Powszechnie mówi się, że dżentelmeni (i damy) nie rozmawiają o pieniądzach, jednak trudno ignorować ten temat. Choć praca projektanta w dużej mierze poświęcona jest rozwiązywaniu problemów i kreacji, nie możemy zapominać o bardziej prozaicznej stronie naszej pracy. Temat wyceny usługi staje się problematyczny, gdy nie mamy do dyspozycji sztabu osób odpowiedzialnych za organizację i prowadzenie projektów. Podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu Dobry Design Działa projektant z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS Mateusz Antczak opowiada o dostępnych modelach wycen, a także przygląda się obowiązującym na rynku stawkom za wykonywanie projektów graficznych. Jak wycenić projekt logo? Ile powinna kosztować dobra identyfikacja wizualna lub strona internetowa? Między innymi tego dowiemy się, oglądając nagranie.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/strefa-designu-uniwersytetu-swps/id1460690724
  • https://open.spotify.com/episode/2hB8wqP1wJyCMdp02cLXAK
  • https://soundcloud.com/user-181745606/wycena-projektow-graficznych-jak-robic-to-dobrze-mateusz-antczak
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/b82b4752-b36a-4b59-9ca8-e675acca643c?_lst

Dobry Design Działa

To już kolejny webinar z cyklu Dobry Design Działa. Podczas spotkań Mateusz Antczak opowiada o roli projektanta w różnych rodzajach projektów. Poruszamy wiele kwestii związanych z projektowaniem graficznym, np.:

  • Na czym się skupić, projektując logo?
  • Do czego wykorzystać plakat?
  • Dlaczego typografia jest ważna?

Ekspert

258 mateusz antczakMateusz
Antczak

projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

Dobry Design Działa

images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/Branding_D-d-d.jpg

Branding – czym jest i dlaczego warto o niego zadbać?

O brandingu mówimy dzisiaj nie tylko przez pryzmat wielkich korporacji, lecz także lokalnych działalności. Pojęcie…
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/typografia.jpg

Typografia – jak ją wykorzystać w projektowaniu?

Jednym z najgłośniej wybrzmiewających pytań w kontekście typografii jest to odnoszące się do prawidłowej nomenklatury…
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/jak_dobrze_zaprojektowac_plakat.jpg

Plakat – jak go dobrze zaprojektować? – W. Bielawska i M. Antczak

O plakacie, szczególnie w kontekście polskiej szkoły plakatu, powiedziano już bardzo dużo. Zazwyczaj rozmowy na…
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/identyfikacja_wizualna_wydarzenia.jpg

Identyfikacja wizualna wydarzenia: jak ją zaprojektować? – M. Antczak

Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy. Organziacja potrzebuje wyróżnienia się oraz identyfikacji –…
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/concept-art_cover_foto.jpg

Concept art: jak stworzyć świat gier od podstaw? – M. Antczak i A. Domino

Nowy cykl Strefy Designu Uniwersytetu SWPS Dobry Design Działa rozpoczynamy od bardzo ciekawego tematu, jakim jest concept…

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia