Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Martyna Żądło

 

Martyna Żądło

 

Profil zawodowy

Doradza klientom z zakresu tworzenia i optymalizacji działań digital marketingowych. W zakresie jej kompetencji jest zarówno analiza twardych danych pozyskiwanych z systemów analitycznych, jak i audyty kanałów social media. Łącząc te dwa obszary, pomaga budować i egzekwować strategie efektywnego prowadzenia działań digital marketingowych. W pracy z e-commerce mocno skupiona na sprzedaży i rentowności działań marketingowych. Dodatkowo pomaga usprawniać procesy wewnątrz zespołów łącząc doświadczenie z zarządzania z analizą danych. Dzięki temu łączy nie tylko klientów z przedsiębiorstwami, ale również pracowników wewnątrz firmy.
Doświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż w różnych pod kątem złożoności projektach. Wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw. Specjalizuje się głównie w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii SEM w różnych platformach i systemach digital marketingowych. Ma szerokie doświadczenie w wyprowadzaniu klientów na rynki zagraniczne. W Socjomanii przeprowadziła ponad 500 godzin konsultacyjnych i projektowych. Współpracuje z uczelniami takimi jak Uniwersytet SWPS, WSE, ALK i CDV.
Ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu projektów e-commerce dla branży B2B. Współpracowała również z markami z sektora beauty, fashion oraz farma. Brała udział w projektach strategicznych skupujących się na ekspansji marek na rynki zagraniczne. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Pracowała w projektach dla między innymi marek: Henkel, Benefit System, Boehringer Ingelheim, Indigo, PKO, Orlen, Mobile Vikings, Mondalez.