Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Marek Chmaj

red.

Andrzej Łabędzki

Koordynator ds. inicjatyw wydawniczych,
b. redaktor naczelny Wydawnictwa SWPS „Academica”
Pion biznesowo-organizacyjny

Profil zawodowy

Wydawca, redaktor, praktyk i trener PR oraz komunikacji w biznesie. Współtwórca i wieloletni redaktor naczelny (2002-2012) Wydawnictwa SWPS „Academica”. Za publikacje z sygnetem uczelnianej oficyny SWPS wielokrotnie nagradzany i wyróżniany m.in. Nagrodą Główną w konkursie na najlepszą książkę akademicką podczas Targów ATENA 2008 - publikacja autorstwa Sylwii Bedyńskiej i Anety Brzezickiej Statystyczny drogowskaz, czy Nagrodą Teofrasta miesięcznika „Charaktery” dla najlepszej naukowej książki psychologicznej 2009 roku - za publikację Pawła Boskiego Kulturowe ramy zachowań społecznych (koedycja z WN PWN). Wprowadził oficynę SWPS jako pierwsze wydawnictwo z uczelni niepublicznej do grona Stowarzyszenia Wydawców Szkół Wyższych.

Ukończył polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz z wyróżnieniem studia podyplomowe przy Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW i Instytucie Filozofii i Socjologii PAN. Stypendysta Centrum Prywatyzacji. Nagrodzony Złotą Odznaką PSPR za „wysoki poziom merytoryczny przedstawionej pracy dyplomowej”.

Zawodową przygodę z edytorstwem zaczynał pod okiem nestora ruchu wydawniczego Zygmunta Gebethnera w reaktywowanym na początku lat 90. wydawnictwie Gebethner i Ska. W latach 1997-99 był kierownikiem redakcji książkowej w Business Press przy wydawanym wtedy czołowym miesięczniku dla przedsiębiorców „Businessman Magazine”. W latach 1999-2002 konsultant i dyrektor jednej z warszawskich agencji PR (pracował m.in. na rzecz takich klientów, jak Johnson & Johnson, Marks & Spencer, Sokołów SA, Synoptic, Główny Urząd Ceł, Nepentes). W tym czasie zaczyna być również aktywny jako trener w obszarze komunikacji marketingowej. Od roku 2000 związany z SWPS - początkowo jako wykładowca i trener public relations, a od 2002 roku także jako szef wydawnictwa i konsultant działu marketingu ds. PR. Wieloletni wykładowca i trener z dziedziny komunikacji, tak dla klientów biznesowych (Centrum Szkolenia Polskiego Radia, Totalizator Sportowy, ZG OHP), jak i w obszarze akademickim (SWPS, 2000-2007 oraz w Akademii Humanistycznej im. A Gieysztora w Pułtusku, 2002-2008).

Jako edytor na swoim koncie ma również wiele pionierskich na polskim rynku publikacji z obszaru marketingu i przedsiębiorczości m.in. Marketing Philipa Kotlera (1. wyd. polskie, 1994) czy tytuły z kanonu zarządzania takich autorów, jak Charles Handy Wiek przezwyciężonego rozumu, Max de Pree Przywództwo jest sztuką, Gary Hamel i C.K. Prahald Przewaga konkurencyjna jutra, Don Tapscot Gospodarka cyfrowa czy seria publikacji Fundacji Druckera dotycząca przywództwa i organizacji przyszłości. Miał też wyjątkową radość być pierwszym polskim wydawcą, który przybliżył rodzimemu czytelnikowi książki z postacią Dilberta (Zasada Dilberta, Przyszłość wg Dilberta).

Na Uniwersytecie SWPS odpowiada za realizację polityki wydawniczej uczelni, działalność uniwersyteckiej oficyny, pomoc i doradztwo w dziedzinie publikacji dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz współpracę z zewnętrznymi wydawcami książki naukowej i akademickiej.