hr award color

logo uswps nazwa 3

Uczelnia

Architektura pozytywnych wrażeń – tak User Experience (UX), jedną z najprężniej rozwijających się na polskim rynku branż, określają specjaliści. A my wykroczymy poza tę definicję i podczas tegorocznej konferencji World Usability Day będziemy eksplorować obszary dotąd słabo kojarzone z UX. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest algorytmiczny biznes. Zgłębią tajniki computational design. Poznają niuanse biohackingu i inne oblicze kodowania – creative coding. Przekonają się, że UX i kultura mają więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać. Zainteresowani tworzeniem idealnych doświadczeń użytkowników? Spotkajmy się na Pradze!

Idealne doświadczenie rejestracji! Wystarczy zaznaczyć swój udział w wydarzeniu na FB.

konferencja

listopad 17 2017

Warszawa

World Usability Day 2017 – przekraczając granice

Wyjść poza granice „tradycyjnego” UX, zanurzyć się w obszary pokrewne, ale dotąd słabo eksplorowane – to idea tegorocznej konferencji World Usability Day, nieprzypadkowo odbywającej się pod hasłem „Inclusion through User Experience”. Podczas wykładów prelegenci opowiedzą m.in. o algorytmicznym biznesie, computational design, projektowaniu parametrycznym, creative coding, technologii blockchain, biohackingu, ruchu makerskim, parametrycznych protezach dla dzieci.

Dodatkową atrakcją konferencji jest wernisaż wystawy prac absolwentów pierwszego rocznika studiów podyplomowych Creative Coding w School of Form w Warszawie, który jak przekonują organizatorzy, z pewnością dostarczy zwiedzającym wielu wrażeń.

 

Adresaci konferencji

Konferencja ma charakter interdyscyplinarny i jest adresowana do osób zawodowo związanych z branżą interaktywną, studentów oraz wszystkich tych, którzy interesują się zagadnieniami human-computer interaction (HCI), projektowania interakcji i doświadczeń użytkownika.

Skrócony program

  • Wykłady, część I, Aula 214, godz. 18.00 – 19.20
  • Wernisaż, Hala Wysokich Napięć, godz. 19.30 – 20.15
  • Wykłady, część II, Aula 214, godz. 20.20 – 21.10

Program

WYKŁADY, CZĘŚĆ I, AULA 214, GODZ. 18.00 – 19.20

Na skraju technologicznej osobliwości, czyli dokąd prowadzi cyfrowa transformacja biznesu?

Autonomiczne maszyny sprytniejsze od ludzi, radykalna zmiana struktury kosztów transakcyjnych, nowe pokolenia konsumentów ukształtowane w świecie wszechobecnych, cyfrowych usług, w którym przenikanie rzeczywistego i wirtualnego staje się coraz bardziej „oczywistą oczywistością” – oto czynniki dewastujące tradycyjne, zakorzenione w tayloryzmie myślenie o biznesie. I choć jesteśmy dziś w stanie zrozumieć genezę i zjawisk biznesowych takich jak Uber, Amazon czy Google – wielka zagadka i czas największych, radykalnych zmian jest prawdopodobnie dopiero przed nami. Zapowiadają je pionierzy biznesu algorytmicznego i doświadczenia organizacji stawiających radykalnie na robotyzację procesów, usług i relacji.

Poparta licznymi przykładami opowieść o wykorzystaniu możliwości automatyzacji, autonomii, predykcji i analityki (Big Data i Artificial Intelligence – AI). 

Borys Stokalski – przedsiębiorca, inwestor, menedżer i doradca, od ponad ćwierć wieku związany z przemysłem IT i biznesowymi zastosowaniami innowacji technologicznych. Absolwent informatyki na wydziale MIM Uniwersytetu Warszawskiego, współtwórca pierwszego programu zajęć w zakresie Human Computer Interaction na tym wydziale. Entuzjasta transformacyjnego potencjału cyfrowych technologii.

