Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Dawid Wiener

dr

Dawid Wiener

 

Profil zawodowy

Lekarz med., doktor nauk humanistycznych (filozofia), kognitywista. Obecnie pracownik Wydziału Zamiejscowego Uniwersytetu SWPS w Poznaniu, gdzie pełni obowiązki kierownika Katedry Wzornictwa w School of Form oraz jest koordynatorem kształcenia humanistycznego. Wykładowca z Psychologii designu oraz Badań w designie na podyplomowych studiach "Design Management" przy Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa. Ponadto prowadzi zajęcia z zakresu Psychologii w reklamie na studiach podyplomowych "Psychologia w binzesie" oraz zajęcia na studiach podyplomowych z "Marketingu farmaceutycznego" przy UE w Poznaniu. Współautor kilku anglojęzycznych publikacji dotyczących problematyki psychologii zachowań konsumenckich. W latach 2006-2008 szef działu strategii w agencji reklamowej HealthWay. W latach 2008-2010 dyr. naukowy w agencji badawczej LABoratory.
Obecnie zajmował się budowaniem strategii marketingowych oraz merytorycznym wsparciem w niektórych projektach badawczych z zakresu komunikacji marketingowej współpracując jako zewnętrzny ekspert. Laureat I miejsca w konkursie „Innowacyjna Inwencja 2010" za projekt badawczy we współpracy z firmą VOX-Industrie, który doprowadził do powstania innowacyjnej i wielokrotnie nagradzanej kolekcji mebli dla małych dzieci mamama. Współzałożyciel i prezes spółki COGISION zajmującej się m.in. badaniami w obszarze marki, designu, użyteczności oraz User Experience (Ux).