logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 16 godzin dydaktycznych

Kontakt

Poznań, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Psychologia Sprzedaży i Obsługi Klienta
 

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

swps banner psycho sprzedazy2 1200 627

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem"
John D. Rockefeller

Cele

  • Doskonalenia technik obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie swoich mocnych stron i wskazanie obszarów do rozwoju,
  • Poprawa efektywności w komunikacji z klientem,
  • Wyposażenie uczestników w techniki i sposoby radzenia sobie z trudnym klientem,
  • Trening zachowań asertywnych.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

  • Poznają własny styl komunikowania i dowiedzą się, co zrobić, by dopasować rodzaj przekazu i styl komunikowania do klienta,
  • Uczestnicy dowiedzą się, jak formułować komunikat, by uniknąć niedopowiedzeń i nadinterpretacji,
  • Dowiedzą się, jakie są „żelazne zasady" w obsłudze klienta, a jakich zachowań należy bezwzględnie unikać,
  • Poznają i przećwiczą fazy sprzedaży
  • Poznają techniki perswazji i sposoby wywierania wpływu; dowiedzą się, jak radzić sobie z barierami w komunikacji, oporem i polemiką po stronie odbiorcy,
  • Przećwiczą sposoby formułowania komunikatów asertywnych,
  • Poznają własne możliwości i ograniczenia a także obszary do rozwoju.

Program

Jak właściwie komunikować się w relacji z Klientem. Podstawy obsługi klienta

  1. Motywacja w procesie sprzedaży
    • Wewnętrzne i zewnętrzne poczucie umiejscowienia kontroli a sprzedaż,
    • Analiza wewnętrznych i zewnętrznych motywatorów sprzedawcy,
    • Mój styl komunikacji i pracy (analiza w oparciu o testy psychologiczne).
  2. Budowanie swojej roli jako partnera do prowadzenia rozmów telefonicznych i bezpośrednich
    • Pokonywanie barier w pierwszym kontakcie,
    • Rozmowa telefoniczna jako wstęp do współpracy oraz wstępna weryfikacja potrzeb klienta,
    • Panowanie nad początkiem rozmowy bezpośredniej, w celu stworzenia dobrej, partnerskiej relacji z klientem,
    • Style komunikacji a budowanie własnej wiarygodności.
  3. Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów
    • Dostrajanie się do klienta na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
    • Parafraza, pauza i odzwierciedlanie,
    • Zadawanie pytań w celu rozpoznania jawnych i ukrytych oczekiwań, nastawień klientów,
    • Analiza potrzeb klientów (w oparciu o teorie motywacji).
  4. Techniki sprzedaży, prezentacja i uchylanie zastrzeżeń
    • Prezentacja i ćwiczenie technik sprzedaży ( w oparciu o trzy poziomy działań perswazyjnych w tym elaboration likelihood model i automatyczne wyzwalacze uległości)
    • Gry stosowane przez klientów (gra na czas, gra na biedę, gra absurd, gra bagatelka),
    • Przygotowanie prezentacji handlowej,
    • Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami (m.in. PWW, pozytywna parafraza, zamiana obiekcji w pytanie).

Szkolenie prowadzone metodą warsztatową, przez doświadczonego trenera i psychologa biznesu.

Kadra

gordziej niwczyk

Ewa Gordziej – Niewczyk

Psycholog biznesu, trener, wykładowca akademicki, specjalista HR współpracująca z wiodącymi firmami szkoleniowo – doradczymi Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła także Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Studium Zarządzania Działem Handlowym i Negocjacji Handlowych. Zajmuje się szkoleniami, diagnozą psychologiczną i doradztwem w zakresie ZZL. Doradza zarządom i managerom. Prowadzi także audyty personalne oraz badania klimatu w organizacjach. Realizuje assessment i development centre, tworzy, lub doradza w tworzeniu systemów motywacyjnych, systemów ocen okresowych, profili kompetencji dla pracowników. Prowadzi badania psychologiczne dla pracowników i na potrzeby rekrutacji. Realizowała szkolenia i badania między innymi dla firm: Orlen, Enea, PZU Życie, PZU S. A. Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, WBK Leasing, PKO BP, Masterfoods, Crowley Polska, SHH, Teleca Polska, Anica System, Kreisel Technika Budowlana, Agrobex, Nutricia, Keiper Polska, Deceuninck Polska, Franspol, De Molen, Vaderstadt, Phytopharm Klęka, , Hilding Polska, Lubuskie Fabryki Mebli, Degest, Libra, DGA Kancelaria Rachunkowa, Decora, Eurobank, Amplico, PROFIm, Varico, Tobaco Imperial, Euroconstruction Holding, Awantaż, Elektrobudowa, SKOK, Mediadem, Signal Consulting, AJP Technika Biurowa, GrafMaj. Prowadzi szkolenia dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu (w ramach EFS), Powiatowych Urzędów Pracy, Miejskich Ośrodków Pomocy Rodzinie. Występowała na konferencjach realizowanych we współpracy z WSB, Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami (z zakresu ZZL) i Stowarzyszeniem Gmin i Powiatów Wielkopolski. Otrzymała akredytację PARP i jako trener wiodący – ekspert prowadzi zajęcia dla kadry zarządzającej i pracowników działów HR w ramach programu „Inwestycja w kadry" we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania, Nottingham Trent University i Chartered Institute of Personel and Development. Brała udział w realizacji projektu "Nowe Kwalifikacje" jako wykładowca reprezentujący Szkołę Główną Handlową, we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą i Polską Agencją Prasową. Prowadzi także szkolenia realizowane przez Polską Agencję Rozwoju. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (Polish Human Resources Management Association – PHRMA) oraz Klubu Trenera Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik. Dwukrotnie nagrodzona przez Prezesa Rady Ministrów za wybitne osiągnięcia w nauce.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Warunkiem zapisu do grupy jest wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz przesłanie do Biura CSPiS w Poznaniu potwierdzenia wpłaty w wysokości 100 zł (stanowiącej I część opłaty za szkolenie).

Opłata

340 zł/os.*

*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Dla absolwentów, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS - zniżka na szkolenie w wysokości 10%!

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

25-26 października 2017 roku

Nadchodzące szkolenia