Współtwórca i wieloletni prezes zarządu grupy Infovide-Matrix, jednej z największych firm doradczych IT na polskim rynku, odpowiedzialny za strategię i rozwój jej oferty. Od 2016 współtwórca i partner firmy RETHINK, specjalizującej się we wsparciu cyfrowych transformacji przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Pasjonuje się w wymianę doświadczeń w gronie liderów cyfrowego biznesu. Uczestnik i organizator debat, konferencji i sieci eksperckich. Twórca i animator konferencji Digital Champions (www.digitalchampions.pl). Członek Rady Ekspertów Magazynu Think Tank, mentor stowarzyszenia Technologia w Spódnicy oraz ekspert międzynarodowego think tanku Cutter Consortium. Autor licznych publikacji poświęconych aktualnym wyzwaniom strategicznym i zarządczym związanym z rozwojem cyfrowego biznesu.

Badania kultury w projektowaniu UX. Nie wystarczy psychologia?

Powszechnie wiadomo, że psychologia odgrywa niebagatelną rolę w projektowaniu UX. Nie jest oczywiste natomiast, w jaki sposób i po co projektanci UX mogliby wykorzystać kulturę. No właśnie, co ma badanie kultury do UX i dlaczego tak ważne jest włączanie poprzez zrozumienie kontekstu kulturowego?

dr hab. Mirosław Filiciak, prof. Uniwersytetu SWPS – medioznawca. Zajmuje się wpływem mediów cyfrowych na uczestnictwo w kulturze. Bada internet, gry komputerowe, przemiany telewizji oraz nieformalny obieg treści i kulturę współczesną.

Od lat współpracuje z publicznymi instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi i biznesem. Jest współtwórcą techno-kulturowego projektu Kultura 2.0, współtworzył też pierwszy polski Medialab – inicjatywę samokształceniową z pogranicza aktywizmu społecznego, sztuki i technologii. Kierował licznymi projektami badawczymi, takimi jak „Młodzi i media” , „Tajni kulturalni” czy „Obiegi kultury”. Autor książek: „Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej” (2006), „Media, wersja beta” (2014) oraz wspólnie z Alkiem Tarkowskim „Dwa zero. Alfabet nowej kultury i inne teksty” (2015). Zastępca redaktora naczelnego kwartalnika „Kultura Popularna”.

Medyczny biohacking a zmiana społeczna

Biohacking to hakowanie żywych układów biologicznych, ingerencja w systemy biologiczne oraz ich modyfikowanie. Termin jest często używany przez twórców skupionych wokół ruchu Do it Yourself Biology (DIY Bilology), którzy organizują się w niezależne grupy i samodzielnie realizują projekty sytuujące się na przecięciu biologii, genetyki i biotechnologii. Czy DIY Biology, tak jak kilkanaście lat temu DIY Electronic, stanie się również materiałem do projektowania unikatowych doświadczeń?

dr Joanna Jeśman – kulturoznawczyni. Należy do kadry School of Ideas Uniwersytetu SWPS, nowoczesnego kierunku poświęconego projektowaniu innowacji. Prowadzi interdyscyplinarne badania na pograniczu humanistyki i nauk o życiu. Zajmuje się wpływem medycyny i nowoczesnych biotechnologii na społeczeństwo. Interesuje się sztuką i jej rolą we współczesnym świecie, a także prospołecznymi działaniami edukacyjnymi w zakresie ekologii oraz relacji z innymi gatunkami. Współpracowała z Waag Society. Institute for Art, Science and Technology w Amsterdamie, Uniwersytetem w Amsterdamie w ramach międzynarodowego konsorcjum „Museums, Medicine and Society” oraz z Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Włączanie publiczności w działania instytucji kultury

Tworzenie unikalnych doświadczeń pozwala budować zaangażowanie publiczności – zarówno online, jak i offline. Świadome wykorzystywanie narzędzi i mediów cyfrowych może wspierać ten proces i prowadzić do zbudowania zrównoważonych i trwałych relacji z odbiorcami oraz społeczności, która będzie wzrastać wraz z instytucją.

Aleksandra Janus – kierowniczka merytoryczna Pracowni Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym, antropolożka, badaczka, doktorantka w Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej UJ, współautorka inicjatywy Laboratorium muzeum oraz grupy badawczej Kierunek zwiedzania. Interesuje ją społeczna rola instytucji kultury oraz ich relacje z odbiorcami, specjalizuje się w analizie i wdrażaniu strategii partycypacyjnych, badaniach publiczności oraz otwieraniu dostępu do zasobów dziedzictwa.

