Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Dawid Maj

 

Dawid Maj

 

Profil zawodowy

Specjalizuje się w tworzeniu procesów na potrzeby kampanii e-marketingowych, które najskuteczniej doprowadzą użytkownika do celu oczekiwanego przez reklamodawcę. W prowadzonych projektach dużą wagę przykłada do tego, aby pamiętać o efektywności mierzonej wskaźnikami liczbowymi i nie zapominać też o wymiarze jakościowym oraz atrakcyjności przekazywanych treści.
Karierę zaczynał w działach performance po stronie wydawcy (Onet, Allani). Potem przeniósł się na stronę agencji najpierw performance'owej - Novem, potem kreatywnej - Schulz (obecnie Ancymony), w obu piastując stanowiska kierownicze. To doświadczenie różnych perspektyw rynku reklamowego pozwoliło na nabycie wyjątkowo kompleksowej wiedzy. Współpracował z markami Play, mBank, Lot, Bayer, Itaka, 4F, Fundacja GOPR, Pracuj.pl, InterCars, Nestea, Maxfliz, Ceramika Paradyż, Wawel i wieloma innymi. Zajmował się tworzeniem kreatywnych strategii działań reklamowych w Internecie i performance marketingiem, gdzie liczą się konkretne wyniki. Obecnie prowadzi krakowską agencję digital marketingu BeDigital, która wspiera klientów i inne agencje w efektywnym planowaniu działań w mediach internetowych. BeDigital do tej pory zyskało tytuł Sukces Roku 2021 w Panoramie Reklamy Magazynu Press, wyróżnienie Agencja Roku 2022 od Media Marketing Polska i wyróżnienie Diament Forbes 2023.