Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
maj konrad

dr

Agnieszka Kowalczewska

Wydział Nauk Humanistycznych w Warszawie
adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów

Dla mediów

Profil naukowy

Ekspert w zakresie psychologii komunikacji. Zajmuje się technikami kreatywnego podejścia do komunikacji w organizacjach, rozwojem umiejętności interpersonalnych i psychospołecznych oraz komunikacją multisensoryczną. W swojej pracy wykorzystuje teorię i praktykę terapii Gestalt, psychodramę, pracę z ciałem oraz techniki design thinking. Jej zainteresowania naukowe skupiają się wokół psychologii zarządzania oraz synestezji, jako równoczesnego doświadczenia zmysłowego.

Autorka publikacji naukowych dotyczących procesów zarządzania komunikacją interpersonalną w organizacjach oraz książek.: „Wybrane zagadnienia miękkiego zarządzania organizacjami” (2015), „Komunikacja interpersonalna w szkołach wyższych” (2015) i „Ezoteryka na sprzedaż” (2002).

Równolegle z działalnością naukowo-dydaktyczną prowadzi szkolenia, warsztaty oraz sesje indywidualne w obszarze rozwoju osobistego, umiejętności interpersonalnych, kreatywnej komunikacji, psychologii twórczości oraz myślenia projektowego.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu: wiedza o komunikacji, kreatywne myślenie, retoryka komunikacji interpersonalnej, design thinking, komunikacja wizualna; jest koordynatorem kierunku dziennikarstwo.

 

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Psychologia komunikacji

Informacje prasowe