Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Jacek Pogorzelski

dr

Jacek Pogorzelski

 

Profil zawodowy

Specjalizuje się w zarządzaniu marką, strategiach marketingowych oraz transformacji modeli biznesowych. Od lat doradza firmom w zakresie budowania silnych marek i przewag konkurencyjnych. Łączy działalność doradczą z dydaktyką akademicką, prowadząc zajęcia na polskich i zagranicznych uczelniach.
Autor wielu książek i publikacji poświęconych marketingowi strategicznemu, zarządzaniu marką oraz innowacjom. Wśród nich znajdują się m.in. Marka na cztery sposoby, Szybko, szybciej, wcale, Strategie marketingowe, czy Marka na rozdrożu. W swoich pracach konsekwentnie łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową, prezentując podejście oparte na analizie, skuteczności i odwadze strategicznej.
Współpracował z organizacjami z wielu sektorów – od branży finansowej, przez FMCG, po sektor publiczny. Znany z krytycznego spojrzenia na utarte schematy i promowania odwagi w podejmowaniu decyzji marketingowych.