Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 16 godzin dydaktycznych/2 dni

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: [email protected]
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Akademia Kluczowych Kompetencji w Biznesie
Efektywna prezentacja handlowa

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach, które pomogą Ci stać się skuteczniejszym w biznesie i pracować z większą przyjemnością. To, czego nauczysz się podczas Akademii będzie Cię wspierało przez resztę Twojego życia zawodowego i prywatnego. To tylko i aż sprawdzone na polskim rynku techniki i rozwiązania poprawiające efektywność sprzedaży.
Szkolenie skierowane jest osób, które chciałby poznać podstawowe zasady i techniki prowadzenia prezentacji (wystąpienia publicznego), które pozwalają przeprowadzić je skutecznie (osiągnąć założone cele) jak i przyjemniej (redukując stres). Uczestnicy poznają sposoby na zaprezentowanie nie tylko pomysłu (czy produktu), ale także i siebie, jako osoby godnej zaufania, posiadającej autorytet w zagadnieniu, które prezentują.

Termin szkolenia: 10-11 października 2022 roku, w godz. 9:00-16:00

Skąd pomysł?

Trener biznesu i doświadczony handlowiec wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży, zarówno w Polsce, jaki i krajach EMEA Dorota Dwernicka, kierując się dewizą Alberta Einsteina „Uprościć tak bardzo jak to tylko możliwe, ale nie za bardzo” opracowała program pozwalający w krótkim czasie i przystępny sposób poznać i przećwiczyć umiejętności określane najbardziej pożądanymi w biznesie (badanie): umiejętność sprzedawania i prezentacji.

Akademia proponowana jest w celu opanowania podstawowych umiejętności niezbędnych do efektywnego rozwijania biznesu. Umiejętności, które przez pracodawców określane są tzw. „lukami kompetencyjnymi”(badanie), czyli umiejętnościami, które są bardzo pożądane w biznesie, ale bardzo często pracownicy nie znają ich lub nie potrafią się nimi posługiwać.

Każdy z nas, na co dzień znajduje się w sytuacjach, w których umiejętności sprzedażowe i prezentacyjne są nieocenione. Większość osób wcześniej czy później będzie współpracowała w zespołach, w których wiedza i umiejętności z obszaru kompetencji biznesowych, a zwłaszcza handlowych będzie wysoko ceniona.

Szkolenie EFEKTYWNA PREZENTACJA HANDLOWA


Cel szkolenia:

Zwiększenia skuteczności prowadzonych prezentacji i poprawy komfortu ich prowadzenia.

Czego mogą dowiedzieć się uczestnicy?

  • Co można w sprzedaży osiągnąć dzięki sztuce prezentacji?
  • Jak efektownie i efektywnie prezentować pomysły, projekty, produkty, usługi czy firmę?
  • Jak efektownie i efektywnie prezentować siebie i dlaczego zawsze warto to robić?
  • W jakim celu warto stać się mistrzem prezentacji?
  • Kto i co jest najważniejsze podczas prezentacji?
  • Jak przygotować siebie do prezentacji biznesowej ?
  • Z jakich technik warto skorzystać przygotowując siebie do prezentacji?
  • Jakie są najskuteczniejsze sposoby przekonywania słuchaczy do naszego pomysłu?
  • Jak przygotować prezentację aby stała się naszą reklamą i wizytówką?
  • Jak sprawić aby nasza prezentacja była niezapomniana?
  • Jak wyróżnić się spośród innych prezenterów(konkurencji)?
  • Jak swobodnie przeprowadzić prezentację (z zaskoczenia)?
  • Jak zarządzać stresem związanym z wystąpieniami publicznymi?
  • Jak przygotować prezentacje od strony technicznej?
  • Jak powinien wyglądać slajd, który pomoże Ci w prezentacji?
  • Z jakich gadżetów warto korzystać podczas prezentacji?
  • Jak zaplanować logistykę związaną z prezentacją?
  • Jak uatrakcyjniać prezentację i angażować audytorium?
  • Z jakiego powodu „Storytelling” stał się taki popularny i jak może stać się on Twoim najlepszym sprzymierzeńcem w efektywnej i efektownej prezentacji?

