logo uswps nazwa 3

Skandynawski Tydzień Kariery

 

2226 listopada 2021 r.
online

Stabilne zatrudnienie, wysokie zarobki, stawianie na kulturę pracy i work-life balance – tym wyróżnia się praca w skandynawskich firmach. Warto zatem lepiej poznać, co mają do zaoferowania pracodawcy z Danii, Szwecji i Norwegii na współczesnym zmienijącym się rynku zawodowym.

Wszystkich studentów i absolwentów Uniwersytetu SWPS zapraszamy do udziału w organizowanym przez Biuro Karier naszej uczelni 4. Skandynawskim Tygodniu Kariery, który będzie okazją do nawiązania wzajemnych relacji przez studentów i absolwentów naszej uczelni oraz pracodawców poszukujących kandydatów posiadających kompetencje językowe.

Wydarzenie odbędzie się w formule online, a jego szczegółowy program podamy już wkrótce.

 

Dlaczego warto?

Festiwal jest odpowiedzią na potrzebę budowania wspólnej przestrzeni dla kandydatów i kandydatek do pracy oraz pracodawców ze Skandynawii. Stawianie na rozwój pasji pracowników, częsty kontakt z naturą, krótsze godziny pracy – to elementy, które wyróżniają skandynawską kulturę organizacyjną i które pozytywnie wpływają na dobrostan pracowników. W pandemii, w dobie zmian, które trudno przewidzieć, troska o kondycję psychiczną pracowników jest podstawą.

Praca zdalna oraz niepewność warunków zatrudnienia stały się częścią „nowej normalności”. Ta sytuacja wielu z nas przypomniała o tym, jak ważne jest dbanie o równowagę pomiędzy czasem na pracę i czasem wolnym. Szczególnie wtedy, gdy wykonywanie jej oraz odpoczywanie odbywa się w tej samej przestrzeni.

Skandynawscy pracownicy wskazywani są jako ci najbardziej usatysfakcjonowani z życia oraz zachowujący równowagę pomiędzy pracą i życiem prywatnym. Co wpływa na to zadowolenie? W jaki sposób dbać o dobrostan pracownika w warunkach pracy zdalnej?

Tygodniowy wymiar czasu pracy w Skandynawii jest krótszy od typowego 40-godzinnego tygodnia pracy w Polsce. Takie podejście do pracy sprzyja szczęściu pracowników oraz dbaniu o ich dobrostan. Zatrudnieni mają więcej czasu dla rodziny, na odpoczynek i pasje, dzięki czemu w pracy są bardziej efektywni. Różnica dotyczy również popularności zatrudnienia w niepełnym wymiarze etatu. W Danii, Szwecji i Norwegii ok. 20 proc. pracowników jest zatrudnionych w niepełnym wymiarze godzin. Co więcej, często proponuje się elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy.

***

To już za nami:
Zobacz Skandynawski Tydzień Kariery 2020 na Facebooku »

Zostań partnerem wydarzenia!

Oferta dla firm

Pracodawco, jeżeli chcesz współtworzyć z nami Skandynawski Tydzień Kariery  zapraszamy! 

Skorzystaj z możliwości zaprezentowania swojej firmy przyszłym kandydatom do pracy przez:

  • organizację dnia otwartego online,
  • wzięcie udziału w moderowanej rozmowie online z grupą studentów, 
  • prowadzenie warsztatu online,
  • przesłanie newslettera z aktualnymi ofertami pracy,
  • fundowanie nagród dla najaktywniejszych uczestników Tygodnia,
  • dzielenie się wiedzą z innymi praktykami biznesu.

 

Wydarzenie odbędzie się w formie online w usłudze Google Meets lub za pośrednictwem innego narzędzia zaproponowanego przez partnera.

Profil kandydata z Uniwersytetu SWPS

Na Uniwersytecie SWPS kształcimy przyszłych pracowników zespołów zajmujących się: rekrutacją, rozwojem pracowników, obsługą klienta, budowaniem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych, budowaniem i rozwijaniem marek, redakcją i tłumaczeniem tekstów. Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS już w trakcie studiów podejmują liczne aktywności mające na celu rozwój kluczowych umiejętności zawodowych. Działają w kołach naukowych, podejmują aktywności na rzecz społeczności lokalnych czy realizują prace projektowe w firm partnerskich, bazując na ich realnych potrzebach. 

Nasi studenci realizują kierunki studiów, które odpowiadają na bieżące zapotrzebowanie pracodawców i rynku pracy. Nasz student/absolwent posiada:

  • kompetencje językowe: angielski, norweski, szwedzki, chiński, włoski, hiszpański,
  • kompetencje społeczne: współpraca i komunikacja w zespole, 
  • kompetencje zawodowe: np. kreatywne pisanie, praca projektowa.

Rekrutujesz? Poznaj kompetencje naszych absolwentów!

Profil pracodawcy

Pracodawca biorący udział w wydarzeniu mają okazję spotkać osoby, które aktywnie poszukują swojej drogi zawodowej. Zarządzanie zespołem pracowników w dobie pandemii dla większości pracodawców jest ogromnym wyzwaniem, dlatego warto to robić efektywnie.

Organizacje biorące udział w wydarzeniu wyróżniają się np. modelem zarządzania, który stawia na dbanie o dobrostan pracowników, zarządzanie różnorodnością, zrównoważony rozwój oraz odpowiedzialność społeczną. Ponadto, te firmy są świadome, jak ważne jest kreowanie zespołów opartych na rozwoju potencjału i talentów pracowników – osób usatysfakcjonowanych, skutecznych i odnoszących sukcesy.

Chcę zgłosić firmę

Organizatorzy

Patronat

patronat


Zobacz poprzednie edycje

myFlickr

flickr icon 0 Więcej zdjęć na Flickr »

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia