Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Alina Osowska

 

Alina Osowska

 

Profil zawodowy

Ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych, kreowania wizerunku i marki osobistej, a także komunikacji. Współpracowała m.in. z Aviva, Royal Canin, Port Gdańsk, Innergo Systems, a także firmami z branż IT, ICT, nieruchomości, finansów, administracji, marketingu oraz stowarzyszeniami. Pomaga firmom, organizacjom oraz osobom indywidualnym realizować profesjonalną i autentyczną komunikację podczas wystąpień publicznych, spotkań biznesowych oraz działań online. W pracy z uczestnikami szkoleń i konsultacji wykorzystuje głównie metody polegające na doświadczaniu i analizie, by na bieżąco przekładać teorię na praktykę.
Absolwentka Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w tematyce komunikacji niewerbalnej, a także w zakresie biznesowego savoir-vivre’u, by świadomie i z powodzeniem wykorzystywać mowę ciała w komunikacji biznesowej.