 

Korzyści:

Uczestnicy będą mieli możliwość:

  • Zweryfikować swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie prezentacji publicznej
  • Otrzymać wszechstronną informacją zwrotną na temat swoich silnych i słabych stron w zakresie prezentacji publicznej, w tym umiejętności autoprezentacyjnych
  • Wytypować obszary wymagające doskonalenia i już w trakcie szkolenia pracować nad nimi w praktyczny sposób
  • Udoskonalić już posiadane umiejętności publicznego występowania
  • Zdobyć nową wiedzą z zakresu prezentacji publicznej (techniki, rozwiązania) oraz sprawdzić ją w praktyce podczas ćwiczeń.

Program

Szkolenia realizowane będą głównie w formie warsztatowej (80 % czasu), mini wykładów i technik coachingowych. Uczestnicy będą otrzymywali zadania dodatkowe pomiędzy szkoleniami, które mają na celu zwiększenie ich zaangażowania proces rozwojowy, a także zintensyfikowanie efektów pracy.

Podczas szkoleń będziemy korzystać z kamery, aby móc:

  • Na bieżąco analizować nagrania,
  • Odtwarzać je w późniejszych okresach czasu, w celu wykazania zmiany,
  • Zaprezentować postępy w zdobywanych umiejętnościach.

Materiały dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować w oparciu o praktyczne autorskie formularze do oceny umiejętności własnych oraz pozostałych uczestników. Bezpośrednio po szkoleniu uczestnicy będą mogli zgrać swoje nagrania (scenki sprzedażowe, prezentacje produktowe, itp.).

Po szkoleniu uczestnikom zostanie przesłany PDF podsumowujący:

  • Poruszane zagadnienia merytoryczne,
  • Slajdy użyte podczas szkolenia,
  • Zdjęcia z opracowanych przez uczestników materiałów.

Program:

Podczas warsztatów zostaną omówione oraz przećwiczone podstawowe i najskuteczniejsze zasady i techniki z obszaru publicznych wystąpień – ABC wystąpień publicznych i prezentacji.

  • Kompleksowe i efektywne zarządzanie wystąpieniem publicznym.
  • Efektywne i efektowne rozpoczęcie wystąpienia.
  • Zaplanowane pierwszego wrażenia zgodnego z intencjami prezentera.
  • Technika SMART w planowaniu celu publicznego wystąpienia.
  • Zastosowanie struktury 3 X P oraz zasady „Primacy & Recency Effect” zwiększających efektywność prezentacji oraz swobodę prezentera.
  • Właściwe reakcje w trudnych sytuacjach (technika MILD-APACT).
  • Właściwe reakcje na trudne pytania i obszary niewiedzy „Masking knowledge gaps tools”.
  • Świadoma samokontrola strategicznych elementów wystąpienia publicznego.
  • Informacja zwrotna w procesie doskonalenia indywidualnego warsztatu prezentacyjnego.
  • Profesjonalna i skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna „Effective Communication tools”
  • Zarzadzanie stresem podczas autoprezentacji i sztuki wystąpień publicznych.
  • Logistyka wystąpień publicznych.
  • Praca z materiałami edukacyjnymi podczas prezentacji (wyniki badań, artykuły, analizy…).
  • Prezentacja z użyciem Power Point.
  • Story Telling i technika zakładania haka – mistrzostwo prezentacji.
  • Profesjonalny image, jako pozawerbalny komunikat dla otoczenia.
  • Zarządzanie audytorium:
    Analiza audytorium i dopasowanie oraz angażowanie audytorium w konstruktywny dialog.
    Techniki przekonywania słuchaczy do własnych pomysłów: perswazja, język korzyści, entuzjazm.
  • Wyznaczenie dalszych indywidualnych celów rozwojowych w kontekście doskonalenia umiejętności prezentacyjnych.

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich (specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia). Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników. Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, call center), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: Orlen, PGE Dom Maklerski, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, State Street, Royal Canin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy, Jacek Rozenek Audytorium. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

699 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

25-26 lipca 2020 roku