Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 1 dzień / 6 godzin dydaktycznych

Kontakt

Poznań, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Zadbajmy o dobrostan pracowników, a oni zadbają o nasze organizacje

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przedstawienie koncepcji wellbeingu (dobrostan pracowników), znaczenia dla organizacji i pracowników, zaprezentowanie konkretnych praktyk i przykładów działania w różnych obszarach biznesowych.

Termin szkolenia:  7 października 2022 roku, w godz. 09:00 - 15:45

Korzyści dla uczestnika

Poznanie istoty i znaczenia idei dobrostanu pracowników, zapoznanie się z konkretnym planem wdrażania i pułapkami/błędami wdrażania projektu, poznanie obszarów wellbeingu i dlaczego warto wdrażać takie działania w organizacji, od czego zacząć, jak przekonać kadrę kierowniczą, jakie daje korzyści dla organizacji i pracownika, konkretne działania prowadzone w firmach, inspiracja do rozpoczęcia działania wellbeingowego w swojej organizacji, poznanie wyników badań nt. zmian postaw i stylu pracy w okresie pandemii, poznanie sposobu komunikowania się w procesie realizacji wellbeingu, wymiana doświadczeń i spostrzeżeń w grupie uczestników.

Profil uczestnika

Osoby zarządzające zespołami, szefowie projektów, osoby pracujące w działach personalnych/HR, pracownicy działów PR, osoby zainteresowane tematyką (doradcy, pracownicy, studenci).

Program

  • Turkusowe organizacje i istota turkusowego zarządzania.
  • Istota i definicja wellbeingu, obszary.
  • Dlaczego warto wprowadzać?
  • Jak wprowadzać? Od czego zacząć?
  • Jak przekonać kierownictwo?
  • Zyski.
  • Błędy.
  • Jak angażować pracowników?
  • Konkretne przykłady branż i firm (case'y).
  • Omówienie najnowszych badań z tego obszaru w Polsce.
  • Dobrostan przy zwolnieniach pracowników.
  • Jak wspierać pracowników-rodziców ze strony organizacji - podpowiedzi.
  • Różnorodność naszych zespołów: korzyści i wyzwania.  

Kadra

mieczkowskamarzena

Marzena Mieczkowska

Ceniony ekspert w dziedzinie HR, wykładowca, praktyk i trener biznesu. Doświadczony manager. Coach. Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku” w 2001r. Zdobyła dwukrotnie prestiżowe Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki (2001, 2002).
Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania i marketingu oraz z Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International Education Society. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami i Francuskiego Instytutu Zarządzania. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego ZZL.
Współpracuje z uczelniami: Uniwersytet - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Akademia im. L. Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, Collegium Humanum (MBA), WAT - prowadząc zajęcia ze studentami w zakresie zarządzania, HR, kompetencji „miękkich”, kompetencji kierowniczych, doradztwa zawodowego.Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych sektorach biznesu; produkcyjnym, medialnym, finansowym, wydawniczym, logistycznym, medycznym). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie kierownicze. Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi w kilku branżach (w tym ze związkami zawodowymi). Posiada praktyczne doświadczenie biznesowe, m. in. uczestniczyła jako HR dyrektor w fuzji 5 konkurencyjnych firm i tworzyła politykę personalną od podstaw dla nowej firmy, realizowała także procesy dot. restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową firm poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, biznesowym, twórczym myśleniem.
Zajmuje się doradztwem HR dla wielu firm, jak również prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu doskonalenia kompetencji interpersonalnych, kierowniczych, HR.
Autorka wielu publikacji z w/w obszaru.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji:

  • kolejność zgłoszeń;

  • w celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

130 zł/os.*

*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Dla absolwentów, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS - zniżka na szkolenie w wysokości 10%!

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

25 i 26 listopada 2020 roku, godz. 17.30-20.00
lub
5 grudnia 2020 roku, godz. 10.00 - 15.00
forma online