logo uswps nazwa 3

Nauka i badania

Po co kupować, skoro można wypożyczyć. Po co gromadzić, jeśli można udostępniać… Coraz częściej wymieniamy się przedmiotami, dzielimy się mieszkaniem (Couchsurfing), użyczamy miejsca w samochodzie (BlaBlaCar). Trend sharing economy jest coraz bardziej popularny, a nowoczesne technologie stwarzają doskonałe warunki do jego rozwoju. Potrzebne nam tylko odpowiednie narzędzia, serwisy internetowe, programy, aplikacje.

Jeśli idea współdzielenia, współtworzenia czy współkupowania jest Ci bliska, dołącz do naszych testów, weź udział w zabawie i pomóż nam udoskonalić platformę internetową Jim Borrow, służącą do wypożyczania przedmiotów codziennego użytku.

Jaki jest cel kampanii?

Czas na sharing economy. Konsumujmy odpowiedzialnie. Kupujmy doświadczenia, a nie produkty. Wykorzystujmy lepiej to, co posiadamy. Naszym celem jest promowanie zjawiska sharing economy i stworzenie narzędzia, które umożliwia szybkie i sprawne dzielenie się przedmiotami codziennego użytku.

Potrzebujemy osób, które pomogą nam w przetestowaniu platformy i ocenią jej funkcjonalność. Czy rozwiązania, jakie oferuje są przydatne? Czy korzystanie z niej jest intuicyjne? Czy wszystko działa, jak należy? Coś na pewno można poprawić.

Kogo szukamy?

Szukamy osób z Warszawy i okolic, które lubią nowinki technologiczne i niestandardowe rozwiązania. Ludzi ciekawych najnowszych trendów, otwartych na zmiany i wyzwania.

Na czym polega udział w kampanii?

Pierwszych 30 osób, które weźmie udział w projekcie, dostanie od nas przedmiot do wystawienia na platformie Jim Borrow i użytku własnego na czas trwania kampanii. Może to być suszarka do włosów, przenośna lodówka do piwa czy mini dron, które uczestnicy wybierają z rzeczy dostępnych na naszej liście. I tu zaczyna się zabawa z sharing economy. Zadanie polega na założeniu konta na platformie Jim Borrow i intensywnym korzystaniu z wszystkich możliwości, jakie ten serwis oferuje.

Jak to działa? Zobacz regulamin »

Doświadczanie jest ważniejsze od posiadania. Wszyscy szukamy przeżyć. Reklamodawcy o tym wiedzą i sprzedają nam obietnicę doznań. Kupujemy wolność, radość i przygodę, a zostajemy z kolejną parą rolek, odkurzaczem, trzecim namiotem w piwnicy i... ratami do spłaty. Czy nie lepiej pożyczyć i przetestować najpierw dany przedmiot? Doświadczać, nie kupując? I to za ułamek ceny nowego produktu...

pomysłodawcy kampanii

Dlaczego warto wziąć udział?

Jeśli wypożyczysz przedmiot minimum trzem innym użytkownikom platformy i otrzymasz pozytywne komentarze dotyczące przeprowadzonych transakcji, to przedmiot, który od nas dostałeś, przechodzi na Twoją własność.

Poza tym mamy 3 nagrody główne o wartości od 500 do 1000 zł przyznawane w 3 kategoriach:

  • za największą liczbę wystawionych przedmiotów
  • za największą liczbę przedmiotów wypożyczonych KOMUŚ
  • za największą liczbę przedmiotów wypożyczonych OD KOGOŚ

Zwyciezcy wybierają nagrody spośród naszej listy zawierającej m.in.:

  • suszarkę do włosów
  • zestaw kluczy płaskich
  • karimatę
  • formy do ciastek
  • mini projektor filmowy
  • mini drona
  • nożyce ogrodowe Fiskars
  • wiatraczek
  • przenośną lodówkę do piwa
  • wędkę z osprzętem
  • głośnik bluetooth wodoszczelny
  • kosz piknikowy

 

CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ


Przyjdź na spotkanie informacyjne

Zapraszamy na spotkanie informacyjne, które odbędzie się w warszawskiej siedzibie Uniwersytetu SWPS przy ul. Chodakowskiej 19/31 dnia 23 września.

Na uczestników spotkania czeka dodatkowy bonus – wszyscy otrzymają dożywotnio bezprowizyjny profil na Jim Borrow. Oznacza to, że nigdy nie zapłacisz ani za wystawienie oferty, ani za wypożyczenie przedmiotu na naszej platformie.

Osoby zainteresowane naszą kampanią promującą ideę sharing economy będą miały możliwość zatrudnienia się w roli ambasadora i stałego konsultanta Jim Borrow.

Organizatorzy kampanii

Twórcami platformy i kampanii jest dwóch przedsiębiorców łączących kompetencje IT oraz marketingu. Michał Matecki jest odpowiedzialny za pozyskanie finansowania na realizację projektu oraz koordynację prac programistycznych platformy Jim Borrow. Absolwent Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, specjalizacja: Multimedia oraz Bazy Danych. Od 13 lat pracuje w branży IT.

Piotr Matecki przez 15 lat pracował w reklamie jako copywriter, dyrektor kreatywny i producent filmów reklamowych. Od 5 lat prowadzi własną działalność gospodarczą w Norwegii, gdzie zajmuje się produkcją filmów korporacyjnych, scenopisarstwem i rozwijaniem trzech startupów.