Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Michał Matysiak

 

Michał Matysiak

 

Profil zawodowy

Zajmuje się doradztwem w zakresie ochrony praw własności intelektualnej, danych osobowych i prywatności, prawa komunikacji elektronicznej i świadczenia usług drogą elektroniczną dla sektora technologicznego (w szczególności spółek z branży Game Dev, TMT i IT). Doświadczenia zawodowe zdobywał pracując w renomowanych polskich i międzynarodowych kancelariach oraz Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk, gdzie przygotowuje rozprawę doktorską z zakresu ochrony praw własności intelektualnej w sektorze Game Dev. Obecnie związany zawodowo z warszawską kancelarią Rymarz Zdort Maruta, gdzie jest członkiem zespołów Video Games & Entertainment i Kontraktów IT. Podczas swojej drogi zawodowej brał udział w skomplikowanych i unikatowych projektach dotyczących przykładowo świadczenia usług w modelu chmurowym (w tym cloud gaming), międzyoperatorskich umów telekomunikacyjnych, wdrażania na rynek polski rozwiązań z zakresu IoT czy międzynarodowych umów wydawniczych lub cross-licencyjnych. Autor publikacji naukowych i branżowych, w szczególności koncentrujących się na zagadnieniach prawnych dotyczących branży gier wideo.