sz logo

logo uswps nazwa 3

Myśl agresywnie. Czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

by Adam Kowalik

Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego, czyli osoby wykonującej jeden z najbardziej poszukiwanych na rynku zawodów – zaczyna swój wykład dr Adam Kowalik z Katedry Zarządzania Uniwersytetu…

Najnowsze artykuły

Wydarzenia

17 grudnia 2018

Co-creation, czyli współtworzenie

Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (ang, corporate social responsibility – CSR) jest koncepcją słuszną ale niezwykle trudną w praktyce. Zajmuje to wiele czasu, wymaga zmiany optyki. Wiele działań tzw. CSR to…
05 lutego 2019

Teamwork po polsku. Czy mamy problem z pracą zespołową?

Polacy myślą w kategoriach wspólnotowych przede wszystkim w sytuacji zagrożenia. Na co dzień pielęgnują swój indywidualizm i bronią własnego podwórka przed zakusami obcych. Z czego wynika ten brak umiejętności pracy…

Najpopularniejsze artykuły

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo