logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

10 kroków profesjonalnej obsługi klienta

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Zwiększenie efektywności sprzedaży oraz poprawa komfortu obsługi klienta.

Korzyści:

  • Weryfikacja, podsumowanie, usystematyzowanie aktualnej wiedzy i umiejętności,
  • Przypomnienie, utrwalenie i doskonalenie najskuteczniejszych technik, zachowań, zwrotów,
  • Zdobycie i utrwalenie nowej wiedzy i nowych umiejętności,
  • Podnoszenie umiejętności na wyższy poziom efektywnego ich wykorzystywania,
  • Wyposażenia pracownikóww narzędzia i techniki do codziennej pracy,
  • Zwiększenie skuteczności i poczucia komfortu w procesie obsługi klienta,
  • Poprawa komunikacji z klientami,
  • Poprawa komfortu i jakości prezentowania siebie, firmy, oferty, produktu,
  • Wyznaczenie kolejnych celów do rozwoju,
  • Zdobycie wiedzy i narzędzi pozwalających na podniesienie profesjonalizmu obsługi klienta, prezentowanie firmy, produktów, mające na celu budowanie długofalowych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży.

Adresaci:

  • Osoby obsługujące klientów.
  • Sprzedawcy.
  • Osoby współpracujące ze sprzedawcami, np. osoby z marketingu, wsparcie techniczne (osoby mające kontakt z klientem, które nie są sprzedawcami).
  • Menadżerowie sprzedaży - osoby, które są przełożonymi osób, które obsługują klientów.

Program

Program:

  1. Etapy efektywnej obsługi klienta,
  2. Profesjonalne pierwsze wrażenie - zasada „Primacy&recency effect”,
  3. Skuteczne poznawanie potrzeb klienta – „Góra lodowa” i budowanie banku pytań,
  4. Technika PARA/SUM,
  5. Budowanie banku pogłębionych korzyści – „Value proposition”,
  6. Profesjonalna prezentacja oferty techniką PCK – 20/80,
  7. Filozofia budowania długofalowych relacji z klientem w oparciu o typologię programów informacyjnych,
  8. Analiza motywów podejmowanych decyzji przez klientów,
  9. Profesjonalna obsługa „trudnego klienta” i profesjonalne reagowanie na zastrzeżenia - technika MILD/APACT,
  10. Wykorzystywanie przestrzeni do sprzedaży.

 

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich, specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia. Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od MarcRoberge, B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników.Pracując ma szczególnie na uwadze filozofię „Happinessatwork” oraz strategię digitalizacji w biznesie.

Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Tematy, które realizuje najczęściej to: obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, techniki sprzedaży, zarządzanie celami i czasem – także w sprzedaży, profesjonalne prezentacje publiczne, biznesowe i sprzedażowe, komunikacja, współpraca zespołowa, efektywne zarządzanie sobą i zespołem oraz wiele innych. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, callcenter), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: PLAY, Orlen, PGE Dom Maklerski, PGE GIEKS, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, StateStreet, RoyalCanin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy. Realizuje projekty szkoleniowe z Jackiem Rozenkiem, aktorem i trenerem biznesu. Jest specjalistą ds. szkoleń w PGE S.A oraz właścicielką pośrednictwa nieruchomości DwernickiEstate. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

549 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

18 lipca 2020 roku