Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 20 godzin dydaktycznych/2 dni

Kontakt

Wrocław, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Zarządzanie emocjami

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

uswps FB WROC Zarządzanie emocjami 1200 627

Szkolenie kierujemy do osób, które chcą rozwinąć swoją inteligencję emocjonalną.

Cele szkolenia

  • wywoływanie u siebie emocji odpowiednich do kierunku działania (dążenia lub unikania);
  • obniżanie nadmiernego pobudzenia emocjonalnego;
  • rozwijanie samokontroli emocjonalnej;
  • psychologiczne „utwardzanie" (kształtowanie tzw. hardiness);
  • zwiększania poczucia kontroli nad trudnymi sytuacjami w relacjach interpersonalnych;
  • zmiany nawyków szkodliwych dla regulacji emocji i motywacji.

Program

1. Konstruktywne myślenie wywołujące emocje sprzyjające sprawnemu wykonaniu zadania.

2. Ćwiczenie koncentracji na - nawet drobnych - elementach wykonywanych czynności – trening uważności i wprowadzanie w stan flow (doświadczenia emocjonalnego przepływu).

3. Medytacja.

4. Alternatywne myślenie o własnych błędach i porażkach – unikanie frustracji i nastawienie na rozwój.

5. Przeciwdziałanie wypaleniu emocjonalnemu i zawodowemu:

  • Budowanie poczucia własnej kompetencji (przypominanie własnych sukcesów)
  • Wartościowanie pracy – uświadamianie sobie, co robię dla ludzi
  • Testowanie swoich możliwości w celu przezwyciężania bezradności

6. „Praca z ciałem” – wykorzystanie autopercepcji do zmiany emocji.

7. Nawyki komunikacyjne w sytuacjach pobudzających emocjonalnie

  • Hamowanie pochopnych reakcji
  • Przygotowanie wypowiedzi – tzw. intencje implementacyjne w formie „kół ratunkowych – co odpowiedzieć w danej klasie sytuacji”
  • Zadawanie pytań przełączających z trybu „emocjonalnego” na „poznawczy” emocjonujących się rozmówców
  • Wprowadzenie zaskakujących, a jednocześnie pozytywnych zwrotów w stosunku do rozmówców przejawiających opór psychologiczny w relacji interpersonalnej

8. Sposoby budowania twardości psychicznej (hardiness).

9. Elementy psychologii środowiskowej, przydatne w zarządzaniu emocjami.

10. Zwiększanie samodeterminacji we wprowadzaniu zmian w zakresie zarządzania emocjami.

Metodyka zajęć

  • zadania wzbudzające refleksję
  • dyskusje zogniskowane na problemach
  • mini-wykłady interaktywne
  • analizy przypadków
  • film szkoleniowy
  • gry szkoleniowe
  • tworzenie planów interwencji w sytuacjach trudnych

Kadra

Podyplomowe 2016.Podyplomowe kadra.czareknsp 846

Cezary Radomski

Psycholog społeczny, trener i coach, absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Moderator. Menadżer projektów rozwoju kadr od roku 2002. Wieloletni współpracownik firm szkoleniowo-doradczych, do których należą m.in. TAW Polska oraz Moderator, gdzie był m.in. współprowadzącym kilkunastu edycji Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Kierował projektami rozwojowymi dla menedżerów, sprzedawców i wybranych grup specjalistów. Prowadzi szkolenia oraz coaching i doradztwo w obszarach zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania emocjami i samoregulacji, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
Przeprowadził ponad 650 szkoleń i sesji doradczo-coachigowych m.in. w sieciach handlowych i usługowych, firmach finansowych, firmach branży IT, centrach badawczo rozwojowych i branży high-tech, branży automotive oraz innych firmach produkcyjnych z różnych branż. Często realizuje rozbudowane programy szkoleniowe, składające się z kilku dni szkoleniowych i dodatkowych sesji coachingowych z tą samą grupą, na wybrany temat.
Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych z negocjacji i mediacji w organizacjach i biznesie na Uniwersytecie SWPS. Jest również aktywnym mediatorem. Specjalizuje się w mediacjach gospodarczych i rozwiązywaniu sporów pracowniczych..

Rekrutacja i opłaty

Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest opłacenie pełnej kwoty uczestnictwa w szkoleniu na co najmniej dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia.*

*terminy te nie dotyczą osób, które zgłoszą się na szkolenie w czasie krótszym niż dwa tygodnie (jeśli będą jeszcze wolne miejsca)

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

650 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Termin szkolenia

Do ustalenia

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.