Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Mariusz Nycz

 

Mariusz Nycz

 

Profil zawodowy

Posiada praktyczne doświadczenie marketingowe i sprzedażowe zdobyte w motoryzacji oraz FMCG. Dodatkowo prowadzi wykłady poświęcone strategii marketingowej, budowaniu planu marketingowego w Szkole Głównej Handlowej. Posiada 20 - letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Na początku kariery zawodowej odpowiadał za takie marki jak, Frugo, Gerber, Bobo Fruit, w firmie Alima-Gerber. Był brand managerem tych marek. Przez ostatnie 16 lat pracuje w polskim oddziale Volvo. Zaczynał od stanowiska communication managera. Był odpowiedzialny za wszystkie działania mediowe, komunikacyjne i zarządzanie marką w Polsce. Następnie był dyrektorem marketingu i sprzedaży. W latach 2013-2017 Volvo podwoiło swoją sprzedaż. Marka Volvo w wewnętrznych badaniach wizerunkowych osiąga najwyższe wskaźniki wizerunkowe w Polsce, w porównaniu do pozostałych rynków w regionie EMEA.