logo uswps nazwa 3

Wrocław

Marka – Media – Kreatywność to cykliczne wydarzenie, w ramach którego proponujemy warsztaty i prezentacje powiązane z tym, w czym specjalizuje się wrocławska filia Uniwersytetu SWPS, oferująca studia z obszaru komunikacji wizerunkowej i mediów. Wydarzenie to jest nie tylko okazją do zdobycia nowych kompetencji oraz poszerzenia swojej wiedzy i poznania najnowszych trendów, ale też przyjrzenia się temu, czego i jak uczymy na naszych studiach. W tegorocznej edycji wydarzenia zapraszamy na specjalny panel organizowany w ramach projektu Digital Media Campus Day.

Spotkanie odbędzie się pod patronatem Strefy Kultur Uniwersytetu SWPS.

14 czerwca
11.30-18.30
Wrocław

Media – Marka – Kreatywność

W ramach wydarzenia zapraszamy do udziału w warsztatach z obszaru brandingu (Michał Ulidis, Uniwersytet SWPS, Pubicon) i kreowania marki własnej (Filip Mecner, Filip Mecner Artis Management), realizacji reklamowej (Iwona Morozow, Uniwersytet SWPS) i roli dźwięku w komunikacji wizerunkowej (Tomasz Wołodźko, Uniwersytet SWPS, Eska) wreszcie – praktycznych kontekstów funkcjonowania na rynku (Szymon Sikorski, Publicon). Nie zabraknie też tematyki powiązanej z problemami w komunikacji międzykulturowej – w biznesie i nie tylko (Rafał Motriuk) oraz projektowaniem zorientowanym na odbiorcę, na przykładzie sektora bankowego(Krzysztof Jagiełka).

DMC Day to inicjatywa projektu edukacyjnego Digital Media Campus prowadzonego przez koncern Ringier Axel Springer Polska na uczelniach w Polsce, ale także i na Słowacji, Węgrzech i w Serbii, mająca na celu prezentację najciekawszych zjawisk i trendów w dziedzinie dziennikarstwa, a także nowych kompetencji digitalowych dziennikarzy pracujących w nowoczesnym wydawnictwie cyfrowym.

W tym roku podjęliśmy decyzje o organizacji obu wydarzeń w tym samym terminie. Poszerzy to zdecydowanie możliwość wyboru tematyki warsztatów dla uczestników, pozwoli tez pokazać ważny dla współczesnej komunikacji wizerunkowej i medialnej kontekst Digital Mediów.

Zachęcamy zatem także do udziału w spotkaniach dotyczących storytellingu i video w Internecie (Monika Podyma-Rabiega, Producent Video Onet); infografiki i komunikacji wizualnej (Maciej Kabroński, szef Fakt24.pl ); oraz serwisu NOIZZ (Martyna Majchrzak – Group Digital Publishing Manager).

Program 

11.30-13.00 

13.15-14.45

15.15-16.45

17.00-18.30

Digital Media Campus Day

12.00-13.00

13.00-14.00

 14.00-15.00

To już kolejne wydarzenie z cyklu Marka – Media – Kreatywność. Warto tu być, bo to nie tylko okazja do zdobycia nowych kompetencji oraz poszerzenia swojej wiedzy i poznania najnowszych trendów, ale też przyjrzenia się temu, czego i jak uczymy na naszych studiach z obszaru mediów i komunikacji wizerunkowej. Tym razem będziemy mówić sporo o środowisku cyfrowym- wspólnie z naszym partnerem RAS Polska, w ramach Digital Media Campus Day. Ale w programie też inne warsztaty – z brandingu, personal brandingu, reklamy, realizacji projektów na rynku czy wykorzystania dźwięków w komunikacji.

dr Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet SWPS we Wrocławiu


Muzyka i inne dźwięki w komunikacji

To wcale nie jest takie pewne, że najcelniej komunikujemy obrazem. To niewykluczone, że po erze dominacji kultury wizualnej nadejdzie czas przewagi dźwięku, smaku lub zapachu. Więcej pożytku czerpiemy ze słuchania niż z mówienia. Warsztat poświęcimy podstawowym technikom słuchania i słyszenia oraz wywoływaniu emocji za pomocą dźwięków. U innych i u siebie.

red. Tomasz Wołodźko – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Redaktor oraz magister, dziennikarz, łowca dźwięków, założyciel Radia Eska, moderator morning show i drive time. Na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu opowiada studentom o świecie celebrytów, o radiu oraz o medialnej zabawie i rozrywce.

Mit a scenariusz reklamy. Jak wykorzystać struktury mityczne w scenariuszu reklamy?

Czy świat reklamy ma coś wspólnego z opowiadaniem mitów, legend i baśni? Mity to nie tylko opowieści należące do porządku przeszłości, ale przede wszystkim archetypiczne historie, których celem jest nadawanie sensu. Wyjaśniają to, co niezrozumiałe i skomplikowane, niwelują trudne do pogodzenia przeciwieństwa, operując przy tym językiem symboli i wartości. Mity w mediach są wszechobecne, znajdziemy w reklamach środków czyszczących, produktów spożywczych, samochodów czy leków. Podczas warsztatów przyjrzymy się wybranym opowieściom i archetypom kulturowym i zastanowimy się jak wykorzystać ich struktury w celu zbudowanie skutecznego komunikatu w scenariuszu reklamy.

dr Iwona Morozow – zajmuje się badaniem współczesnego kina (kontekst produkcyjny, dystrybucyjny i promocyjny), filmem dokumentalnym, scenopisarstwem, antropologią wizualną oraz mediów.

Dlaczego w Indiach chłopcy często trzymają się za ręce?

Szok kulturowy i co z tym zrobić (nie tylko w biznesie) – praktyczny warsztat z uniwersalnymi wnioskami dla wszystkich uczestników.

Rafał Motriuk – Wieloletni dziennikarz BBC World Service w Londynie. Wydawca i producent flagowych programów BBC "World Business Report", "Science in Action" i "Reflektor". Korespondent naukowy Polskiego Radia. W swojej firmie InterComm pracuje jako executive communication coach. Dwujęzyczny trener z zakresu komunikacji i wystąpień publicznych dla liderów i zespołów. Prowadzi dwujęzyczne, branżowe konferencje. Speaker i moderator konferencji TEDx. Autor książek „Prosta Droga do Sukcesu” i "Autistic Son, Desperate Dad". Ambasador Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego, działa pro bono jako certyfikowany praktyk Różnorodności i Włączania. Finalista dwóch edycji konkursu PAP „Popularyzator nauki”.

Branding – dla (trochę) bardziej zaawansowanych

„Do niedawna o przewadze konkurencyjnej decydowała funkcjonalność: jakość, cena, walory użytkowe, siła wpływów. Dziś liczą się głównie uczucia i emocje. Szanse na wygraną ma naprawdę tylko ten, kto jest potrzebny”. Tak twierdził Wally Olins, jeden z klasyków współczesnego myślenia o marce, jej wizerunku i komunikacji. I wiecie co? Ma rację. Jego słowa pozostają aktualne w odniesieniu również do naszej rzeczywistości rynkowej, oddają jej dynamikę i szorstkie reguły, które sprawiają, że aby przetrwać na dłuższą metę należy wyróżnić się z tłumu - wykształcić tożsamość konkurencyjną, nawiązać emocjonalną więź z klientem. Czym zatem jest brand, jak go efektywnie komunikować, jak nie popaść w nijakości? O tym właśnie będziemy rozmawiać na (bardzo) aktualnych przykładach z rynku (- a jest o czym).

Michał Ulidis - Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Dyrektor kreatywny i partner w agencji Publicon. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online, również po stronie klienta. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu.

Projektowanie kampanii od pomysłu do realizacji: porady praktyczne

Podczas spotkania zastanowimy się nad następującymi kwestiami:
a) zrozumieć potrzeby klienta i rynku
b) przekaz, który angażuje
c) budowanie ekosystemu medialnego
d) jakie media kupić i dlaczego? ile to kosztuje?
e) harmonogram i ewaluacja

Szymon Sikorski – wykładowca na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Prezes Zarządu Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) oraz Zawartosci (zawartosci.com). Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Wraz z zespołem laureat 5 Złotych Spinaczy. Nagrodzony za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowej nagrodzie Ragan's PR Daily Awards. Nominowany do SABRE Awards EMEA. Finalista Protonów 2014.

Jak (już teraz) skutecznie zadbać o swoją markę osobistą?

Podczas spotkania mówić będziemy między innymi o następujących kwestiach:

  • Dlaczego warto rozpocząć prace nad swoją marką osobistą już na studiach?
  • Jak przygotować swoją markę osobistą przed startem w zawodowe życie?
  • Jak się pokazać pracodawcy, czyli jak efektywnie wypromować swoją markę osobistą?
  • Czy social media to najlepszy sposób na promocję swojej marki i nawiązywanie kontaktów?

Filip Mecner – Menedżer gwiazd, od prawie 10 lat prowadzi firmę, która zajmuje się kreowaniem wizerunku gwiazd oraz sprzedażą ich praw do wizerunku. Pracował lub pracuje m.in z Anną Muchą, Joanną Brodzik, Katarzyną Zielińską, Nergalem, Małgorzatą Rozenek. Na dziennikarstwie i Kreowaniu mediów prowadzi zajęcia z personal brandingu oraz projekty specjalnościowe. Pisze doktorat z kreowania marki osób znanych.

Zrób „skok na bank". O projektowaniu usług zorientowanym na odbiorcę (UCD)

Bankowość internetowa z roku na rok jest coraz lepsza. Czy tradycyjna bankowość oddziałowa musi odejść do lamusa? Na tym przykładzie porozmawiamy o projektowaniu zorientowanym na odbiorcę (UC Design). Odpowiedz na pytanie: czy lubisz wyzwania i myślenie nieszablonowe, a może chcesz się tego nauczyć? Jeżeli tak to widzimy się już niebawem :) Zegar ruszy o 17.00, tik tak... i tylko 90 minut zadecyduje o tym, jak z zespołem wpłyniesz na przyszłość. Gotowy?

Krzysztof Jagiełka – UX Designer & Researcher | Service Designer | Consultant. Zajmuje się tworzeniem strategii i projektowaniem zorientowanym na odbiorców. Odpowiada za projekty i zespoły od prac koncepcyjnych wokół idei, przez badania z odbiorcami i prototypowanie, aż po właściwy projekt, wdrożenie i optymalizację. Chętnie dzieli się wiedzą na różnych warsztatach i prelekcjach oraz zajęciach w Uniwersytecie SWPS. Realizował różne projekty m.in. z Santander Bank Polska(BZ WBK), Santander Consumer Bank, PKO BP, CUK Ubezpieczenia, RASP, USP Zdrowie, Medicover, Rigips, Solar, Sportofino, Praca.pl. Poza pasją do projektowania, ojciec bliźniaków, które pokazują mu codzienne, że powiedzenie “jeden poszedł w prawo, drugi w lewo, a trzeci za nimi” ma głęboki sens.

Storytelling i video w internecie

Video zaczyna odgrywać coraz większą rolę w Internecie. Jednak w sieci bardzo ważna jest forma i storytelling, czyli to w jaki sposób opowiada się daną historię. No i reklamodawcy uwielbiają ten format ze względu na brak efektu "ślepoty reklamowej" która dominuje online.

Monika Podyma-Rabiega – przygodę z dziennikarstwem zaczęła dekadę temu i nie żałuję. Była reporterem telewizyjnym, wydawcą, prezenterem radiowym i telewizyjnym, producentem wykonawczym i managerem. Relacjonowała m.in. Igrzyska Olimpijskie, Katastrofę Smoleńską, z Parlamentu Europejskiego w Strassburgu a także Brukseli, z MTV Awards oraz wielokrotnie z Konkursu Piosenki Eurowizji. Miała też swój program TV, w którym gościła znamienite postaci ze środowisk politycznych i kulturalnych. Ukończyła Danish School of Journalism, Szkołę Filmową w Łodzi, a także odbyła szkolenie w pierwszej na świecie 24-h TV - CNN. Prywatnie jest szczęśliwą mamą i żoną!

Infografiki i komunikacja wizualna

Żyjemy w czasach obrazkowych, a więc i komunikacja jest łatwiejsza w odbiorze w takiej postaci. Infografiki, czyli Data Journalism to sztuka, która pozwala przetworzyć ogromne ilości danych i zakomunikować w jednym obrazku. Percepcja takiego komunikatu, jest dużo przyjaźniejsza i bardzo ciekawa dla odbiorcy.

Maciej Kabroński – szef Fakt24.pl, wydawca, dziennikarz, ekspert w dziedzinie wizualizacji danych Od 17 lat w branży mediowej. Od dwóch lat w Grupie Onet-RASP, gdzie pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego Fakt.pl. Przez ostatnich 7 lat był związany z WP.PL, wcześniej przez 8 lat w Grupie PolskaPress współtworzył serwis Gratka.pl oraz NaszeMiasto.pl. Od 12 lat kieruje eksperckimi zespołami wizualizacji danych. Pochodzi z Gdańska, jest absolwentem nauk politycznych i socjologii na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie pracuje w tamtejszym Instytucie Dziennikarstwa, specjalizując się w zagadnieniach wizualizacji danych i funkcjonowania projektów internetowych. Współtwórca Polskiej Grupy Infograficznej. W wolnych chwilach gra w brydża i wizualizuje świat.

NOIZZ – jak dotrzeć do młodych użytkowników w sieci

Jak w dzisiejszych czasach zdominowanych przez media społecznościowe zbudować model serwisu internetowego dla młodszego pokolenia? To się udało przy okazji marki NOIZZ, a obecność na 6 rynkach europejskich jest tego najlepszym dowodem.

Filip Połoska – międzynarodowy redaktor naczelny Noizz. Wcześniej szef programowy strony głównej i dziennikarz newsroomu Gazeta.pl, gdzie tworzył między innymi satyryczny "Faktoid". Fan mediów i social mediów.

[Form 20190614_StrefaKultur_Wroclaw not found!]

Termin i miejsce

14 czerwca 2019 r. (piątek), godz. 11.30-18.30

Uniwersytet SWPS 
Filia we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b

Kontakt 

Iga Lewicka

tel. 785 202 527
e-mail: swps.wroclaw@swps.edu.pl

Aktualności z Wrocławia

Aktualności z Wrocławia 13-01-2020

Obrona rozprawy doktorskiej mgr Katarzyny Czekierdy

Dyrektor i Rada Naukowa Instytutu Psychologii SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego zawiadamia, że 13 stycznie 2020 r. o godz. 12.15 we wrocławskiej siedzibie uczelni odbędzie się publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr Katarzyny...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 14-01-2020

Moskwa, której już nie ma – wystawa zdjęć Michaela Fleischera

Czy można przenieść się w czasie? Czy jest szansa zobaczyć miasto, którego już nie ma? Czy możliwe jest spotkanie z nietuzinkowymi artystami w tym samym miejscu i niemalże w jednej...

Czytaj więcej

Webinar 21-01-2020

ABC kandydata na studia!

Kim jest rektor, a kim dziekan? Co to jest Centrum Spraw Studenckich? Czy psychologia dla magistrów jest dla przyszłych magistrów, obecnych magistrantów czy absolwentów psychologii? Podczas spotkania z naszymi rekruterkami...

Czytaj więcej

Webinar 21-01-2020

Marketing rekrutacyjny – jak efektywniej szukać pracowników?

Priorytetem dla większości firm jest pozyskanie nowych pracowników o odpowiednich kompetencjach ‒ tak wynika z Raportu Płacowego 2019 Hays Poland. Aż 9 na 10 firm prowadzi dziś procesy rekrutacyjne, ale...

Czytaj więcej

Webinar 23-01-2020

Muzyka fortepianowa i podróże: Hania Rani i Patrycja Pustkowiak

Dlaczego zdecydowała się porzucić muzykę klasyczną na rzecz autorskich kompozycji? Czy podróże są dla niej muzyczną inspiracją? Jak łączy życie codzienne z wymagającą pracą muzyka? Zapraszamy na spotkanie online z Hanią...

Czytaj więcej

Webinar 30-01-2020

Wiedza ciała – co powinien wiedzieć o niej projektant-rzemieślnik – Ewa Klekot i Agata Bisping

Rzemiosło wymaga specyficznego rodzaju wiedzy, którą bardzo trudno jest ująć w słowa, ponieważ jest ona tak mocno osadzona w ludzkim ciele, że nie można jej poddać abstrakcji – a język...

Czytaj więcej

Wrocław 04-02-2020

Wrocławskie Kółko Psychologiczne

Kółko psychologiczne to cykl spotkań dla uczniów szkół średnich zainteresowanych psychologią. Podczas zajęć uczniowie zdobywają podstawowe kompetencje z zakresu psychologii oraz poznają szeroki zakres jej zastosowań w życiu codziennym. Podczas spotkań...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 17-02-2020

Masz prawo. Interkulturowy warsztat legal design thinking

Razem z Katedrą Grafiki wrocławskiego Uniwersytetu SWPS po raz kolejny zapraszamy do udziału w interkulturowym, interdyscyplinarnym warsztacie myślenia projektowego, który potrwa od 17 do 23 lutego 2020 r. w niemieckim...

Czytaj więcej

Konferencje 26-03-2020

Rodzina zastępcza w systemie wsparcia

Tematyka ochrony rodziny i dziecka będzie przedmiotem ogólnopolskiej konferencji poświęconej systemowemu wsparciu rodzin zastępczych. Celem spotkania jest dialog różnych środowisk (badaczy, dydaktyków, praktyków) oraz zwrócenie uwagi na fundamentalną potrzebę rozwijania...

Czytaj więcej

Archiwum aktualności z Wrocławia

Webinar 16-01-2020

Trudne emocje

Czasem są trudne, ale zawsze – dobre. Takie emocje, jak: złość, strach, gniew, wstyd, poczucie winy czy lęk niosą za sobą ważne informacje. Jednak wielu z nas nauczono, że okazywanie...

Czytaj więcej

Webinar 19-12-2019

UX i myślenie wizualne – Łukasz Tyrała i Tomasz Skórski

Myślenie wizualne to z jednej strony proste i brzydkie rysunki i notatki, a z drugiej – wspomaganie myślenia. Dlaczego myślenie wizualne to podstawowe narzędzie pracy projektowej, którego użycie ma największy wpływ...

Czytaj więcej

Sukcesy 16-12-2019

Profesorowie z naszego Uniwersytetu „Zasłużeni dla polskiej psychologii”

Tą nagrodą wyróżnieni zostali najwybitniejsi polscy psychologowie posiadający szczególne osiągnięcia naukowe i edukacyjne, specjaliści z wieloletnim doświadczeniem cieszący się uznaniem środowiska oraz działający na rzecz stwarzania warunków sprzyjających rozwojowi psychologii...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 11-12-2019

Srebrny Spinacz 2019 za Strefę Designu Uniwersytetu SWPS

Po raz kolejny otrzymaliśmy statuetkę w konkursie Złote Spinacze, w którym nagradzane są najskuteczniejsze, najbardziej kreatywne i najlepiej przygotowane kampanie i działania komunikacyjne. Tym razem grono ekspertów doceniło nasz projekt Strefa...

Czytaj więcej

Wrocław 07-12-2019

Snuć miłość. Fantazje i rutyna w relacji romantycznej

W literackich opisach doby romantyzmu miłość przeważnie jawiła się jako niespełniona. Na drodze do szczęścia kochanków stawały różne przeciwności: rodzina, obowiązek patriotyczny, śmierć. Fantazje tworzące miłosne historie karmiły się tęsknotą...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 04-12-2019

Helpers’ Generation. Zostań dawcą szpiku z DKMS

– Tak łatwo możemy komuś uratować życie. Wystarczy przyjść, zarejestrować się, a może okaże się, że ktoś już czeka na naszą pomoc – mówi Anna Kornafel, Studencki Lider Fundacji DKMS...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 29-11-2019

I Forum Legal Design

Czy może istnieć jakikolwiek związek między prawem i designem? Nie tylko może, ale i istnieje! Wydaje się to niemożliwe: zawiłe zagadnienia prawne przedstawić w sposób przyjazny, intuicyjny i zrozumiały dla wszystkich...

Czytaj więcej

Webinar 28-11-2019

UX i kobiety - o kobietach w świecie IT

Jesteśmy świadkami ogromnych zmian na rynku pracy – lista zawodów, które mogą wykonywać wyłącznie mężczyźni, coraz bardziej się skraca. Kobiety w świecie IT dziś już nie są zjawiskiem rzadkim. Jak...

Czytaj więcej

Konferencje 28-11-2019

Demokracja w działaniu

Uniwersytet SWPS wraz z Uniwersytetem Śląskim w Katowicach i Fundacją Akademicką IPSO ORDO zapraszają na czwartą ogólnopolską konferencję naukową z cyklu „Dyskusje o demokracji”. Hasłem przewodnim konferencji będzie „Demokracja w...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 28-11-2019

Sounds of Students 2

Zapraszamy na Sounds of Students 2, czyli kolejne wydarzenie braci studenckiej wrocławskiego Uniwersytetu SWPS, promujące twórczość studentów związanych z naszą uczelnią. 28 listopada w Centrum Kultury Akademickiej i Inicjatyw Lokalnych...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 23-11-2019

Drzwi Otwarte we Wrocławiu

Wybór studiów wyższych nie jest zadaniem łatwym. Decyzja ta jest jedną z ważniejszych, jakie przychodzi nam podjąć w życiu, bo jej konsekwencje mają wpływ na nasz dalszy rozwój oraz przyszłą...

Czytaj więcej

Webinar 22-11-2019

Rozmowy kulturalne: M. Szarejko i P. Pustkowiak

Czego się wstydzimy? Czego boimy? Jak zmieniały się nasze problemy intymne i język, jakim o nich mówimy? Dziennikarka i publicystka Marta Szarejko zapytała o to polskie seksuolożki. Czternaście rozmów opublikowanych...

Czytaj więcej

Webinar 21-11-2019

Przemoc domowa może dotknąć każdego – jak reagować?

W czterech ścianach dochodzi często do przemocy: fizycznej, psychicznej, seksualnej, ekonomicznej. Najbliższe otoczenie o niej wie, mimo to często nie reaguje. Z danych statystycznych wynika, że każdego roku bitych i...

Czytaj więcej

Wrocław 21-11-2019

Dzień Życzliwości 2019

Biuro Promocji Miasta i Turystyki już po raz 14 zaprasza mieszkańców Wrocławia na wydarzenia związane z obchodami Dnia Życzliwości. Hasło tegorocznej edycji „Życzliwie, razem, blisko!” zachęca do umacniania więzi społecznych...

Czytaj więcej

Webinar 20-11-2019

Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe klientów?

Czy zarabia się na odpowiednim kształtowaniu cen swoich produktów i usług? Dowiedz się, jaką rolę pełni cena w procesie decyzji zakupowych twoich klientów. Odkryj, od czego zależy akceptacja cen oraz...

Czytaj więcej

Webinar 19-11-2019

Studia I stopnia czy jednolite magisterskie — czym się różnią?

Studia I stopnia, jednolite magisterskie, a może studia dla magistrów i licencjatów – oferta studiów wyższych Uniwersytetu SWPS jest bardzo bogata. To ponad 20 kierunków i kilkadziesiąt specjalizacji w pięciu...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 17-11-2019

Miejsca i tożsamości. O stawaniu się (nie)obcymi

Czy człowiek może być „swoim” w miejscu, w którym nie mieszka od urodzenia i z którym nie wiążą go plany osiedleńcze, a także – czy staje się obcy, gdy opuści...

Czytaj więcej

Wrocław 14-11-2019

Serce czy rozum? O miłości słów kilka

Dlaczego zakochujemy się w danej osobie? Jak nauka wyjaśnia nasze wybory miłosne i w jaki sposób może pomóc uratować relację? Na co zwracamy uwagę przy wyborze partnera i dlaczego po...

Czytaj więcej