Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
Kateryna Novikowa

dr

Kateryna Novikova

Dla mediów:

Profil naukowy

Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie socjologia. Naukowo zajmuje się etnografią i socjologią cyfrową, analizą treści i dyskursu.

Ekspertka w naukowych programach grantowych: Polska Akademia Nauk, COST, FNRS (Belgia), Fond za nauku (Serbia), Education, Audiovisual and Culture Executive Agency of the European Union. Członkini Sekcji Antropologii Społecznej Polskiego Towarzystwa Socjologicznego, współzałożycielka Sekcji Socjologii Cyfrowej.

W 2020 r. pełniła funkcję redaktora zarządzającego czasopisma naukowego „Statistics in Transition” Głównego Urzędu Statystycznego. W latach 2020-2021 współpracowała z organizacją Internews w projekcie dotyczącym wykorzystania technologii cyfrowych dla wsparcia rozwoju społeczeństwa obywatelskiego.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z różnorodności i wspólnotowości, komunikacji międzykulturowej, wizerunku i savoir-vivre’u w biznesie, a także transformacji cyfrowej oraz oddziaływania technologii cyfrowych na społeczeństwo, rynek pracy i kapitał ludzki i społeczny organizacji.

Obszary tematyczne

  • Dyskursy publiczne na temat wybranych technologii cyfrowych
  • Sprawczość jednostki ludzkiej w epoce cyfrowej
  • Mikroprzedsiębiorczość
  • Dzielenie się wiedzą, imitacja a innowacje społeczne

Informacje prasowe