Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Najlepsze koło naukowe w Polsce działa na naszej uczelni

float_intro: images-old/2015/Nagrody/najlepsze-kolo-naukowe-w-polsce.jpg

Koło Naukowe Psycholog w Biznesie działające na Uniwersytecie SWPS zdobyło nagrodę „Pro Juvenes” w kategorii Koła Naukowe. Jest więc najlepszym działającym dziś kołem naukowym w Polsce. To wielkie wyróżnienie i ogromna motywacja do dalszej pracy dla studentów z naszego Wydziału Psychologii w Warszawie. Serdecznie gratulujemy!

Konkurs organizuje co roku Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, a celem wyróżnienia jest promowanie aktywności studentów i ich inicjatyw.

Najlepsze koło naukowe w Polsce

Koło Naukowe Psycholog w Biznesie przy Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu Uniwersytetu SWPS działa od 2016 r., a opiekunem grupy jest mgr Magdalena Jabłońska. Koło cieszy się dużym zainteresowaniem wśród studentów – co roku ponad 100 osób zgłasza chęć dołączenia do zespołu. Obecnie Koło zrzesza 65 aktywnych członków. Nazywają siebie „małą korporacją”, gdyż nadali mu zamkniętą i zhierarchizowaną strukturę, która przypomina przedsiębiorstwo. Koło działa w 5 obszarach:

  • Badania – razem z Katedrą Psychologii Ekonomicznej i Biznesu członkowie Koła prowadzą projekty badawcze, m.in. nad wizerunkiem polityków w mediach społecznościowych, związkiem osobowości i korzystania ze smartfonów czy też pewnością siebie młodych kobiet w kontekście kupowania dóbr luksusowych.
  • Social media – członkowie Koła prowadzą fanpage na platformach Facebook, InstagramLinkedIn, poprawiają widoczność swoich działań w sieci, udoskonalają umiejętności graficzne, copywriterskie, dziennikarskie, a także uczą się optymalizacji pozycjonowania i tworzenia zasięgów w mediach społecznościowych.
  • HR – członkowie przeprowadzają profesjonalne procesy rekrutacyjne i sesje Assessment Center, uczą się zarządzać zespołami, motywowania ich członków i integrowania grupy.
  • Trenerstwo – członkowie ćwiczą umiejętności przemawiania publicznego, praktykują projektowanie oraz prowadzenie warsztatów, pracują nad autoprezentacją. Przygotowują warsztaty i szkolenia dla zewnętrznych jednostek.
  • Eventy – członkowie organizują wydarzenia, warsztaty oraz webinary związane z tematyką psychologii biznesu, a także odbywającą się co roku flagową konferencję Koła – „Psycholog w Biznesie”.

Każdy z członków organizacji – pod okiem doświadczonych koordynatorów – ma okazję rozwijać się w jednym z działów. W każdym z nich można doskonalić się w określonym obszarze, zdobyć kompetencje potrzebne na rynku pracy, nawiązywać współprace naukowe i komercyjne, wymieniać się z innymi członkami wiedzą i doświadczeniami, tworzyć przestrzeń do realizacji własnych projektów. Koło opracowało autorskie ścieżki działań i „know how”, czym chętnie dzieli się z innymi organizacjami studenckimi na konferencjach naukowych i zjazdach kół. Współpracuje z wieloma korporacjami, m.in. Accenture, Estee Lauder, Good Company, a także z fundacjami i jednostkami uniwersytetu: Biurem Karier Uniwersytetu SWPS, Fundacją Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacją DKMS i in. W najbliższym czasie Koło planuje rozszerzyć działalność i stworzyć swoją jednostkę anglojęzyczną.

„Tytuł najlepszego koła naukowego w Polsce daje nam nie tylko prestiż i uznanie, lecz także ogromną motywację do dalszego rozwoju i pracy. Ten sukces jest zasługą wszystkich członków organizacji, którzy codziennie poświęcają swój wolny czas i energię w pracę na rzecz Koła – to nagroda dla nas wszystkich. Jesteśmy dość młodą organizacją, ale dzięki wspaniałym członkom możemy osiągać takie sukcesy. Widzimy sens w naszych działaniach i tworzymy unikalną społeczność, która daje ogromne możliwości rozwoju. W tym roku stawiamy na rozszerzenie naszych działań i mamy nadzieję, że w najbliższym czasie będziemy rozwijać skrzydła z jeszcze większym powodzeniem”.

Natalia Michałowska, przewodnicząca Koła Naukowego Psycholog w Biznesie

Nagroda „Pro Juvenes”

Nagroda „Pro Juvenes” to inicjatywa organizowana przez Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej. Celem konkursu jest promowanie aktywnych studentów, ich inicjatyw, podkreślanie zasług osób i podmiotów przyjaznych studentom oraz wspierających potencjał młodych ludzi. Przyznając nagrody „Pro Juvenes”, Parlament Studentów RP chce tworzyć w środowisku akademickim atmosferę wzajemnego współdziałania oraz integrować studentów z całej Polski.

Więcej o „Pro Juvenes” »

Psychologia biznesu na Uniwersytecie SWPS

Na Uniwersytecie SWPS prowadzimy studia jednolite magisterskie oraz II stopnia z obszaru psychologii biznesu w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Sopocie. Psychologia biznesu analizuje psychologiczne mechanizmy rządzące gospodarką i pokazuje, jak zastosować wiedzę psychologiczną w kontekstach biznesowych. Studenci poznają psychologiczne aspekty oceny, kontroli efektywności i planowania rozwoju pracowników i organizacji. Zdobywają wiedzę dotyczącą psychologii rynków finansowych, oszczędzania i inwestowania. Pogłębiają kompetencje w dziedzinie psychologii marketingu, kreowania wizerunku i budowania marki. Uczą się analizować dane marketingowe oraz prowadzić badania jakościowe i ilościowe w praktyce biznesowej.

Więcej o psychologii na Uniwersytecie SWPS »