
Tomasz Igor Żytka
Profil zawodowy
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej. Pracował zarówno jako menedżer w agencjach PR, jak i konsultant w różnych sektorach — w tym IT i finansowym. Specjalizuje się w projektowaniu strategii komunikacyjnych, prowadzeniu szkoleń oraz zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych.
W firmie Provident wdrożył nowy model komunikacji wewnętrznej, który istotnie zwiększył zaangażowanie pracowników. W Dentsu odpowiadał za komunikację oraz budowanie reputacji firmy w regionie Europy Wschodniej.
Jest autorem i współautorem publikacji poświęconych trendom komunikacyjnym i zachowaniom konsumenckim, m.in. artykułu „Cyfrowe meblowanie, czyli jak Provident wdrożył intranet” opublikowanego w magazynie HRbiznesPartner, a także raportu „Pokolenie Z – jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”, stworzonego we współpracy z Infuture Institute.