Weronika Szwarc–Bronikowska
Profil zawodowy
Ekspert mediowy, praktyk. Z branżą mediową związana od 1997 roku. Obecnie współzałożycielka i wiceprezeska domu mediowego Media People, uznanego w 2018 roku za Debiut Roku przez Panoramę Reklamy Press. Świadczy również usługi z zakresu konsultingu marketingowego i biznesowego. Jej firma należy do CAN, sieci niezależnych firm marketingowych, działających na 16 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W przeszłości pracowała po stronie największych wydawców, a następnie przez ponad 11 lat współtworzyła polski dom mediowy MediaOn, uznany przez branżowy miesięcznik Media&Marketing za najlepszy niesieciowy dom mediowy w roku 2014.
Współpracowała min. z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Laboratorium Kosmetycznym Joanna, Wydawnictwem G+J, Fundacją Jaśka Meli Poza Horyzonty, Astra Satelite, A+E Networks, Marvipol, Bittner, Polską Wodą, Madej i Wróbel, Candy, Matras, Roca, HTC, Smyk, Franke, Caparol i innymi.