logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Kreowanie marki
i budowanie wizerunku firmy

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Wszyscy wielcy byli kiedyś mali.

Każda firma chce znaleźć swoje miejsce w świadomości klientów i zdobyć ich zaufanie oraz sprawić aby pracownicy identyfikowali się z tym, czym firma jest, co robi i dokąd zmierza. Można to osiągnąć jeśli zadba się o wykreowanie marki i utworzenie unikatowego wizerunku firmy na rynku. Często masz tylko jedną szansę, aby przekonać klienta do siebie – dobrze ją wykorzystaj! Managerowie większości firm doceniają znaczenie budowania wizerunku i marki w mediach oraz wartości, jakie daje komunikacja zewnętrzna ze społeczeństwem rozumianym także jako zbiorowość potencjalnych klientów. Twoja marka to pieniądze twojej firmy – zadbaj o nią! Często okazuje się, że pozytywny wizerunek firmy to cały majątek firmy – Nie przepuść go! Marka zaczyna się w głowie konsumenta, jak do niej trafić i jak sprawić, aby właśnie Twoja marka została w niej na dłużej, tego właśnie się dowiedzą się uczestnicy tego szkolenia.

Cele szkolenia

Zdobycie wiedzy i umiejętności na temat tego jak kreować markę i jej pozytywny wizerunek na rynku. Czy warto to robić? W jaki sposób? I od czego zacząć? Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy i kreowania skutecznego, przynoszącego zyski wizerunku. W dzisiejszym świecie gdzie oddech konkurencji czuć na plecach, wizerunek ma znaczenie. Aby odnieść sukces trzeba się wyróżniać, trzeba ciągle się rozwijać i być zawsze o pół kroku przed konkurencją. Szkolenie to pokaże uczestnikom, jakimi narzędziami dysponuje przedsiębiorca, który chce promować wizerunek swej firmy i budować świadomość swojej marki na wciąż zmieniającym się współczesnym rynku.
Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy i kreowania skutecznego, przynoszącego zyski wizerunku.
Uzyskają wiedzę i umiejętności w zakresie budowania polityki informacyjnej oraz kształtowania pozytywnego wizerunku firmy. Dowiedzą się czym jest marka jak ją kreować jak sprawić by była wartością dla firmy.

Adresaci

Szkolenie skierowane do przedsiębiorców, menedżerów marek i produktów, specjalistów, pracowników działów marketingu, pracowników agencji reklamowych, pracowników działów PR pracujących dla firm, organizacji i instytucji. Również do wszystkich tych, którzy wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżniając się od konkurencji.

Korzyści dla osób uczestniczących

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności na temat podstaw budowania wizerunku firmy. Będą mieli możliwość rozwinąć swoje umiejętności praktycznego stosowania zasad marketingu (rozumianego jako tworzenie i promocja oczekiwanego wizerunku) Otrzymają praktyczne wskazówki odnośnie realizowania promocji oczekiwanego wizerunku w kontakcie z klientami.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności dot. tego jak budować wizerunek własnej firmy w jaki sposób zbudować zaangażowanie i lojalność klienta, które stają się kluczem do sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa. Dowiedzą się czym jest marka jak ją kreować jak sprawić by była wartością dla firmy. W jaki sposób stać się konkurencyjnym i wyróżniać się na rynku.

Program

Program

1. Czym jest marka?
2. Kreowanie marki - od czego zacząć?
- etapy budowania marki
- priorytety, które należy wyznaczyć
- tworzenie i budowanie strategii marki
- zdefiniowanie wizji i tworzenie wartości marki
3. Ile jest marki w Twojej marce (analiza obecnego wizerunku marki)
4. Budowanie tożsamości marki
5. Budowanie wizerunku marki? - jak cię widzą tak cię piszą
6. Wizerunek a tożsamość marki– różnice i wzajemne zależności
7. Kreowanie wizerunku poprzez całościową identyfikację firmy
- podstawowe kryteria, które muszą być spełnione
- dobre logo
- dobra wizytówka
- dobra strona www
- dobry folder czy ulotka reklamowa – jak to zrobić?
- zarządzanie wizerunkiem
8. Jak wygląda identyfikacja Twojej firmy?
9. 5 symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów
10. Jak zwiększyć wartość Twojej firmy dzięki marce? - Twoja przemyślana strategia
11. Marka – jeden z kluczowych aktywów Twojej firmy
12. Marki, które odniosły ogromny sukces – casy study - „Twoja marka może być jedną z nich!”

Kadra

Kadra nauczająca

rozwadowska

Karolina Rozwadowska

Psycholog przedsiębiorczości i zarządzania, który posiada dyplom Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Jacka Santorskiego na Politechnice Warszawskiej.
Pracuje w obszarach z zakresu zarządzania, umiejętności interpersonalnych i społeczno-psychologicznych w biznesie, jak również w zakresie brandingu, psychologii kognitywnej i neuromarketingu.
Zajmowała się kreowaniem marek ich tożsamością i pozycją na rynku koordynując działania projektowe z zakresu ATL i BTL, w tym kampanie reklamowe w radio i telewizji, mające na celu wypozycjonowanie unikalności marek w świadomości konsument.
Używa niestandardowego podejścia, technik i sposobów działania. Pracuje na metapoziomie, dla niej granice nie istnieją.

Obecnie współpracuje jako trener i wykładowca z Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu w Gdyni z Gdańską Fundacją Przedsiębiorczości i Inkubatorem Przedsiębiorczości „STARTER” w Gdańsku.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest opłacenie pełnej kwoty uczestnictwa w szkoleniu na co najmniej dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia*.

*terminy te nie dotyczą osób, które zgłoszą się na szkolenie w czasie krótszym niż dwa tygodnie (jeśli będą jeszcze wolne miejsca)

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

349 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

29 września 2019

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.