Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Profil naukowy

Socjolog. W pracy zawodowej skupia się na badaniach rynku i opinii, m.in. badaniach eksploracyjnych, segmentacyjnych, satysfakcji, wizerunku, reklamy i komunikacji oraz U&A (usage and attitude).

W obszarze głównych zainteresowań naukowych ekspertki pozostają przemiany zachodzące we współczesnych rodzinach i tematyka gender. W tym kontekście analizuje zmieniające się wzorce ojcostwa i macierzyństwa. Bada mechanizm wypierania patriarchatu przez egalitaryzm. Interesuje się również zjawiskiem przemiany męskości – zastępowaniem starych wzorców męskości nowymi. Jest autorką licznych publikacji naukowych. Pełni funkcję dyrektora ds. badań konsumenckich we Frost & Sullivan. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO).

Autorka książki „Nowe wzory ojcostwa w Polsce” (2019). Publikacja ta porusza zagadnienie współczesnego, nowego modelu ojcostwa – rozumianego jako zaangażowane i empatyczne, które jest przeciwstawiane modelowi ojcostwa patriarchalnego.

Na Uniwersytecie SWPS prowadziła zajęcia z zakresu analizy danych jakościowych oraz metodologii badań marketingowych.

 

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Rodzina
  • Gender
  • Macierzyństwo
  • Męskość
  • Badania rynku
  • Badania marketingowe

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni