Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek

 

Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek

 

Profil zawodowy

Wieloletni praktyk w dziedzinie Visual Merchandisingu (VM). Doświadczenie w VM zdobywała uczestnicząc w pracach związanych z tworzeniem i realizacją wizualizacji punktów sprzedaży sieciowych jak i indywidualnych. Uczestniczyła w projektach nad opracowaniami standardów wizualizacji dla sieci sklepów ABC oraz projektem remodelingu sieci hurtowni Eurocash. Koordynowała prace związane ze zmianą wizualizacji zewnętrznej banków Millennium na terenie Polski. Prowadziła projekty związane z opracowaniem i wdrożeniem standardów Visual Merchandisingu dla sieci sprzedaży sklepów z branży IT, farmaceutycznej, restauratorskiej oraz FMCG.
Jest doradcą strategicznym m.in. w zakresie Visual Merchandisingu oraz strategii sprzedaży. Jest w takcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej gdzie prowadzi ćwiczenia związane z kulturowymi uwarunkowaniami w biznesie międzynarodowym.