Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Dorota Kika

 

Dorota Kika

 

Profil zawodowy

Senior SEM Expert w agencji reklamowej DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. W branży marketingu internetowego od 2009 roku. Rozwój w tym zakresie zawdzięcza studiom na kierunku Elektroniczne przetwarzanie informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz stażowi w jednym z największych polskich portali informacyjnych - Interia.pl. Skupia się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów reklamowych i analitycznych. Zamiast teoretyzować, sprawdza jakie rozwiązania działają w praktyce. Na co dzień zajmuje się tworzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych Google Ads oraz analityką internetową i wdrożeniami Google Tag Manager. Wdrożenia i migracje z Universal Analytics do Google Analytics 4 przeprowadziła na dziesiątkach stron internetowych. W Google Ads przygotowała i przeprowadziła setki kampanii reklamowych. Prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne oraz konsultacje, webinary i warsztaty z zakresu narzędzi Google - Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager. Przeprowadza audyty istniejących wdrożeń i kampanii, analizuje i naprawia błędy wpływające na skuteczność działań reklamowych swoich klientów. Autorka artykułów na temat marketingu internetowego i analityki dla wielu branżowych wydawnictw online i offline (m.in. Marketer+ i Online Marketing Magazyn). Wykładowca polskich uczelni. Prowadziła zajęcia z zakresu Search Engine Marketing w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz zajęcia z zakresu analityki internetowej w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.