logo uswps nazwa 3

Nauka i badania
czarne

mgr

Magdalena Jabłońska

Instytut Psychologii
Wydział Psychologii w Warszawie
adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu


Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS i Instytutu Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich badaniach analizuje wpływ ram interpretacyjnych (framing) na ocenę kandydatów wyborczych i marek gospodarczych. Prowadzi badania dotyczące oceny podobieństwa i odmienności w oparciu o kontrastowy model podobieństwa cech rozszerzony na zbiory otwarte. Interesuje się również marketingiem terytorialnym oraz różnicami płciowymi w osiągnięciach szkolnych.

Laureatka VII edycji konkursu „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Kierownik projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu PRELUDIUM 10 dotyczącego asymetrii pozytywno-negatywnej w ocenie wizerunku marek politycznych i gospodarczych. Laureatka wielu stypendiów, odbywała staże naukowe w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Autorka publikacji na temat asymetrii pozytywno-negatywnej, kontrastowego modelu podobieństwa, wizerunku marki Warszawa i błędów poznawczych w procesie rekrutacji. Należy do Association for Consumer Research i Psychonomic Society.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia dla studentów psychologii i Psychology in English z zakresu zachowań konsumenckich, marketingu terytorialnego, psychologii społecznej oraz zaawansowanych metod statystycznych.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Autyzm
  • Arteterapia
  • Komunikacja wizualna
  • Terapeutyczne zastosowanie narracji i obrazu

Informacje prasowe

    

    Powiązane materiały na stronie uczelni