logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Badaj świat
czyli o tym, jak poznawać rzeczywistość marketingową i społeczną za pomocą badań

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Badaj świat czyli o tym, jak poznawać rzeczywistość marketingową i społeczną za pomocą badań

Adresaci

Adresatami są Studenci pragnący poznać metodologię badań od praktycznej strony, osoby planujące założenie swojego start-upu, pracownicy działów B&R oraz marketingowych, pracownicy HR prowadzący lub wykorzystujący w swojej pracy badania.

Cele szkolenia

Celem kursu jest zdobycie przez uczestników wiedzy dotyczącej prowadzenia różnych rodzajów badań. W trakcie zajęć przedstawione zostaną zarówno metody jakościowe jak i ilościowe, które mogą zostać wykorzystane w badaniach marketingowych, społecznych czy naukowych. Umiejętność prowadzenia badań i rozumienia ich wyników jest współcześnie nie do przecenienia. Szeroko pojęta komunikacja społeczna z każdej strony atakuje nas wynikami badań, powołując się na liczne raporty i statystyki. Niezwykle wartościowymi okazują się umiejętności zrozumienia na czym dane badanie polegało oraz ocena, czy wnioski sformułowane przez autorów są jakkolwiek uzasadnione.

Po ukończeniu kursu uczestnicy będą posiadać następujące umiejętności:

  • rozróżnianie metod badawczych
  • rozumienie znaczenia statystyk
  • proponowanie odpowiednich metod do określonego problemu marketingowego, społecznego czy naukowego
  • rozróżnianie wartościowych i rzetelnych badań od „wróżenia z fusów”
  • projektowanie prostych badań i ich realizacja (np. do pracy magisterskiej, do problemu marketingowego, do rozwoju własnego biznesu)

Program

  • Czym są badania, a czym są dobre badania? Rodzaje badań, metod, podejść. Badania jakościowe a badanie ilościowe.
  • Zmienne, skale, narzędzia. Czym jest test / kwestionariusz / ankieta? Jak tworzyć narzędzia badawcze – podstawowe zasady. Trafność, rzetelność, standaryzacja, normalizacja. Czym różni się test psychologiczny od psychozabawy?
  • Badania korelacyjne vs eksperymentalne. Podobieństwa i różnice.
  • Populacja i próba. Co to znaczy próba reprezentatywna? Wielkość próby a wyniki badania.
  • Jak czytać / pisać raport z badań?

Uwaga: Szczegółowy program zajęć słuchacze dostaną na zajęciach.

Kadra

Ewa Jarczewska

dr Ewa Jarczewska-Gerc

Doktor nauk humanistycznych, psycholog, adiunkt na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Posiada 15 lat doświadczenia zawodowego jako wykładowca, trener i badacz. Prowadzi warsztaty, szkolenia, wykłady oraz indywidualne konsultacje psychologiczne. Specjalizuje się w psychologii motywacji, realizuje zajęcia dydaktyczne w następujących obszarach:
• motywowanie, efektywne i wytrwałe osiąganie celów
• zarzadzanie stresem, czasem, nastrojem, energią
• trening mentalny (symulacje mentalne, kontrastowanie mentalne, intencje implementacyjne)
• budowanie dobrostanu i poczucia szczęścia
• zdrowy styl życia

Od 2004 roku prowadzi badania ilościowe i jakościowe dla biznesu, instytucji publicznych i naukowych. Pracowała w agencjach badawczych ACNielsen i IQS. W chwili obecnej kieruje SWPS Consulting. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych: Praktyczna psychologia motywacji. Akademia „Biegun” SWPS i Marka Kamińskiego (Trening symulacji mentalnych, Warsztaty wytrwałości i radzenia sobie ze stresem), Psychodietetyka (Trening mentalny w procesie zmiany nawyków żywieniowych) i Job-coaching (Podstawy psychologii rozwojowej i motywacji). W latach 2002-2003 stypendystka w Indiana University of Pennsylvania w Stanach Zjednoczonych. Autorka książki: Rola wyobrażeń w osiąganiu celów. Symulacje mentalne (2015). Warszawa: Difin. Zrealizowała ponad 3000 godzin szkoleniowych dla biznesu i instytucji publicznych. Ostatnio prowadziła warsztaty między innymi dla: Unilever Polska, Banku Millennium, CIFAL, Krajowej Izby Radców Prawnych, Powiatu Pułtuskiego, P&G, Google, Aon. Autorka Kwestionariusza Motywacji i Siły Woli Gimnazjalistów, Kwestionariusza Motywacji Osób Odchudzających się, Kwestionariusza do Badania Celów i Kwestionariusza Zdrowego Stylu Życia.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

600 zł/os.*

*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

12 grudnia 2019

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.