Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 2 godziny dydaktyczne

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: [email protected]
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

1 rozwiązanie na 14 błędów w obsłudze klienta
szkolenie online

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Do roku 2010 trener prowadząca - Dorota Dwernicka odbyła 10 000 wizyt bezpośrednich u klientów, których wówczas obsługiwała. W ostatnich 10 latach pracując jako trener kompetencji miękkich i sprzedaży przyglądała się i analizował pracę innych osób z wielu branż, pracujących na różnych stanowiskach, m.in. podczas treningów sprzedażowych w terenie, czy odsłuchując nagrań rozmów z klientami. Na podstawie tych doświadczeń, kursów w których brała udział i wyników polskich i międzynarodowych badań wytypowała 14 błędów, które stanowią rdzeń szkolenia, na które zapraszamy.

Termin szkolenia: 24 października 2022 roku, w godz.: 18:00 - 19:30

Cel szkolenia:

  • Poznanie błędów, które są najczęściej popełniane podczas obsługi klienta.
  • Zapozowanie się z rozwiązaniem, które pomaga zapobiegać popełnianiu wspomnianych błędów.
  • Wypracowanie zindywidualizowanych rozwiązań błędów dla każdego uczestnika, które pomagają zapobiegać popełnianiu błędów, poprawią komfort obsługi klienta i zwiększą efektywność sprzedaży.

Korzyści:

  • Zapoznanie się z 14 najczęstszymi błędami jakie popełniane są podczas obsługi klienta.
  • Poznanie sposobu zapobiegania wspomnianym błędom.
  • Zdobycie i utrwalenie nowej wiedzy i nowych umiejętności.
  • Podnoszenie umiejętności na wyższy poziom efektywnego ich wykorzystywania.
  • Poznanie sposobów obsługi klienta, które można wykorzystać w codziennej pracy.
  • Zwiększenie skuteczności i poczucia komfortu w procesie obsługi klienta.
  • Poprawa komunikacji z klientami.
  • Poprawa komfortu i jakości prezentowania siebie, firmy, oferty, produktu.
  • Zdobycie wiedzy pozwalającej na podniesienie profesjonalizmu obsługi klienta, w tym prezentowania siebie, firmy, produktów.
  • Poznanie podejść mających na celu budowanie długofalowych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaż.

Adresaci:

  • Osoby obsługujące klientów bezpośrednio i przez telefon.
  • Sprzedawcy, przedstawiciele, specjaliści ds. obsługi klienta.
  • Osoby współpracujące ze sprzedawcami, np. osoby z marketingu, wsparcie techniczne (osoby mające kontakt z klientem, które nie są sprzedawcami).
  • Menadżerowie sprzedaży - osoby, które są przełożonymi osób, które obsługują klientów.

Program

Program:

1. Omówienie 14 błędów jakie najczęściej popełniane są podczas obsługi klienta.
2. Typowanie błędów o najcięższych konsekwencjach w oparciu o zasadę Pareto 20/80 .
3. „Case study” – prezentacja sytuacji, w których zostały popełnione błędy oraz optymalnych dla nich rozwiązań.
4. Prezentacja błędów w obsłudze klienta w oparciu o wyniki polskich i międzynarodowych badań.
5. Poznanie fundamentalnych i kreatywnych sposobów zapobiegania omawianym błędom.
6. Prezentacja autorskiej techniki – QBANK / A4, która zapobiega wszystkim błędom.
7. Praktyczne ćwiczenia. Wypracowanie przez uczestników indywidualnych rozwiązań w oparciu o poznaną technikę. Rozwiązania te, każdy uczestnik będzie mógł natychmiast wykorzystać w swojej codziennej pracy, a także podzielić się nimi ze współpracownikami.

 

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich, specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia. Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od MarcRoberge, B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników.Pracując ma szczególnie na uwadze filozofię „Happinessatwork” oraz strategię digitalizacji w biznesie.

Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Tematy, które realizuje najczęściej to: obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, techniki sprzedaży, zarządzanie celami i czasem – także w sprzedaży, profesjonalne prezentacje publiczne, biznesowe i sprzedażowe, komunikacja, współpraca zespołowa, efektywne zarządzanie sobą i zespołem oraz wiele innych. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, callcenter), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: PLAY, Orlen, PGE Dom Maklerski, PGE GIEKS, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, StateStreet, RoyalCanin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy. Realizuje projekty szkoleniowe z Jackiem Rozenkiem, aktorem i trenerem biznesu. Jest specjalistą ds. szkoleń w PGE S.A oraz właścicielką pośrednictwa nieruchomości DwernickiEstate. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji


Interaktywne szkolenie online na platformie Google Classroom + Google Meet.

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

199 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

13 stycznia 2021 roku, godz. 17.00-18.30