logo uswps nazwa 3

Wrocław

Od czego zacząć budowanie marki osobistej? A w ogóle czym jest marka? Dlaczego firmy nie mogą dłużej ignorować pojęcia „employer branding”? Czy nadchodzi era marketingu relacyjnego? Zainteresowanych tematyka kreowania marki i komunikacji oraz digital media zapraszamy na warsztaty w ramach „Spotkań z nauką”, które poprowadzą eksperci: praktycy brandingu i zarządzania marką, dziennikarze, projektanci usług medialnych.

Wstęp wolny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych: zarówno grup szkolnych, jak i studentów innych uczelni, osób aktywnych zawodowo, które interesuje proponowana tematyka.

Spotkania z nauką

marzec
23 2018

Wrocław

Media – Marka – Kreatywność

Spotkanie dotyczy zagadnień związanych z kreowaniem marki i komunikacji oraz digital mediami. W tym roku zwrócimy szczególną uwagę na kwestie związane z brandingiem (Maurycy Graszewicz), personal brandingiem, czyli kreowaniem marki własnej (Filip Mecner), budowaniem relacji z klientem (Michał Grala) oraz employer brandingiem, czyli budowaniem marki pracodawcy (Szymon Sikorski).

Nie zabraknie warsztatów dotyczących profesjonalnego wykorzystania narzędzi audiowizualnych w internecie (Kasia Pawlak, Wojciech Wieman, Piotr Radziemski). Nowością będą warsztaty donoszące się do projektowania produktów i usług (Michał Ulidis), także z wykorzystaniem metody design thinking (Patrycja Radek, Joanna Szustakiewicz).

Podczas warsztatów uczestnicy mają okazję zdobyć unikatowe kompetencje – ucząc się od najlepszych. Poznają także wyniki najnowszych badań dotyczących tematyki warsztatów.

To okazja do spotkania ciekawych ludzi i nawiązania kontaktów branżowych. Na wydarzenie składa się cykl warsztatów prowadzonych przez doświadczonych praktyków z obszaru brandingu i mediów. Na zakończenie zapraszamy na spotkanie dyskusję z Jarosławem Kuźniarem.

Program 

11.45-13.45 I blok warsztatowy

12.15-13.45

13.45-14.00 przerwa

14.00-15.30 II blok warsztatowy

15.30-15.45 przerwa

15.45-17.15 III blok warsztatowy

17.30-19.00 wykład

Wydarzenie to cykl warsztatów prowadzonych przez doświadczonych praktyków z rynku mediów i wizerunku. Koncentrujemy się na tych obszarach, których dotyczyć będą nowe studia, uruchamiane na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu w roku akademickim 2018/19: reklamie, brandingu i PR, digital i social mediach oraz employer brandingu. Prezentujemy najnowsze trendy w analizie najważniejszych zjawisk z tych obszarów, ale przede wszystkim przekazujemy bezcenne na rynku umiejętności. 

dr Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet SWPS we Wrocławiu


Od czego zacząć budowanie marki osobistej? – brak miejsc 

Podczas warsztatu dowiemy się, czym jest marka osobista i poznamy przykłady marek osobistych. Spróbujemy wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jakie cechy powinna posiadać osoba z dobrą marką własną i jak wygląda strategia kreowania marki. Zaprezentujemy metody badawcze, które służą diagnostyce marki osobistej. Wreszcie poznamy narzędzia, dzięki którym możemy zacząć budować markę. Tę wiedzę spróbujemy zastosować do wstępnej analizy potencjału wizerunkowego uczestników.

Warsztat będzie prowadzony na przykładach ze świata kultury i show-biznesu.

Prowadzący:  Filip Mecner

Warsztat design thinking

Warsztaty design thinking pomagają uczestnikom zrozumieć, jaką wartość ma zmiana postrzegania z perspektywy użytkownika i umiejętne wsłuchanie się w to, co ma nam do powiedzenia klient, zanim zaczniemy tworzyć założenia, hipotezy czy wymyślać własne rozwiązania. Podczas zajęć zespół przechodzi przez pełen proces design thinking, co ułatwia wyobrażenie, jak design thinking pomaga ukierunkować proces na dostarczanie wartości i osiąganie celów. Uczestnicy odczują też moc tworzenia jaka drzemie w interdyscyplinarnych zespołach.

Design thinking (DT) to metodyka rozwiązywania problemów w sposób skoncentrowany na człowieku, interdyscyplinarny i kreatywny, która łączy w sobie:

  • empatię – pracę z człowiekiem i dla człowieka,
  • innowacyjność – poszukiwanie i odkrywanie nowych horyzontów i odmiennych punktów widzenia prowadzące do powstawania zaskakujących rozwiązań,
  • eksperymentowanie – prototypowanie, testowanie i doskonalenie rozwiązań już na etapie ich projektowania, a dzięki temu szybsze i tańsze wdrażanie produktów i usług na rynek.

Zgodnie z literaturą jest ona przeznaczona do rozwiązywaniu problemów skomplikowanych (tzw. eng. wicked problems), czyli nieoczywistych, trudnych do zdefiniowania i zrozumienia, mających wiele grup interesariuszy o odmiennych oczekiwaniach, pociągających za sobą trudne do przewidzenia konsekwencje i niemających ani natychmiastowych, ani ostatecznych rozwiązań. Takimi właśnie są problemy przyszłości, w tym nowe produkty i usługi, ale także problemy społeczne, ekologiczne czy polityczne.

Coraz więcej firm upatruje w design thinking szansę na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno nadążyć w wyścigu po innowacje przy rosnącej presji tworzenia coraz częstszych, nowych, „kastomizowanych” rozwiązań. Rzeczywistość jest usiana zmianami i wielokryterialnymi problemami, a design thinking wspiera proces adaptacji ludzi do zmian poprzez osobiste zaangażowanie w poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań.

Joanna Szustakiewicz – jest praktykiem design thinking i projektantką usług posiadającą kilkuletnie doświadczenie. Pierwsze szlify DT zdobywała na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Top 500 Innovators stworzyła ogólnopolski festiwal Design Thinking Week, o którym co roku słyszy ponad 2 miliony osób w 13 miastach w Polsce. Współwłaścicielka marki Contilo, pod której szyldem rozwiązuje skomplikowane problemy w sposób korzystny dla wielu grup interesariuszy. Jest również laureatką programu stażowego Top 500 Innovators na University of California, Berkeley.  Wcześniej przez 4 lata pracy zawodowej zajmowała się transferem technologii z nauki do biznesu. Kreatywność rozumiana jako wolność tworzenia, innowacyjność, czyli zmiana na lepsze, działanie na rzecz innych, aktywność i własny rozwój to wartości, które wyznaczają jej drogę od lat. Mentorka w programie Girls Go Start Up Academy 2017.

Patrycja Radek – absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej (specjalność: biotechnologia) oraz Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej (specjalność: zarządzanie i marketing). Certyfikowany menedżer projektów zgodnie ze standardem IPMA. Certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Programu TOP500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley organizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Członek Rady Doradczej Stowarzyszenia TOP 500 Innovators. Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zarządzanie strategiczne; obszar – leadership w eksperymentalnych zespołach naukowych). Orędowniczka i propagatorka product development z wykorzystaniem metody design thinking, którą poznała podczas stażu TOP 500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Od 3 lat prowadzi szkolenia, warsztaty, wykłady, prelekcje i bierze udział w projektach z wykorzystaniem design thinking.

Wiadomości: nuda czy jednak da się przyciągnąć uwagę słuchacza?

Na początek zobaczymy, co badania mówią o newsach i ich atrakcyjności. Potem pomyślimy, jak zbiera się tematy, jak się pisze newsy itp. Odsłuchamy newsy radiowe, dokonamy podziału na newsy twarde i miękkie. Spróbujemy wspólnie stworzyć newsa. Nagrać, zmontować i przedstawić.

Tematy materiałów:

  • jak zachęcić studentów do lepszych wyników w nauce (nagrywanie dźwięku wśród uczestników, studentów Uniwersytetu SWPS oraz spotkanych wykładowców na telefony i obróbka na komputerach);
  • jak zachęcić studentów ( innych ludzi) do brania udziału w wydarzeniach społeczno-kulturalnych we Wrocławiu.

Katarzyna Pawlak – bakcyla radiowego połknęła już w liceum. Przygodę z radiem zaczęła w redakcji informacyjnej Polskiego Radia Wrocław już na czwartym roku studiów. W 1997 r. przeniosła się do Radia Kolor, a po 10 latach rozpoczęła prace w Radiu Eska Wrocław. Jak przyznaje, to było duże wyzwanie, bo oprócz zajmowania się newsami, musiała współprowadzić program: „Mam nadzieję, że prowadząc program Wołodźko i Stajniak z Kasią Pawlak w Esce na 104 i 9 Fm jakoś nam się to udaje, bo jesteśmy na antenie od 10 lat”.

Czym jest marka?

Brand, czyli marka, sprzedaje nam świat przeżyć. Jeśli kiedykolwiek spacerowałeś po galerii handlowej z papierowym kubkiem z kawą lub wędrowałeś na przystanek autobusowy z niewielkim termosem w ręce, to spotkanie pozwoli Ci zrozumieć, co dzieje się z Tobą i światem twoich przeżyć. Dowiemy się też, jak się bada markę.

dr Maurycy Graszewicz – promotor brandingu i komunikacji wizerunkowej w Polsce. Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu SWPS. Prowadził agencję brandingową, był także dyrektorem Departamentu Korporacyjnego Marketingu i Komunikacji w Grupa Azoty S.A. Autor artykułów z zakresu komunikacji, teorii mediów, brandingu, komunikacji politycznej i reklamy. Doktor nauk humanistycznych. Pomysłodawca i współtwórca kierunku studiów komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Promotor brandingu w Polsce. W zakresie badań wizerunku, strategii, kreowania i zarządzania marką pracował m.in. dla: KGHM Polska Miedź S.A., Air Products, Akcept Finance, Województwa Dolnośląskiego, Paclan, Hortico SA, Goldenmark, Agencją Rozwoju Aglomeracji Wrocławia, Medicus Aparatura i Instrumenty Medyczne, Duszniki-Zdrój, Kolei Dolnośląskich S.A., Hortico S.A.., Grupy Azoty S.A. czy Max-Fliz.

Czy ktoś to kupi? Sprawdź popyt, nie wydając złotówki!

Myślisz o startupie, ale nie wiesz, czy produkt lub usługa, którą zamierzasz stworzyć, spotka się z zainteresowanie twojej grupy docelowej? Podczas warsztatów dowiesz się, jak w 2 tygodnie za darmo zweryfikować popyt na to, co zamierzasz oferować. Dowiesz się też, gdzie i jak szukać potencjalnych klientów w sieci.

Tomasz Chołast – jest pomysłodawcą i współzałożycielem serwisu zrzutka.pl (drugiego co do wielkości serwisu crowdfundingowego w Polsce). Aktualnie pełni funkcję prezesa Stowarzyszenia Start-up Founders oraz marketing managera w Unit4 Polska. Doświadczenie nabywał, współtworząc Agencję Joytown odpowiedzialną za organizację kilkuset imprez masowych, koncertów i festiwali. Założył agencję e-marketingową Rocket Media oraz agencję interaktywną Joy Intermedia. Wprowadził na rynek indonezyjski polskie narzędzia Brand24 oraz Sotrender do monitoringu oraz analityki social mediów. Seryjny start-upowiec mający na koncie następujące projekty e-commerce: Sendo – narzędzie do e-mail marketingu, DartTrax – system reklam na Facebooku, SmartFood – pierwsza w Polsce aplikacja t-commerce, hotspot.info.pl – wyszukiwarka hot spotów oraz sklep internetowy Opaska.pl. Zbudował w Warszawie tor do minigolfa oraz współtworzył usługę wynajmu św. Mikołajów – telemikolaj.pl.

Design produktu/usługi

Design produktu/usługi to kompleksowy proces diagnostyki, rozumienia i rozwiązywania problemów konkretnych użytkowników. Projektowanie zakładać musi orientację na konkretnego człowieka – jego emocje (zarówno te negatywne, jak i pozytywne), potrzeby, aspiracje, pragnienia. Produkty o długim cyklu życia, marki kultowe to strategicznie planowane, efektywnie komunikowane produkty, które nie boją się konfrontacji z rzeczywistością, przeciwnie – czerpią z niej informacje zwrotne do dalszego rozwoju, uczą się od niej bycia lepszym, konkurencyjnym, wartościowym. Dziś wszystko może uchodzić za produkt, ponieważ wszystko prędzej czy później podlega urynkowienia, dlatego szczególnie istotną kompetencją, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, jest design adekwatnych i spójnych rozwiązań, które zyskują aprobatę klientów docelowych.

Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawodowo praktyk komunikacji marki. Doświadczenie z dziedziny brandingu, planowania strategicznego i badań rynku zdobywał zarówno w agencji, jak i po stronie klienta. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. W wolnych chwilach relaksuje się, przygotowując rozprawę doktorską, dotyczącą wizerunku i tożsamości gospodarki kreatywnej w Polsce.

Marketing relacyjny – relacja jako klucz do klienta

Zagadnienia związane z lojalnością klienta stają się coraz bardziej istotnymi problemami w zarządzaniu organizacją. Marketing relacyjny to budowanie systemów lojalnościowych, wybór strategii komunikacji a także metody pomiarowe stosowane, by zbadać efektywność wybranych narzędzi. To wszystko na tle prezentacji wyników badań oraz rozważań dotyczących miejsca marki w relacji z klientem i produktem.

Michał Grala – wykładowca akademicki, praktyk specjalizujący się w PR, marketingu i CX. Pracę zawodową zaczynał jako dziennikarz. Doświadczenie zdobywał, pracując w agencjach PR, korporacjach i doradzając największym markom na rynku. Członek międzynarodowych zespołów analityczno-doradczych związanych z handlem. Obecnie zajmuje się konsultingiem w zakresie CX, PR i marketingu. Karierę naukową związał z komunikacją społeczną. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Uczestnik międzynarodowych debat i konferencji naukowych, autor artykułów i opracowań z zakresu PR i marketingu. Doktorat dotyczący kreowania wizerunku obronił w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Pracuje jako wykładowca akademicki Uniwersytetu SWPS, szkoleniowiec, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem.

Employer branding i komunikacja wewnętrzna

W czasach niżu demograficznego oraz zmian na rynku pracy i mediów, działania PR coraz częściej zwracają się do wewnątrz organizacji. Porozmawiamy o zmianach, o tym jak komunikować, przedstawimy badania dotyczące employer brandingu, przyjrzymy się dobrym praktykom oraz strategiom komunikacji firm i organizacji, które odnoszą sukces.

Szymon Sikorski – prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów.

Wideo w służbie brandingu

Badania naukowe pokazują, że rola komunikacji wizualnej w kulturze współczesnej wciąż wzrasta. Jak tendencję tę wykorzystać w budowaniu wizerunku marki? Jak zrobić dobry film brandingowy? Jakie narzędzia stosować, a czego unikać? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć podczas praktycznego warsztatu, którego uczestnicy będą też mieli okazję popracować warsztatowo.

Piotr Radziemski – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego. Współzałożyciel i prezes zarządu Studia Filmowego Ikona. Zrealizował dziesiątki projektów dla takich firm jak: CCC, Opera Software, KRD, BZWBK, Techland, Mercedes, ESK, PWr, WSB, Bricomarche, Oleofarm i innych.

Jak zacząć robić wideo do internetu?

Czego potrzebujesz na samym początku swojej przygody z materiałami video? Jaki sprzęt, jakie oprogramowanie i jakie miejsca dystrybucji są istotne? Czego unikać, a co warto robić? Podczas warsztatu zaprezentowane zostaną także badania dotyczące wizualnej komunikacji internetowej oraz jej efektywności.

Wojciech Wieman – psycholog mediów. Ukończył także studia podyplomowe dla producentów filmowych, telewizyjnych i radiowych. Aktualnie pracuje w Onet.pl na stanowisku video managera. Produkuje materiały wideo, prowadzi komunikację na Twitterze i Facebooku. Świetnie odnajduje się w świecie nowych mediów, urządzeń mobilnych, marketingu i social media.

Dziennikarz, mediaworker, influencer. Jak zarządzać swoim wizerunkiem w (social) mediach?

Podczas spotkania prowadzący podzieli się swoim doświadczeniem i refleksjami związanym z kreowaniem i zarządzaniem wizerunkiem osoby (personal branding) w trudnym współczesnym środowisku medialnym. Szczególny nacisk położymy na sytuacje kryzysowe, zwłaszcza te w social mediach. Przedstawimy też wyniki i metodologie najpopularniejszych sposobów badania i analizy mediów społecznościowych pod kątem wizerunku osobistego.

Jarosław Kuźniar – polski prezenter telewizyjny i radiowy, podróżnik, biznesmen, w latach 2007-2016 związany z Grupą TVN. Od września 2016 prowadzący program OnetRano w portalu Onet. Prowadzi zajęcia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie SWPS.

Termin i miejsce

23 marca 2018 r. (piątek), godz. 11.45-19.00

Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b

Kontakt 

Iga Lewicka

tel. 785 202 527
e-mail: strefa.wroclaw@swps.edu.pl

[Form Spotkanie_Wroclaw_23032018 not found!]

Drukuj

Aktualności z Wrocławia

Aktualności z Wrocławia 09-10-2017

Inauguracja Roku Akademickiego 2018/19 we Wrocławiu

Uroczystość inaugurująca nowy rok akademicki jest bardzo ważnym wydarzeniem zarówno dla wydziału, jak i lokalnej społeczności. W tym dniu swoją obecnością zaszczycą nas znamienici goście, wybitne osobistości, przedstawiciele środowiska akademickiego i...

Czytaj więcej

Granty 04-09-2018

Grant FNP na realizację projektu w II Wydziale Psychologii

Już ponad połowa Polaków zmaga się z nadwagą i otyłością. Przyczyną często są nieprawidłowe nawyki żywieniowe. Jak je zmienić? Czy w walce z nadmiarowymi kilogramami może pomóc internetowy program prozdrowotny?...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 24-09-2018

Kongres „Economy of a Water City”. Miasto – Woda – Jakość Życia

Woda jest najcenniejszym zasobem. Polska nie ma go wiele – na jednego mieszkańca kraju przypada trzykrotnie mniej wody niż na mieszkańców innych krajów Unii Europejskiej. Jak zatem rozsądnie gospodarować kurczącymi...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 11-10-2018

Interwencje psychologiczne wpływające na zmianę zachowania

Każdy, kto kiedykolwiek próbował rzucić palenie lub regularnie ćwiczyć, wie, że nie jest łatwo zmienić przyzwyczajenia. A przecież zmiany zachowania dotyczące stylu życia maja wpływ nie tylko na jednostki, ale...

Czytaj więcej

Konferencje 25-10-2018

Dobro dziecka jako wartość w prawie

Ze względu na niedojrzałość psychiczną i fizyczną dziecko wymaga szczególnej opieki i ochrony prawnej. Jak każdemu człowiekowi, przysługują mu między innymi prawa do życia i rozwoju, odpowiedniego standardu życia, wolności...

Czytaj więcej

Archiwum aktualności z Wrocławia

Aktualności z Wrocławia 08-09-2018

Drzwi Otwarte we Wrocławiu

Wybór studiów wyższych nie jest zadaniem łatwym. Decyzja ta jest jedną z ważniejszych, jakie przychodzi nam podjąć w życiu, bo jej konsekwencje mają wpływ na nasz dalszy rozwój oraz przyszłą...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 29-08-2018

Spotkanie online z Uniwersytetem SWPS

Psychologia, prawo, zarządzanie, a może architektura, grafika, filologie obce, dziennikarstwo lub kierunki kulturoznawcze? Oferta studiów wyższych Uniwersytetu SWPS jest bardzo bogata. W pięciu miastach – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i...

Czytaj więcej

Nagrody i wyróżnienia 01-08-2018

Laureaci programu stypendialnego Mistrzowski Start

Program stypendialny Mistrzowski Start rozstrzygnięty! Dziewięcioro utalentowanych kandydatów rozpocznie darmowe studia na Uniwersytecie SWPS. Nasza uczelnia co roku nagradza najzdolniejszych maturzystów, przyznając im stypendia pokrywające czesne za pierwszy rok studiów...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 01-08-2018

Wystawa na murze. Historia typografii – litera „g”

Historia typografii nie zaczyna się wraz z wynalezieniem druku przez mogunckiego drukarza Gutenberga, lecz sięga starożytności. Na przykład litera „g”. Do rzymskiego alfabetu wprowadził ją Appiusz Klaudiusz w 312 r...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 31-07-2018

Spotkanie online - nowe studia we Wrocławiu

Wybór studiów to jedna z najważniejszych decyzji w życiu. Warto ją podjąć z rozmysłem i na podstawie rzetelnych informacji, zwłaszcza jeśli dotyczy nowego kierunku. Digital i social media, Branding – reklama –...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 25-07-2018

Spotkanie online – prawo

Wybór studiów to jedna z najważniejszych decyzji w życiu. Warto ją podjąć z rozmysłem i na podstawie rzetelnych informacji. Bezpłatne webinarium może być pomocne dla osób, które zastanawiają się nad...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 23-07-2018

Spotkanie online z Uniwersytetem SWPS

Psychologia, prawo, zarządzanie, a może architektura, grafika, filologie obce, dziennikarstwo lub kierunki kulturoznawcze? Oferta studiów wyższych Uniwersytetu SWPS jest bardzo bogata. W pięciu miastach – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 23-07-2018

Laureatka programu stypendialnego „Głowa się rusza”

„Proszę wybrać sobie dowolny plakat reklamowy i pokazać nam, dlaczego jest niedobry” – tak brzmiało zadanie adresowane do osób, które ubiegały się o indeks na grafikę i roczne stypendium pokrywające...

Czytaj więcej

Granty 20-07-2018

Stypendia NCN dla naszych doktorantów

Psychospołeczne determinanty zachowań siedzących, wysiłek jako koszt i inwestycja w hipotetycznych i rzeczywistych sytuacjach wyboru, wrażliwość na zmiany prawdopodobieństwa w decyzjach ryzykownych to tylko kilka tytułów projektów, na realizację których...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 16-07-2018

Zmiana przez design. Legal design

Wydaje się to niemożliwe: zawiłe zagadnienia prawne przedstawić w sposób przyjazny, intuicyjny i zrozumiały dla wszystkich. A jednak, studenci grafiki hermetyczny język prawa przetłumaczyli na przystępny język wizualny. Dzięki legal...

Czytaj więcej

Konferencje 09-07-2018

Od pomysłu do badania. Dokładanie cegiełek do rozwoju nauki

Młodzi naukowcy często mają świetny pomysł na badania, lecz nie wiedzą, od czego zacząć ich realizację, na czym się skupić i jakich pułapek unikać. Udział w konferencji jest więc znakomitą...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 09-07-2018

Szkoła Letnia Psychologii Społecznej i Psychologii Ekonomicznej

Nie masz pomysłu, jak rozpocząć własne badania? Interesujesz się stosowaną psychologią społeczną lub ekonomiczną i z tymi dziedzinami wiedzy wiążesz swoją karierę naukową? Zapraszamy na Szkołę Letnią, podczas której opracujesz...

Czytaj więcej

Konferencje 09-07-2018

Ageing, Generational Change and Social Solidarity

Poprawiająca się opieka zdrowotna, postęp technologiczny i coraz lepsza opieka społeczna sprawia, że ludzie żyją dłużej. Niemniej jednak dzieci nie rodzi się więcej, co w rezultacie sprawia, że światowa populacja...

Czytaj więcej

Granty 09-07-2018

Diamentowy Grant dla studentów Uniwersytetu SWPS

Kamil Szymański i Dominik Lenda, studenci II Wydziału Psychologii z wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS, znaleźli się w zaszczytnym gronie laureatów siódmej edycji prestiżowego konkursu MNiSW Diamentowe Granty i otrzymali dofinansowanie...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 07-07-2018

Drzwi Otwarte we Wrocławiu

Wybór studiów wyższych nie jest zadaniem łatwym. Decyzja ta jest jedną z ważniejszych, jakie przychodzi nam podjąć w życiu, bo jej konsekwencje mają wpływ na nasz dalszy rozwój oraz przyszłą...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 04-07-2018

Spotkanie online z Uniwersytetem SWPS

Psychologia, prawo, zarządzanie, a może architektura, grafika, filologie obce, dziennikarstwo lub kierunki kulturoznawcze? Oferta studiów wyższych Uniwersytetu SWPS jest bardzo bogata. W pięciu miastach – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 04-07-2018

Tytuły VIS nadane

Co roku Uniwersytet SWPS wyróżnia studentów, którzy angażują się w naukę i działalność na rzecz uczelni oraz jej otoczenia. Dlatego też komisja ds. Very Important Student rozpatrzyła wnioski o przyznanie...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 23-06-2018

Pycha i przywództwo

Czy romantyk byłby dobrym liderem? Czy wybujała wyobraźnia pomaga, czy przeszkadza w kierowaniu zespołem? Jak skłonność do rządzenia odbierają pozostali członkowie zespołu? Może reagują newralgicznie na przywódcze zakusy lidera? O...

Czytaj więcej