Łącząc bity i atomy

Angażowanie odbiorcy poprzez tworzenie unikalnego doświadczenia dzięki creative coding. Czyli o wykorzystaniu przez projektanta nowego rodzaju tworzywa, jakim jest połączenie kodu, elektroniki i fabrykacji cyfrowej.

Jakub Koźniewski – projektant i artysta nowych mediów. Współzałożyciel kolektywu panGenerator, w ramach którego tworzy pionierskie projekty na przecięciu sztuki, designu i nowych technologii. Współtworzone przez niego instalacje i obiekty pokazywane są na wystawach i festiwalach na całym świecie, m.in. Milan Design Week, Ars Electronica, DMY, NODE, Pause Fest Melbourne, WRO Media Art Biennale, Łódź Design – oraz tworzone na zamówienie takich instytucji jak Muzeum Historii Żydów Polskich, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Powstania Warszawskiego. Juror konkursów – make me! (Łódź Design), KTR, Innovation Ad, UPC DigitalArt. Speaker na TEDxWarsaw. Nominowany w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”. Autor tekstów w magazynie „FUTU”, w których porusza tematykę wpływu nowych technologii na projektowanie. Wielokrotnie prowadził wykłady i warsztaty popularyzujące obszar sztuki nowych mediów oraz designu spekulatywnego.

WERNISAŻ, HALA WYSOKICH NAPIĘĆ, GODZ. 19.30 – 20.15

Wernisaż to podwójny debiut – absolwenci pierwszego rocznika studiów podyplomowych Creative Coding w School of Form po raz pierwszy zaprezentują swoje prace przed tak szeroką publicznością. Wystawę tworzą obiekty i instalacje interaktywne, stworzone w duchu creative coding, łączące bity i atomy.

Spotkaniu w industrialnej Hali Wysokich Napięć będą towarzyszyć poczęstunek i rozmowy w nieformalnej atmosferze.

Podczas wernisażu zostaną zaprezentowane następujące prace:

  • EMPHATYPHYTE (EMPATYFIT) | Karol Nowak

Dlaczego roślinność traktowana jest tak przedmiotowo? Próbą odpowiedzi na to pytanie jest instalacja „Emphatyphyte”, która widzom umożliwi „wejście w kontakt” z rośliną. Aktora (Tillandsia duratii, oplątwa olbrzymia) umieszczono w czarnym prostopadłościanie stanowiącym ramę dla interakcji pomiędzy rośliną a człowiekiem. Oplątwa przemieszcza się w przestrzeni w reakcji na położenie widza. Wykonuje także swoje ruchy, bazując na odruchach nastycznych badanych przez Karola Darwina.

  • Xylochord | Karolina Czachor

Niewidzialne struktury otaczającego nas świata rządzą się swoją dynamiką. Można ją pokazać i jej doświadczyć poprzez zmienną naturę dźwięku, oddziaływania fali akustycznej na wodę o określonej częstotliwości za pomocą kodu jako przekaźnika informacji oraz fizyczny gest poruszenia betonowych kul.

  • Nowe Organy Chóru | Magda „Bronka” Braniewska, David Sypniewski

Śpiew to sztuka przeznaczona do cieszenia zmysłu słuchu. Ale przecież język fal dźwiękowych można z powodzeniem tłumaczyć na inne języki. I dzięki temu śpiewem cieszyć także inne zmysły. Na przykład wzrok. Nowe Organy Chóru to „śpiewająca światłem” interaktywna instalacja, pozwalająca na indywidualną wizualizację dźwięku dla każdego członka chóru.

  • Medal dla biegacza | Emilia Nyka

Każdy medal jest inny. Jego kształt, wygenerowany kodem na podstawie danych z treningów, w bezpośredni sposób odwzorowuje styl, osobowość i indywidualność sportowca. Żaden sportowiec nie ma dwóch identycznych wyników w biegu i dlatego nie ma dwóch identycznych medali.

  •  Dziady | Wiktoria Wójcik, Jan Cieślar

Dzisiejsze dziady odbywają się na styku gry/instalacji cyfrowej/staropolskiej tradycji. Praca przedstawia odtworzenie święta w formie cyfrowej przy jednoczesnym zachowaniu jego powagi, grozy, ale też rozrywkowej nieprzewidywalności. Artyści stworzyli miraż światła rzucanego nocą na mokrą szybę, którego źródłem jest wydrukowana w 3D gromnica. Obiekt jest równocześnie kontrolerem gry, jego ruchy przeganiają światłem pojawiające się duchy.

  • Spirit Animals | Jan Cieślar, Krzysztof Jagieło

Interaktywna instalacja – gra imprezowa. Alkomat analizuje oddech uczestników. W zależności od wyniku badania, graczowi przypisane zostaje jego upojone zwierzę. „Ludzie boją się testu na alkohol w realnym życiu, ale dzięki zamianie kontekstu powstała gra, w której każdy chce pobić swój wynik” – podsumowała jedna z uczestniczek. Praca była wystawiana w londyńskiej galerii Calve.

WYKŁADY, CZĘŚĆ II, AULA 214, GODZ. 20.20 – 21.10

Od globalnego start-upu do projektowania parametrycznego protez

Jak zmieni nasze życie rozpowszechnienie projektowania parametrycznego, albo inaczej computational design? O tym na podstawie osobistych doświadczeń opowie Michał Piasecki, współzałożyciel TYLKO, jednego z najbardziej innowacyjnych start-upów tworzących meble generowane kodem.

Michał Piasecki – specjalizuje się w projektowaniu parametrycznym i cyfrowym wspomaganiu wytwarzania. Jest współzałożycielem Tylko, start-upu którego celem jest digitalizacja rynku meblowego. Współpracował z wieloma projektantami produktu oraz architektami, w tym z Joris Laarman Studio, dla którego stworzył skrypty generujące serię drukowanych 3D krzeseł MicroLattice. Aluminium Chair z tej serii znalazła się w kolekcji Moma w Nowym Jorku i Vitra Design Museum. Tworzy niestandardowe oprogramowanie, skrypty i modele parametryczne, które wspomagają generowanie, zarządzanie i produkcję złożonej geometrii. Uczy projektowania parametrycznego na specjalności Industrial Design w School of Form.

How Blockchain Will Transform Customer Experiences

Włączenie nowych graczy w globalną ekonomię. Czasami mądrze zaprojektowana technologia zmienia świat. Czy tak będzie z Blockchain? Szymon Pepliński wierzy, że tak. Wyjaśni w prosty sposób, jak działa ten skomplikowany i bardzo sprytnie zaprojektowany system.

Szymon Pepliński – kreatywny technolog z 18-letnim doświadczeniem w pracy dla najbardziej znaczących marek, w tym firm z listy Fortune 500, obejmującej największe amerykańskie przedsiębiorstwa, m.in. Intel, McDonald’s, Microsoft. Odpowiedzialny za merytoryczną i technologiczną kreację innowacyjnych produktów, usług i marek. Głęboko przekonany o tym, że User Experience powinien dotyczyć nie tylko designu, lecz także biznesu i marketingu i że zawsze można znaleźć sposób, aby zharmonizować potrzeby klienta z potrzebami użytkowników.

Wpływ Maker Movement na rozwój kompetencji przyszłości

Na kształtowanie obecnej formy edukacji publicznej duży wpływ miała rewolucja przemysłowa, która wrzuciła nas w szablon myślenia linii produkcyjnej. Maker Movement niesie ze sobą i uczy nas takich umiejętności jak druk 3D, roboty ręczne, hardware, software, elektronika, design, prototypowanie, co daje każdemu możliwość tworzeniu własnych obiektów i produktów.

Ruch ten definiowany jest jako trzecia rewolucja przemysłowa. Z jego powstaniem wiąże się wiele zmian i korzyści. Przede wszystkim umożliwia rozwój umiejętności, takich jak współpraca, krytyczne myślenie, kreatywność, empatia, komunikacja i kolaboracja. Mówi się o nich, że to kompetencje przyszłości.

Joanna Skorupska – kreatywny technolog i promotorka ruchu Maker Movement. Założycielka studia projektowego hi.codes, w którym zajmuje się testowaniem nowych technologii i odnajdywaniem dla nich zastosowania w rozwiązywaniu realnych problemów biznesowe i społeczne. Autorka serii warsztatów hi.kids, w ramach których uczy dzieci umiejętności przyszłości i umiejętnego łączenia ich (elektronika, internet rzeczy, inżynieria, product design, kodowanie, druk 3D, umiejętność współpracy, rozwiązywanie problemów, futurologia).

Więcej informacji na stronie: www.wudnapradze.org

 

Patronat

Patronat merytoryczny

Patronat honorowy

Patronat społeczności online

logotyp wud

Termin i miejsce

17 listopada 2017 r. (piątek), godz. 18.00 – 21.10

Uniwersytet SWPS, Chodakowska 19/31, Warszawa

Wykłady: Aula 214 im. prof. T. Tomaszewskiego

Wernisaż: Hala Wysokich Napięć

Aktualności

UNIWERSYTET SWPS 01-09-2020

Facylitator – czym różni się od trenera i dlaczego firmy go potrzebują?

To facilitate – znaczy „ułatwiać”. Czym jest facylitacja, co „ułatwia” w firmach i jaka jest rola facylitatora? W jakich sytuacjach warto zaprosić go do organizacji? Czym się różni od trenera?...

Czytaj więcej

Nowości wydawnicze 07-09-2020

Psy na tropie i w akcji. Poszukiwanie śladów kryminalistycznych i działania bojowe

Dr Joanna Stojer-Polańska, kryminalistyk z Uniwersytetu  SWPS w Katowicach, a także autorka kilku książek dla dzieci o psach i koniach służbowych oraz o śladach kryminalistycznych, razem ze swoimi córkami przemierzyła...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 11-09-2020

Wystawa zdjęć „Dziady” prof. Michała Jakubowicza z Katedry Grafiki naszego Uniwersytetu

Zapraszamy do Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu, gdzie do 25 października 2020 r. będzie można obejrzeć wystawę zdjęć pt. „Dziady” autorstwa prof. Michała Jakubowicza z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS. Wystawa...

Czytaj więcej

Nowości wydawnicze 16-09-2020

Manual − information design. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji

Seria wydawnicza „Manual” to wspólne przedsięwzięcie wydawnicze pracowników Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS i Zakładu Projektowania Komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, której ideę można sprowadzić do naukowych podręczników...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 18-09-2020

Wystawa Wiesława Bartkowskiego na prestiżowym Ars Electronica Festival

Mamy powód do dumy! Wystawa „Cześć! Znam Cię – jestem Tobą”, której kuratorem i współautorem jest Wiesław Bartkowski ze School of Form Uniwersytetu SWPS, została przyjęta do Ars Electronica Festival...

Czytaj więcej

Festiwal Nauki 18-09-2020

Uniwersytet SWPS na 24. Festiwalu Nauki

Jak co roku Uniwersytet SWPS jest partnerem Festiwalu Nauki, który od 24 lat nie traci na popularności. Zapraszamy na ciekawe wykłady, przygotowanych przez wykładowców z Uniwersytetu SWPS, z zakresu, m.in...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 18-09-2020

Nasi naukowcy zbadali zależność między noszeniem maseczek a kondycją psychiczną i fizyczną

Naukowcy i studenci z Uniwersytetu SWPS wspólnie z badaczami z Wuhan i Singapuru zbadali psychologiczny wpływ pandemii koronawirusa na Polaków oraz Chińczyków. Celem badania było porównanie oceny zdrowia psychicznego, poziomu...

Czytaj więcej

Nagrody i wyróżnienia 21-09-2020

Prof. Adam Szpaderski powołany do Rady Muzeum Gross-Rosen

Prof. Adam Szpaderski, kierownik Centrum Badań nad Ekonomiką Miejsc Pamięci Uniwersytetu SWPS, został powołany do Rady Muzeum Gross-Rosen – niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady (1940–1945). Rada Muzeum Gross-Rosen  Rada Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 22-09-2020

Skuteczna praca z grupą trenera i konsultanta – dr Joanna Heidtman

Szkolenie, konsultacja, facylitacja, program rozwojowy. Trener może w swojej pracy wchodzić w różne role. Zawsze jednak pracuje z ludźmi, z zespołami, dlatego tak ważna jest dla niego znajomość wiedzy o...

Czytaj więcej

Online 30-09-2020

ChinaTalk with George Magnus (economist and commentator)

Chińska Republika Ludowa w ostatnich latach stała się kluczowym graczem na ekonomicznej i politycznej mapie świata. Wyróżnia się nie tylko jednym z największych wzrostów gospodarczych na naszym globie, lecz także...

Czytaj więcej

Aktualności z Katowic 02-10-2020

Uniwersytet SWPS partnerem festiwalu Transatlantyk

W tym roku Uniwersytet SWPS ponownie stanie się ważną częścią Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Transatlantyk. Już dziś zapraszamy na cykl otwartych wykładów o tematyce psychologicznej, które poprowadzą nasi badacze i wykładowcy...

Czytaj więcej

Online 06-10-2020

Okresowa rewolucja, ekologia, startup bez tabu – Marek Gut, Kaja Rybicka (Your KAYA) i Marta Wujek (…

Your KAYA to polska marka oferująca ekologiczne produkty do higieny intymnej dla kobiet. Wyróżnia się osobistym podejściem do klientek, budowaniem z nimi bliskich więzi oraz odważną komunikacją. Ważna część firmy...

Czytaj więcej

Online 06-10-2020

UX offline: projektowanie doświadczeń w świecie rzeczywistym – M. Żmijska

Większość z nas jest przyzwyczajona do tego, że UX odnosi się głównie do digitalu. Doświadczenia jednak projektuje się również dla świata analogowego. Działania offline to wiele wyzwań – wymaga się...

Czytaj więcej

Online 07-10-2020

Rozmowy z Liderami: Łukasz Stachowiak (Bolt)

Jakim liderem należy być, żeby osiągnąć sukces w dzisiejszym świecie? Jak przekonać ludzi do swojej wizji i celu? Co robić, by zmotywować swój zespół? Jak przez odpowiednie przywództwo zbudować przewagę...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 08-10-2020

Władza języka. Wykłady cyklu „Współcześni romantycy”

Mickiewicz ustami Konrada z „Dziadów” wołał o rząd dusz. Domagał się władzy na ludźmi, ponieważ tak sprawnie posługiwał się słowem. Gombrowicz również czuł znaczenie swojego talentu; mówił o sobie: „Ja...

Czytaj więcej

Online 12-10-2020

Psychodeliki. Szanse i zagrożenia związane z ich stosowaniem

Badania nad psychodelikami przeżywają dziś renesans. Stosowanie ich ma wiele negatywnych skutków, jednak psychiatrzy, psychoterapeuci i lekarze różnych specjalności coraz częściej wskazują także na ich pozytywną rolę dla zdrowia pacjentów...

Czytaj więcej

Online 13-10-2020

Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze? – M. Antczak

Powszechnie mówi się, że dżentelmeni (i damy) nie rozmawiają o pieniądzach, jednak trudno ignorować ten temat. Choć praca projektanta w dużej mierze poświęcona jest rozwiązywaniu problemów i kreacji, nie możemy...

Czytaj więcej

Webinar 14-10-2020

Projektowanie po końcu świata. Jak pandemia wpłynęła na product design? – webinar

Rok 2020 zmienił wszystko – ludzie, ich percepcja świata, a także ambicje, cele i plany uległy przeobrażeniu. Projektowanie produktów cyfrowych, których podstawą jest człowiek i jego potrzeby, też musiało ulec...

Czytaj więcej

Online 15-10-2020

Badanie potrzeb w procesie projektowania UX – Ł. Ogrodniczak (Allegro) i Ł. Tyrała

Dlaczego poznanie potrzeb jest kluczowe w procesie projektowania? Jaka jest specyfika badań UX? Jakie metody badań najlepiej się sprawdzają i jak się ich nauczyć? Jakie narzędzia pomagają w przeprowadzeniu analizy...

Czytaj więcej