hr award color

logo uswps nazwa 3

Nauka i badania
BIO-Mariusz-Wszolek

Mariusz Wszołek

Adiunkt w Katedrze Grafiki
Wydział Prawa i Komunikacji Społecznej, Filia we Wrocławiu

Dla mediów

Profil naukowy

Projektant.

Zajmuje się głównie reklamą, ze szczególnym uwzględnieniem mechanizmów jej działania w kontekście komunikacyjnym oraz dyferencji rynkowych. Naukowo interesuje się również projektowaniem komunikacji, dyskursami wizualnymi oraz teorią społeczeństwa i komunikacji. Specjalizuje się w design thinking, human centered design, a także corporate identity.

Współpracował m.in. z Media Markt, Anotis, Noti, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Eurobankiem, Smava Poland, Merc, Fundacją krzyżowa, Galerią Wwnętrz Domar, ESK 2016 oraz Europejskim Uniwersytetem Viadrina.

Autor publikacji „Reklama. Operacjonalizacja pojęcia” (2015), „Reklama. Perspektywa empiryczna” (2016). Redaktor serii „Projektowanie komunikacji” wydawanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu corporate identity, web design oraz kreacji.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Corporate identity
  • Kreacja
  • Web design
  • Reklama
  • Projektowanie graficzne
  • Strategia i projektowanie komunikacji
  • Design thinking
  • Reklama

Informacje prasowe