Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Cykl szkoleń z zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży

udostępnij artykuł
Cykl szkoleń z zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży
float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/kurs-online.jpg

16 grudnia Szkoła Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr hab. A. Popiel i dr E. Pragłowskiej uruchomiła cykl szkoleń „Psychoterapia dzieci młodzieży”. Szkolenia są dedykowane psychoterapeutom oraz psychoterapeutom w trakcie kształcenia w nurcie poznawczo-behawioralnym.

W ramach cyklu odbywa się 7 szkoleń realizowanych w formie online:

Udział w zajęciach zakłada u uczestnika podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu podstaw terapii poznawczo-behawioralnej, ogólnej psychopatologii, znajomości systemów klasyfikacyjnych, zaburzeń występujących u dzieci i młodzieży. W przebiegu zajęć uczestnicy zyskają szansę na omówienie i przećwiczenie protokołów, ćwiczenia fragmentów sesji, scenek z terapii, trudnych momentów, typowych problemy w pracy z takim pacjentem.

Zrealizowane zajęcia można wykorzystać jako dorobek wymagany w przypadku ubiegania się o specjalizację z psychoterapii dzieci i młodzieży, spełniają one kryteria stosowane od oceny wniosku o uznanie dorobku naukowego lub zawodowego za równoważny ze zrealizowaniem szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży. Do jednego z kryteriów uznania dorobku wymagane jest 320 godzin szkolenia z dzieci i młodzieży.