Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Milena Drzewiecka

dr

Milena Drzewiecka

 

Profil zawodowy

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii. Psycholog społeczny, dziennikarka-producentka telewizyjna i trenerka liderów.
Nauczyciel akademicki Uniwersytetu SWPS i inicjatorka studiów podyplomowych z Psychologii Wizerunku. Na Wydziale Psychologii w Warszawie prowadzi zajęcia z marketingu politycznego, psychologii mediów i psychologii decyzji. Na Wydziale Zamiejscowym w Sopocie wykłada na Studiach Podyplomowych „Psychologia przywództwa”. Pracę dydaktyczną i naukową łączy z praktyką medialną. W latach 2005-2013 reporterka polityczna telewizyjnych newsów. Od 2014 producentka mediów zagranicznych.
Interdyscyplinarne doświadczenie wykorzystuje w pracy trenerskiej. Prowadzi autorskie szkolenia dla liderek i liderów z zakresu psychologii wizerunku.
Interesuje się zastosowaniem psychologii społecznej w kampaniach wizerunkowych (ze szczególnym uwzględnieniem kampanii wyborczych) oraz perswazją w życiu publicznym i biznesie. W pracy naukowej bada także kwestie preferencji i percepcji przywództwa. Autorka i współautorka ekspertyz, i artykułów naukowych m.in. w e-Politykonie, Journal of Political Marketing i European Research of Applied Psychology.
Krytyczna obserwatorka i komentatorka życia publicznego.
Więcej:
https://www.swps.pl/nauka-i-badania/pracownicy-naukowi/16645-milena-drzewiecka

.