logo uswps nazwa 3

Wykładowcy studiów podyplomowych
BIO Mateusz Zmyślony

 

Mateusz Zmyślony

 

Profil zawodowy

Strateg, doradca i ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, reklamy, marketingu miejsc i wielkich wydarzeń.
Założyciel i Dyrektor Kreatywny ESKADRY, jednej z czołowych na polskim rynku, niezależnych firm zajmujących się marketingiem.
Od 25 lat aktywny doradca i twórca strategii oraz projektów w zakresie marketingu miejsc. Pracował dotąd m.in. dla takich marek jak Polska, Kraków, Małopolskie, Pomorskie, „Śląskie. Pozytywna Energia”, Żywiec, Kołobrzeg, Warszawa, Opolskie, Toruń, Sopot, „Tajemnicze Dolnośląskie”, Olsztyn, Łódzkie i ponad 30 innych tego rodzaju, realizowanych praktycznie na terenie całego kraju. Odznaczony przez Ministerstwo Gospodarki medalem „Za zasługi dla Turystyki”.
W 2006 roku – autor zwycięskiej strategii i kampanii promującej polsko-ukraińską kandydaturę do UEFA EURO 2012.
Doradca i autor kampanii komunikacji społecznej dla wielu instytucji publicznych, m.in. Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego (strategie i kampanie promujące Fundusze Unijne), Ministerstwa Środowiska, Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Sportu.
Współautor wielu nagradzanych w prestiżowych konkursach projektów marketingowych (m.in. EFFIE, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze, Boomerang). Zdobywca trzech jedynych w Polsce, światowych nagród Globe Awards, za kampanie dla marek Żywiec, Idea i Kraków.
Aktywny wykładowca i konsultant, w 2004 roku uznany przez miesięcznik „PROFIT”
za najlepszego w Polsce trenera w dziedzinie marketingu. Autor programu szkoleniowego „Sztuka Prezentacji”. Jako trener zrealizował ponad 150 autorskich projektów szkoleniowych, w ramach których pracował z ponad 10.000 uczestników.
Wykładowca i autor programów studiów, m.in. na Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Autor ponad 100 opracowań i publikacji z zakresu marketingu, publikowanych
w profesjonalnych mediach branżowych.
Podróżnik i propagator idei „social travelling”, czyli przemierzania świata z misją społeczną, dostarczającą cennych wartości spotykanym w drodze ludziom –
za transafrykańską ekspedycję „GloBall 2012” nominowany wraz ze Stowarzyszeniem Dookoła do nagrody „Podróż roku” w plebiscycie National Geographic Traveler.
Od 2014 roku wspólnie z prof. Jerzym Hausnerem realizuje autorski projekt naukowy Open Eyes Economy i organizuje coroczne międzynarodowe forum ekonomiczne Open Eyes Economy Summit w Krakowie.