funkcjonuje ludzki mózg i jakie mechanizmy sterują naszym zachowaniem w danych sytuacjach? Co…
20 listopada, 2019

Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe klientów?

in Webinar

Czy zarabia się na odpowiednim kształtowaniu cen swoich produktów i usług? Dowiedz się, jaką rolę pełni cena w procesie decyzji zakupowych twoich klientów. Odkryj, od czego zależy akceptacja cen oraz…
30 października, 2019

Jak być innowatorem w biznesie, czyli Piotr Voelkel na konferencji SPK „Be Bold”

Śmiało! Idź pod prąd. Zdecyduj, na czym ci zależy. XV Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet „Be Bold” poświęcona będzie odwadze w biznesie i w życiu, gdzie konieczne jest dokonywanie trudnych wyborów i…
22 października, 2019

Szef, który uczy – mentoring, coaching i inne metody

in Webinar

Rozwijamy swój warsztat pracy przez szkolenia, studia, niezmiennie szukamy wiedzy i inspiracji. Jak się okazuje, jednym z najbardziej wartościowych motorów rozwoju jest nauka przez doświadczenie oraz od osób, z którymi…
09 października, 2019

Lider – co powinien umieć i gdzie się tego (nie) nauczy?

Ścieżka zawodowa lidera to ciągłe samodoskonalenie. W planowaniu własnego rozwoju, podobnie jak przy zarządzaniu zespołem czy przedsiębiorstwem, istotne są cele i strategia. Do tego trzeba być uważnym na zmiany otoczenia…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo