logo uswps nazwa 3

Nauka i badania
BIO Krzysztof Krejtz

dr

Krzysztof Krejtz

Kierownik Ośrodka Badań Okulograficznych
Adiunkt w Katedrze Badań Układów Złożonych
Wydział Psychologii w Warszawie

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół aplikacji teorii układów nieliniowych w psychologii osobowości. Od kilkunastu lat zajmuje się badaniami społecznych aspektów internetu. Jeden z prekursorów psychologii zachowań człowieka w internecie w Polsce.

Członek American Psychology Society. Kierownik Ośrodka Badań Okulograficznych oraz Laboratorium Interaktywnych Technologii w OPI - PBI. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniach z wykorzystaniem okulografu, zarówno w obszarach związanych z marketingiem, usability, jak i w badaniach psychologicznych. Współautor kilkudziesięciu publikacji dotyczących praktycznego wykorzystania okulografu.

Autor książek „Internet w życiu studenta. Raport badawczy” (2010) oraz współautor „Mobilność 2010. Raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków” (2010). Redagował publikacje naukowe z zakresu psychologii nowych mediów, m.in.: „Internetowa Kultura Obrażania?” (2012) czy „Diagnoza Internetu 2009” (2009).

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z eye-trackingu oraz okulografii.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Internet i internauci
  • Hejt
  • Okulograf
  • Komunikacja społeczna

Informacje prasowe

    

    Powiązane materiały na stronie uczelni

    Materiały Wideo

    Hejt w sieci - J. Kuźniar, J. Grabarczyk, dr K. Krejtz, J. Kuś, J. Gutral

    .