logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 16 godzin dydaktycznych/2 dni

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Akademia Kluczowych Kompetencji w Biznesie
Skuteczne techniki sprzedaży

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach, które pomogą Ci stać się skuteczniejszym w biznesie i pracować z większą przyjemnością. To, czego nauczysz się podczas Akademii będzie Cię wspierało przez resztę Twojego życia zawodowego i prywatnego. To tylko i aż sprawdzone na polskim rynku techniki i rozwiązania poprawiające efektywność sprzedaży.

Skąd pomysł?

Trener biznesu i doświadczony handlowiec wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży, zarówno w Polsce, jaki i krajach EMEA Dorota Dwernicka, kierując się dewizą Alberta Einsteina „Uprościć tak bardzo jak to tylko możliwe, ale nie za bardzo” opracowała program pozwalający w krótkim czasie i przystępny sposób poznać i przećwiczyć umiejętności określane najbardziej pożądanymi w biznesie (badanie): umiejętność sprzedawania i prezentacji.

Akademia proponowana jest w celu opanowania podstawowych umiejętności niezbędnych do efektywnego rozwijania biznesu. Umiejętności, które przez pracodawców określane są tzw. „lukami kompetencyjnymi”(badanie), czyli umiejętnościami, które są bardzo pożądane w biznesie, ale bardzo często pracownicy nie znają ich lub nie potrafią się nimi posługiwać.

Każdy z nas, na co dzień znajduje się w sytuacjach, w których umiejętności sprzedażowe i prezentacyjne są nieocenione. Większość osób wcześniej czy później będzie współpracowała w zespołach, w których wiedza i umiejętności z obszaru kompetencji biznesowych, a zwłaszcza handlowych będzie wysoko ceniona.

Szkolenie SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY


Cel szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do profesjonalnego obsługiwania klienta i skutecznego finalizowania sprzedaży,
  • Wykorzystanie procesu sprzedażowego do budowania długofalowej współpracy z partnerami biznesowymi.

Czego mogą dowiedzieć się uczestnicy?

  • Jak skutecznie sprzedawać?
  • Jakich techniki warto używać, aby sprzedawać i intensyfikować efekty pracy?
  • Jakie podejście do sprzedaży pomoże im ją docenić i polubić ją (jeszcze bardziej)?
  • Z jakiego powodu bycie sprzedawcą jest jednym z najwspanialszych zawodów na świecie?
  • Jakie możliwości ma handlowiec, a jakich nie mają ludzie na innych stanowiskach pracy?
  • Czy warto być handlowcem?
  • Czy każdy może być handlowcem (skutecznym)?
  • Jakich kompetencji potrzebuje handlowiec, aby pracować efektywnie i z satysfakcją?
  • Jak przygotować się do wizyty handlowej, aby czerpać z niej jak najwięcej korzyści?
  • Jak rozmawiać z klientem, aby on czerpał jak najwięcej korzyści za rozmowy z nami?
  • Z jakiego powodu handlowcy zanudzają swoich klientów, zamiast sprzedawać?
  • Czy potrafią dowiedzieć się czego potrzebują ich klienci?
  • Jak prezentować pełne portfolio firmy i być mistrzem prezentacji produktowej?
  • Które produkty zaprezentować, kiedy muszę dokonać wyboru?
  • Jakie znaczenie ma to co oferujesz i jak oferujesz?
  • Który moment jest najlepszy na prezentowanie oferty?
  • Czy zawsze warto być ekspertem?
  • Z jakiego powodu warto „dobrze” poznać i zrozumieć klienta?
  • Czy warto dopasować się do klienta, a jeżeli tak to jak to zrobić?
  • Jak profesjonalnie radzić sobie z tzw. trudnym klientami lub trudnymi sytuacjami w biznesie?
  • Jakie są 2 najskuteczniejsze narzędzia sprzedażowe?
  • Jakie jedno uniwersalne pytanie potrafi podwoić sprzedaż?
  • Z jakiego powodu powinieneś interesować się konkurencją i jak być konkurencyjnym na rynku?
  • Kiedy warto współpracować z konkurencją?
  • Czym jest targetowanie czy profilowanie i jak dzięki niemu zintensyfikować sprzedaż?
  • Co trzeba wiedzieć zanim zaczniesz rozmawiać o cenie?
  • Jak nie ulegać presji klienta, który chce od razu rozmawiać o cenie?
  • Jak prezentować cenę w atrakcyjny i naturalny sposób bez skrępowania?
  • Czego możemy się nauczyć od Dalai Lamy i Matki Teresy, aby stać się skuteczniejszymi sprzedawcami?
  • Z jakiego powodu budowanie długofalowej współpracy jest kwestią nadrzędną?
  • Aby zwiększyć efektywność sprzedaży, kto powinien być bardziej asertywnym, TY, czy może Twój klient?
  • Czy istnieje uniwersalna recepta na sukces w sprzedaży?

