
Diana Bonczar
Profil zawodowy
Z komunikacją wewnętrzną związana jest od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała w Polsce i Czechach, współpracując głównie z międzynarodowymi firmami, takimi jak UBS, MANN+HUMMEL czy Kiwi.com. Przeszła pełną ścieżkę zawodową — od członka zespołu wspierającego komunikację lokalną, po rolę doradczą na poziomie globalnym, bezpośrednio przy zarządzie.
Od trzech lat jest członkinią zespołu zarządzającego globalną siecią centrów usług wspólnych w MANN+HUMMEL. Odpowiada tam nie tylko za komunikację, lecz także za definiowanie strategii organizacyjnej i wdrażanie jej kluczowych elementów.
Współpracując z firmą szkoleniową Accent Business Training, tworzyła i prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji biznesowej dla pracowników i liderów. W ramach działań wewnętrznych realizuje również szkolenia rozwijające kompetencje komunikacyjne na różnych szczeblach organizacji, obejmujące takie tematy jak zarządzanie zmianą, komunikacja międzykulturowa czy zarządzanie percepcją poprzez storytelling.