Wybierz kategorię wyszukiwania
Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej
Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.
Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.
czym żyjemy:
Solidarni z Ukrainą - zapraszamy na webinary
Wykłady i spotkania
Konferencje
Aktualności
wydziały Uniwersytetu SWPS
polecamy:
Informatyka – nowy kierunek!
Nagrody i wyróżnienia
instytuty naukowe
Badania i wdrożenia
Nowości wydawnicze
psycholog, zajmuje się analizą wpływu ram interpretacyjnych na ocenę kandydatów wyborczych i marek gospodarczych
dr
Instytut PsychologiiWydział Psychologii w Warszawieadiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Psycholog. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS i Instytutu Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich badaniach analizuje wpływ ram interpretacyjnych (framing) na ocenę kandydatów wyborczych i marek gospodarczych. Prowadzi badania dotyczące oceny podobieństwa i odmienności w oparciu o kontrastowy model podobieństwa cech rozszerzony na zbiory otwarte. Interesuje się również marketingiem terytorialnym oraz różnicami płciowymi w osiągnięciach szkolnych.
Laureatka VII edycji konkursu „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Kierownik projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu PRELUDIUM 10 dotyczącego asymetrii pozytywno-negatywnej w ocenie wizerunku marek politycznych i gospodarczych. Laureatka wielu stypendiów, odbywała staże naukowe w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Autorka publikacji na temat asymetrii pozytywno-negatywnej, kontrastowego modelu podobieństwa, wizerunku marki Warszawa i błędów poznawczych w procesie rekrutacji. Należy do Association for Consumer Research i Psychonomic Society.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia dla studentów psychologii i Psychology in English z zakresu zachowań konsumenckich, marketingu terytorialnego, psychologii społecznej oraz zaawansowanych metod statystycznych.