 

Korzyści:

Uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę:

  • Do prowadzenia profesjonalnych rozmów handlowych będących bazą skutecznej sprzedaży,
  • Na temat najskuteczniejszych technik sprzedaży bezpośredniej,
  • Konieczną do przygotowania siebie i klienta do finalizacji sprzedaży,
  • Przez blisko 80% czasu spotkania uczestnicy będą, podczas praktycznych zajęć, doskonalić swoje umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej,
  • Uczestnicy przećwiczą poznane techniki i zasady, sprawdzając ich przydatność oraz wdrażając nowe skuteczne nawyki efektywnego handlowca,
  • Uczestnicy otrzymają formularze, które krok po kroku będą im sugerowały jak prowadzić rozmowy z klientami, aby wynieść z nich jak najwięcej korzyści.

Program

Szkolenia realizowane będą głównie w formie warsztatowej (80 % czasu), mini wykładów i technik coachingowych. Uczestnicy będą otrzymywali zadania dodatkowe pomiędzy szkoleniami, które mają na celu zwiększenie ich zaangażowania proces rozwojowy, a także zintensyfikowanie efektów pracy.

Podczas szkoleń będziemy korzystać z kamery, aby móc:

  • Na bieżąco analizować nagrania,
  • Odtwarzać je w późniejszych okresach czasu, w celu wykazania zmiany,
  • Zaprezentować postępy w zdobywanych umiejętnościach.

Materiały dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować w oparciu o praktyczne autorskie formularze do oceny umiejętności własnych oraz pozostałych uczestników . Bezpośrednio po szkoleniu uczestnicy będą mogli zgrać swoje nagrania (scenki sprzedażowe, prezentacje produktowe, itp.).

Po szkoleniu uczestnikom zostanie przesłany PDF podsumowujący:

  • Poruszane zagadnienia merytoryczne,
  • Slajdy użyte podczas szkolenia,
  • Zdjęcia z opracowanych przez uczestników materiałów.

Program:

1. UNIWERSALNE ZASADY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  • Sprzedaż a pomaganie
  • Sens
  • Szacunek
  • Etyka

2. PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY HANDLOWEJ

  • Stawianie SMART celów
  • Moc techniki wizualizacji
  • Asertywny monolog wewnętrzny w kontekście efektywności wizyty sprzedażowej
  • Potencjał notatek (tradycyjnych i elektronicznych) z rozmowy handlowej

3. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I SKUTECZNA FINALIZACJA SPRZEDAŻY

  • Podejście sprzedażowe 2 + 5
  • Prezentowanie pełnej oferty
  • Prezentowanie produktu techniką PCK
  • Rozczarowujące tajemnicze techniki sprzedaży
  • Narzędzia sprzedażowe: bank pytań, bank odpowiedzi i bank korzyści
  • Reagowanie na trudne sytuacje i zastrzeżenia klienta technikami MILD i APACT
  • Sprzedawanie emocjami

4. KOMUNIKACJA WERBALNEJ W SPRZEDAŻY

  • Słowa o szczególnej mocy
  • Właściwe pytania
  • Przekonujące zdania
  • Kultura słowa i dopasowanie

5. KOMUNIKACJA POZAWERBALNA W SPRZEDAŻY

  • Mowa ciała, gesty, mimika
  • Intonacja głosu
  • Sprzedaż multisensoryczna

6. ETYKIETA W BIZNESIE

  • Standardy
  • Indywidualność
  • Dopasowanie

7. KLIENT

  • Dopasowanie m.in.do typu klienta
  • Targetowanie i segmentacja
  • 3 kawki z potencjalnym klientem
  • Budowanie długofalowej współpracy
  • Sprzedaż relacyjna
  • Sprzedaż bez sprzedaży

8. KONKURENCJA

  • Wady i zalety konkurencyjności na rynku
  • Metody działań konkurencji
  • Strategia ochrony przed konkurencją
  • Współpraca z konkurencją

9. ASERTYWNOŚĆ

  • W procesie sprzedaży
  • Sprzedawcy
  • Klienta

10. PLANOWANIE PRACY HANDLOWCA

  • Wstęp do „Optymalnego zarządzania celami i czasem w biznesie”
  • Praca ciężka i mądra
  • Skupienie
  • Aktywności o największym potencjale sprzedażowym
  • Samodyscyplina w realizacji planu prac

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich (specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia). Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników. Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, call center), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: Orlen, PGE Dom Maklerski, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, State Street, Royal Canin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy, Jacek Rozenek Audytorium. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

699 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

14-15 marca 2020