logo uswps nazwa 3

Wykładowcy studiów podyplomowych
BIO Tomasz Graszewicz

 

Tomasz Graszewicz

 

Profil zawodowy

Strateg i dyrektor kreatywny agencji reklamowej Up oraz employer brandingowej Job'n'Joy. Przygotowywał projekty m.in. dla takich marek jak: Tyskie, Dębowe Mocne, Nivea, Novartis, mBank, Nobiles, Lorenz Snack-World, Biedronka, Hebe, GSK, Wydawnictwo Bauer, Olympus, Uniwersytet Warszawski, Endo, Żubrówka, Soplica. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych. Autor artykułów i wywiadów w takich mediach jak: Brief, Media i Marketing, Piar.pl, Visual Communication, Pro-kreacja, Radio Tok FM. Współautor pozycji naukowych: "Nowoczesne sposoby konkurowania w biznesie" (2008), „Reklama i PR na rozdrożu" (2009), "Neuromarketing - Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta".