
dr
Alina Landowska
Wydział Nauk Humanistycznych w Warszawie
adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dla mediów:
Profil naukowy
Adiunkt na Wydziale Nauk Humanistycznych w Warszawie, mentor i executive coach współpracujący z EMCC Poland. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół ewolucji moralności i kultury (ang. culture evolution theory), zarządzania opartego na wartościach (ang. humanistic management) oraz etyki stosowanej (w szczególności w biznesie).
Absolwentka i stypendystka uczelni krajowych i zagranicznych m.in. SDG Academy (ONZ), Tantur Ekumeniczny Instytut w Jerozolimie (Uniwersytet Notre Dame, USA), The Baltic University Program (Uppsala, Szwecja), Szwedzki Instytut Badań Środowiskowych (Kalmar, Szwecja), Królewski Duński Fundusz Studencki dla Studentów Zagranicznych (Kopenhaga, Dania). Współzałożycielka thinkanka Instytut Rozwoju. Była wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu. Wieloletnia reprezentantka Pracodawców RP w Business and Industry Advisory Committee (BIAC) przy OECD.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Źródła ludzkiej moralności
- Kooperatywność
- Relacje społeczeństwo-technologie-kultura
- Etyka technologii
- Kreowanie marek kulturowych