
dr
Krzysztof Krejtz
Kierownik Ośrodka Badań Okulograficznych
Adiunkt w Katedrze Badań Układów Złożonych
Wydział Psychologii w Warszawie
Dla mediów
Profil naukowy
Psycholog. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół aplikacji teorii układów nieliniowych w psychologii osobowości. Od kilkunastu lat zajmuje się badaniami społecznych aspektów internetu. Jeden z prekursorów psychologii zachowań człowieka w internecie w Polsce.
Członek American Psychology Society. Kierownik Ośrodka Badań Okulograficznych oraz Laboratorium Interaktywnych Technologii w OPI - PBI. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniach z wykorzystaniem okulografu, zarówno w obszarach związanych z marketingiem, usability, jak i w badaniach psychologicznych. Współautor kilkudziesięciu publikacji dotyczących praktycznego wykorzystania okulografu.
Autor książek „Internet w życiu studenta. Raport badawczy” (2010) oraz współautor „Mobilność 2010. Raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków” (2010). Redagował publikacje naukowe z zakresu psychologii nowych mediów, m.in.: „Internetowa Kultura Obrażania?” (2012) czy „Diagnoza Internetu 2009” (2009).
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z eye-trackingu oraz okulografii.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Internet i internauci
- Hejt
- Okulograf
- Komunikacja społeczna
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Nagrody i wyróżnienia