Dominika Rossa
doktorantka na Wydziale Psychologii Interdyscyplinarnej Szkoły Doktorskiej SWPS
Dla mediów
Profil naukowy
Ekspertka w dziedzinie komunikacji interpersonalnej i marketingowej z ponad 19-letnim doświadczeniem. Bada style narracyjne kobiet i ich sposób komunikacji, a także efektywność, przedsiębiorczość i motywację. W obszarze jej zainteresowań pozostają także role społeczne i biznesowe kobiet (leadership, entrepreneurship, work-life balance) a także komunikacja w biznesie.Prowadzi szkolenia i konsultacje indywidualne z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych. Podczas wykładów i warsztatów pomaga także osiągnąć poczucie relaksu oraz wzmacnia umiejętności zarządzania sobą w stresie.
Założycielka studia głosu i mowy Mystoria, w którym uczy jak mówić wyraźnie, pewnie, czysto i melodyjnie. Właścicielka butiku strategiczno-kreatywnego Umbrelka, obsługującego globalne i lokalne organizacje komercyjne oraz charytatywne.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu SWPS. Zwyciężczyni polskiej edycji konkursu Young Creative Entrepreneur, Media Award, Londyn 2012. Współorganizatorka polskich obchodów Światowego Dnia Głosu. Członkini Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego. Mentorka w międzynarodowych programach akceleracyjnych: ScaleUp, Space3ac, Poland Prize, Womenpreneur4change, EOI, Fair IT.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- kominikacja
- rynek pracy
- wizerunek pracodawcy
- kobieta: role społeczne, biznesowe
- work-life balance