logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 16 godzin dydaktycznych/2 dni

Kontakt

  • tel: 58 721 46 90
  • e-mail: studium.sopot@swps.edu.pl
Sopot, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Ocena okresowa pracowników

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Adresaci

  • Pracownicy działów personalnych,
  • osoby zarządzające zespołami,
  • Doradcy zawodowi, 
  • Wyższa kadra kierownicza,
  • Osoby zainteresowane tematyką szkolenia,
  • Pracownicy przygotowujący się do rozmów oceniających.

Cel

  • Pozyskanie wiedzy z zakresu planowania i realizacji projektu oceny pracowników w firmie,
  • Zapoznanie się z różnymi metodami i technikami oceny efektywności pracy,
  • Wykorzystanie ocen pracowników w procesie zarządzania zespołami,
  • Doskonalenie kompetencji z zakresu komunikacji interpersonalnej w procesie przekazywania pracownikowi informacji zwrotnych nt. jego pracy.

Korzyści

  • Rozwój wiedzy dotyczącego procesu oceniania pracowników,
  • Doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających i eliminacja wypaczeń/błędów,
  • Poznanie sposobów radzenia sobie z trudnymi rozmówcami,
  • Wymiana doświadczeń i obserwacji z zakresu oceniania i bycia ocenianym,
  • Opanowanie stresu i emocji, które często towarzyszą rozmowom oceniającym.

Metody warsztatowe

Mini-wykład, case’y, testy, ćwiczenia, dyskusja, przedstawianie narzędzi.

Rodzaj szkolenia

otwarte lub zamknięte

Program

  • Rola i funkcje procesu oceny pracy w procesie zarządzania ludźmi w firmie.
  • Warunki efektywnego systemu oceny pracowników, znaczenie systemu ocen okresowych.
  • Metody i techniki oceniania pracowników, kryteria oceny.
  • Model oceny 360 stopni.
  • Style prowadzenia rozmowy oceniającej. Struktura rozmowy oceniającej.
  • Typowe błędy popełniane w czasie oceniania pracowników. Jaki ich unikać.
  • Zasady komunikacji i udzielania informacji zwrotnej w procesy oceny pracowników.
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas oceny pracowników.
  • Poradnik dla oceniających.
  • Podsumowanie, wnioski.

Kadra

Marzena MieczkowskaMarzena Mieczkowska

Pełna entuzjazmu perfekcjonistka, która nie boi się nowych wyzwań! Ceniony ekspert w dziedzinie HR, praktyk i trener biznesu. Zaliczona do grona najlepszych 10 dyrektorów personalnych w kraju w roku 2001 (finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku"). Zdobyła dwukrotnie Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki" (2001, 2002).
Skończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, jak również studia podyplomowe z zarządzania i marketingu oraz z zarządzania zasobami ludzkimi w firmie (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie). Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International Education Society. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami i Francuskiego Instytutu Zarządzania.
Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych sektorach biznesu – produkcyjnym, medialnym, finansowym, wydawniczym, logistycznym, oraz medycznym. Legitymuje się bogatym doświadczeniem w dziedzinie HR, współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi w kilku branżach ( w tym ze związkami zawodowymi). Posiada praktyczne doświadczenie biznesowe ( m. in. uczestniczyła jako HR dyrektor w fuzji 5 konkurencyjnych firm i stworzyła politykę personalną od podstaw - dla nowej firmy, jak również brała udział w procesie wprowadzania nowej firmy na rynek polski, realizowała także procesy dot. restrukturyzacji przedsiębiorstw).
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową firm poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, biznesowym, twórczym myśleniem.
Współpracuje z firmami doradczymi/szkoleniowymi oraz prowadzi zajęcia ze studentami w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, jak również w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie i w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem – dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym. Uczestniczy aktywnie w konferencjach i kongresach z zakresu HR ( m.in. systemy motywacyjne w firmach). Pisze artykuły z zakresu HR do „Personel i Zarządzanie", „Asystent personalny", „Zarządzanie zasobami ludzkimi", „HR Serwis", „Business Coaching Magazine". Działała w ramach unikatowego forum HR Media - Rada Dyrektorów Personalnych branży medialnej.

 

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

750 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Termin szkolenia

Nowy termin już wkrótce!

Szkolenie  odbędzie się po zgłoszeniu się minimalnej liczby uczestników.