logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych i indywidualna sesja coachingowa

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Personal branding i coaching marki osobistej
 

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

O szkoleniu:

Budowanie marki osobistej to konieczność dla tych, którzy pragną się wyróżnić w tak szybko zmieniającym się świecie. Czym jest wizerunek a czym marka osobista ? Dlaczego warto świadomie budować swoją markę i w jaki sposób robić to skutecznie, etycznie i wiarygodnie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru personal brandingu poznasz podczas tego warsztatu. Poznaj, "przećwicz" metody świadomego kreowania własnej marki i zwiększ skuteczność działań w tym obszarze. Dla uczestników szkolenia w cenie coaching marki osobistej.

Dodatkowo opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem na korzystnych warunkach.

Dla kogo ?

  • wszystkich którzy chcą się dowiedzieć jak skutecznie i świadomie kreować swój wizerunek i markę;
  • szczególnie studentów jak i pracowników, wkraczających na rynek pracy;
  • pracowników, którzy chcą wzmocnić swoją markę osobistą.

Korzyści:

  • identyfikacja swoich mocnych stron i unikalnych cech;
  • nabyta wiedza jak skutecznie budować własną markę osobistą;
  • wzmocnienie poczucia własnej wartości;
  • sesja coachingowa marki osobistej.

Cele szkolenia:

  • zapoznanie uczestników warsztatu z ideą świadomego tworzenia swojej marki osobistej;
  • rozróżnienie pojęć: wizerunek, marka produktowa a marką osobista;
  • nabycie wiedzy dotyczącej samodzielnego budowania marki osobistej, w tym mocnych stron, czy też kształtowania wizerunku w Internecie itp.;
  • inspiracja.

Co wyróżnia program?

Przekazanie uczestnikom praktycznych wskazówek z obszaru personal brandingu oraz coaching marki osobistej. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową tj. 70% zajęć to ćwiczenia i aktywne formy pracy z grupą a 30% zajęć to teoria. Stosowane metody to ćwiczenia indywidualne i grupowe, studia przypadków, quizy, prezentacja, coaching pozadaniowy, materiał filmowy.

Program

Czas warsztatu: 8 h + każdy uczestnik otrzymuje w cenie warsztatu 1 sesję coachingową

Program

Marka własna – rola i definicje

  • Pojęcie marki w kontekście społecznym
  • Marka produktowa a marka osobista i jej elementy, wizerunek – specyfika i różnice
  • Jakie są główne etapy i zasady budowania marki osobistej. Ćwiczenie

Identyfikacja podstaw indywidualnej marki osobistej i marketing mix

  • Misja, wizja, wartości. Cele. Ćwiczenie
  • Moja grupa docelowa – jej charakterystyka i konsekwencje. Określenie mocnych stron i umiejętności będących podstawą marki osobistej. Ćwiczenie
  • Definiowanie obietnicy swojej marki osobistej i „pozycjonowanie się”. Ćwiczenie
  • Narzędzia marketing mix i ich praktyczne wykorzystanie podczas tworzenia i rozwoju marki osobistej. Ćwiczenie

Wybrane elementy autopromocji

  • Wygląd i ubiór
  • Wystąpienia publiczne i media
  • Moja marka w Internecie. Dostępne kanały i ich charakterystyka. Ćwiczenie
  • Praktyczne narzędzia "sprzedaży" marki osobistej. Ćwiczenie
  • Zasady budowania relacji biznesowych. Networking
  • Test
  • Podsumowanie

Kadra

ładniak

Katarzyna Ładniak-Grońska

Trener biznesu i coach, konsultant i feedbacker IBD Business School, brand manager marek.

Psycholog i ekonomista, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej, a także szkoły „Profesjonalny Trener Biznesu” House of Skills oraz Studium współpracy zespołowej i dynamiki procesów grupowych Grupy TROP. Obecnie jest w trakcie certyfikacji IIC. Jej pasja to dzielenie się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z obszaru psychologii społecznej i marketingu w duchu uczenia przez doświadczenie, stosując aktywne i nowoczesne formy pracy z grupą, m. in.: ABIs (art based initiatives), elementy grywalizacji. Łączy wiedzę marketingową z podejściem psychologicznym i gruntowną wiedzą ekonomiczną.Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenia menedżerskie, co wykorzystuje opracowując autorskie programy rozwojowe. Od wielu lat związana z marketingiem w korporacjach, gdzie zarządzała z bardzo dobrymi wynikami markami z różnych segmentów, m.in. Tchibo, Knorr, NOMI, Davidoff Cafe, NaTurek.

Jako konsultant, trener, coach, feedbacker IBD Business School oraz brand manager posiada doświadczenie kompleksowego kreowania produktów i marek, działań oraz planów marketingowych z rynku B2C i B2B, zarówno z dużymi, jak i niewielkimi budżetami. Prowadziła wiele projektów, prezentacji, spotkań biznesowych oraz szkoleń, coachingów, feedbacków w języku polskim, jak i angielskim m.in. dla, Goodyear, Merck, IBD Business School, Deutsche Bank, Musicart. Ponadto jest angażowana do współpracy edukacyjno-szkoleniowej z uczelniami: SGH, Akademią Leona Koźmińskiego, Uniwersytetem SWPS. Obszar specjalizacji marketingowej i edukacyjno-szkoleniowej to szeroko pojęte zarządzanie marką z elementami psychologii biznesu, tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych produktów, także szkoleniowych. Oprócz programów rozwojowych w obszarze marketingu, interesują ją negocjacje, alternatywne metody rozwiązywania konfliktów oraz innowacje i zagadnienia przywództwa, efektywności zawodowej i osobistej, osiąganej poprzez coaching.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

Limit uczestników: minimum 6, maksimum 14 osób.

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

550 zł/os.

Dodatkowa opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem - 320 PLN/os.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

Nowy termin szkolenia już wkrótce!

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.